Mikä saa ihmiset käymään huorissa? Eikö ole vastenmielistä ostaa palveluita ihmiseltä, joka tekee sitä rahan tarpeessaan, ei siksi, että rakastaisi/kunnioittaisi/haluaisi tosissaan sinua? Jokaisella oikeus päättää asioistaan, mutta varatut..miksi? Olkaa rehellisiä puolisoillenne. Seksin ostaminen on hyvä juttu, jos se edistää onnellisuutta ja tyytyväisyyttä elämässäsi, mikäli se on tavoiteltavissa oleva kaunis asia, mikäli se edistää mielenrauhaa, terveyttä ja mielesi tasapainoa, on asia, josta voit puhua avoimesti ja olla ylpeä. Mitä olet tänään tehnyt, jotta sinusta tulisi onnellisempi ja eheämpi ihminen? Siinä syy, miksi en ymmärrä tätä pinnalista maailmaa.. Itse tahdon vain olla onnellinen.
onko onnea?
26
771
Vastaukset
- lopetettava heti
Voi vain surra avioerolasten puolesta,kun perheet hajoaa tähän äijien ikiomaan harrastukseen.
- torikauppias
Kyllä se on hyvin hyvin pieni osa avioeroista, mikä johtuu siitä, että äijä käy thai- hieromossa.
Suurin syy on se, että jompi kumpi puolisoista tekee syrjähypyn. Suunnilleen puolet miehiä ja puolet naisia.
Surisit niitä avioerolapsia ennemmin. - HÖRHÖR
sulla ei näytä olevan omia huolia.
Minä ehdottaisin mieluummin rukoilua.
Hare Krishna. - huorien ansiosta
Se, että ylipäänsä huorien bisnekselle on olemassa markkinarako, johtuu puhtaasti vaimojen hoitoonsa ottaman homman huonosta hoidosta...
- vaan eroaa
torikauppias kirjoitti:
Kyllä se on hyvin hyvin pieni osa avioeroista, mikä johtuu siitä, että äijä käy thai- hieromossa.
Suurin syy on se, että jompi kumpi puolisoista tekee syrjähypyn. Suunnilleen puolet miehiä ja puolet naisia.
Surisit niitä avioerolapsia ennemmin.Se on lasten kannalta se paras.Ensin se tietty
kirpaisee,mutta kun lapset huomaa,miten tasapainoinen ja tyytyväinen äiti nyt on,lapset sopeutuu itsekin.Huonoa miestä ei tarvitse katsoa. - mulle kaikki
HÖRHÖR kirjoitti:
sulla ei näytä olevan omia huolia.
Minä ehdottaisin mieluummin rukoilua.
Hare Krishna.Naisille ei ole mitään vastaavaa ilopoikataloa,joten miesten tyypillinen vastaus
menee ala-arvoisesti laidasta laitaan.Törmäämättä
koskaan itse asiaan:naisille ei ole vastaavia palveluja.Sitten ei niitä miehetkään saa. - ilmaiseksi
huorien ansiosta kirjoitti:
Se, että ylipäänsä huorien bisnekselle on olemassa markkinarako, johtuu puhtaasti vaimojen hoitoonsa ottaman homman huonosta hoidosta...
Ja huorien kanssa maksusta.
huorien ansiosta kirjoitti:
selitykseksi miesten käyttäytymiseen ei riitä, että vaimo hoitaa hommansa turhan huonosti. Ero on jokaisen vaihtoehto, se loukkaa ja satuttaa, mutta vahinko on minimaalinen verrattuna syrjähyppyihin, ja vielä mahsullisen kanssa. Jos on todella sitä mieltä että seksiä on liian vähän, siitä on pystyttävä avoimesti keskustelemaan. Jos tilanne ei korjaannu, on ero kaikille parempi. Sitten on vapaus käydä maksullisissa ja maksuttomissa. Suomalaiset miehet vain niin pelkäävät yksinoloa, että aijai ku maistuu vaimon kotiruoka ja vastavaihdetut lakanat..ja sänkyyn tuodaan tauti tuliaisiksi viikon "työmatkalta".
- Ei tartte käydä nääs
Mitä täällä mietit ja valitat. Anna sille miehellesi sitä seksiä, niin ei sen taree sinne porttolaan mennä. Jos itse pihtaat, ja sitten toivot, että ei haittaa, jos kaikki maan muut naiset kieltäytyvät antamasta pillua miehellesi, niin kovat ovat sinun toiveesi. Helpommalla pääset, kun lopetat pihtaamisen.
- Toimii!
Yksikään mies ei mene huoriin pussit tyhjinä.
- näin vaan on
Toimii! kirjoitti:
Vaikka kuinka saisi kotona hoitoja,eri tekniikoita jne,voi pussihukka hakea kokemusta aidan takaa viheriäisimmmiltä niityiltä.Ne jopa kehuskelee asialla!Siinä vaiheessa fiksu vaimo
lopettaa kaiken antamisen ja vähitellen...se on moro. kyse ei ole pelkästään seksistä. Kyse on tunteista, rakkaudesta, luottamuksesta, kiintymyksestä, ihan miljoonasta asiasta. Omaa miestäni kuvottaa ajatus huorista, taudeista ja ihmeellisintä kyllä ; häntä ällöttävät miehet jotka huorissa käyvät. Joku voisi viisaana tähän todeta, että mistäs minä tiedän käykö, mutta minä uskon puhtauteen, viattomuuteen ja rehellisyyteen. Kahdenkeskiseen luottamukseen. Ja jos joskus syrjähyppy olisi, voin taata että maksullinen se ei olisi. Niin alas ei mieheni vajoa.
Toimii! kirjoitti:
kyllä heikosti menee, jos joka päivä monesti varmistettava miehensä pussien sisältö/sisällöttömyys, ettei vain sattuis menee huoriin. Silloin on suhteessa jo vikaa - - - JA PAHASTI.
- siitä on kauan
nannikka kirjoitti:
kyse ei ole pelkästään seksistä. Kyse on tunteista, rakkaudesta, luottamuksesta, kiintymyksestä, ihan miljoonasta asiasta. Omaa miestäni kuvottaa ajatus huorista, taudeista ja ihmeellisintä kyllä ; häntä ällöttävät miehet jotka huorissa käyvät. Joku voisi viisaana tähän todeta, että mistäs minä tiedän käykö, mutta minä uskon puhtauteen, viattomuuteen ja rehellisyyteen. Kahdenkeskiseen luottamukseen. Ja jos joskus syrjähyppy olisi, voin taata että maksullinen se ei olisi. Niin alas ei mieheni vajoa.
Noinhan se oma exänikin vakuutteli peittääkseen jälkiään.Ja rakastunut uskoo,tottakai.Mutta erinäisistä seikoista johtuen äijä jäikin sitten kiinni huorista ja joutui lähtemään kodistamme.
Kyllä kuultiin selittelyjä ja puheenlahjoja,turhaan.Kaikki loppui siitä kerrasta. - Miestäältäkaukaa...
nannikka kirjoitti:
kyse ei ole pelkästään seksistä. Kyse on tunteista, rakkaudesta, luottamuksesta, kiintymyksestä, ihan miljoonasta asiasta. Omaa miestäni kuvottaa ajatus huorista, taudeista ja ihmeellisintä kyllä ; häntä ällöttävät miehet jotka huorissa käyvät. Joku voisi viisaana tähän todeta, että mistäs minä tiedän käykö, mutta minä uskon puhtauteen, viattomuuteen ja rehellisyyteen. Kahdenkeskiseen luottamukseen. Ja jos joskus syrjähyppy olisi, voin taata että maksullinen se ei olisi. Niin alas ei mieheni vajoa.
ja hyviä liittoja on. Ja aika harva suomalaismies edes käy huorissa, itse asiassa eurooppalaisittain vähiten. Itse olen aina ollut uskollinen, en koskaan voisi loukata naistani, eikä tee edes mieli muita. Ystäväpiirissäni ei kukaan ole käynyt huorissa, edes vapaana ollessaan. Toki voi olla, että en tiedä kaikkea. En silti tuomitsisi heitä, jos vapaana ollessaan kävisivät. Sitä en ymmärrä, että on niin paskahousu, että pettää selän takana, oli sitten kyseessä siviili tai huora(ja pätee myös naisiin)
Ja uskonnollista taustaa ei ole, niin kuin täällä luullaan heti, jos on uskollinen suhde. Suurin osa ihmisistä haluaa uskollisen ja luottamuksellisen suhteen, seksiä unohtamatta. Mutta väitän, että jos luottamus on kohdallaan ja rakkaus ja kunnioitus, niin se seksielämäkin kukoistaa. - ei muuta, kiitos
Miestäältäkaukaa... kirjoitti:
ja hyviä liittoja on. Ja aika harva suomalaismies edes käy huorissa, itse asiassa eurooppalaisittain vähiten. Itse olen aina ollut uskollinen, en koskaan voisi loukata naistani, eikä tee edes mieli muita. Ystäväpiirissäni ei kukaan ole käynyt huorissa, edes vapaana ollessaan. Toki voi olla, että en tiedä kaikkea. En silti tuomitsisi heitä, jos vapaana ollessaan kävisivät. Sitä en ymmärrä, että on niin paskahousu, että pettää selän takana, oli sitten kyseessä siviili tai huora(ja pätee myös naisiin)
Ja uskonnollista taustaa ei ole, niin kuin täällä luullaan heti, jos on uskollinen suhde. Suurin osa ihmisistä haluaa uskollisen ja luottamuksellisen suhteen, seksiä unohtamatta. Mutta väitän, että jos luottamus on kohdallaan ja rakkaus ja kunnioitus, niin se seksielämäkin kukoistaa.Joo, mäkin syön maksalaatikkoa. Se on minun herkkua, just se yks ja sama maksalaatikko. En koskaan maistaisi mitään muuta maksalaatikkoa tai muuta ruokaa. En ollenkaan hyväksy sitä, että joku toinen syö jotain muuta ja vielä pitää siitä. Minä olen paras ja muut huonoja. Suhtaudun kaikkeen omasta toiminnastani poikkeavaan pahantahtoisesti ja tuomiten.
Enkös kuullostakin fiksulta? Miestäältäkaukaa... kirjoitti:
Ja uskonnollista taustaa ei ole, niin kuin täällä luullaan heti, jos on uskollinen suhde. Suurin osa ihmisistä haluaa uskollisen ja luottamuksellisen suhteen, seksiä unohtamatta. Mutta väitän, että jos luottamus on kohdallaan ja rakkaus ja kunnioitus, niin se seksielämäkin kukoistaa.tässä oikea asenne! On meitä hyviä ihmisiä vielä maailmassa..uskokaa pois. Läheskään kaikki eivät käy huorissa, mutta valitettavasti hyvin moni pettää jossain vaiheessa. Mutta jokainen ihmissuhde on yksilöllinen, ei yhden tai kahden petturin takia kannata menettää luottamustaan kaikkiin miehiin! Niinkuin minulla on tapana sanoa : ei ole miehiä ja naisia, on vain ihmisiä, yksilöitä.
ei muuta, kiitos kirjoitti:
Joo, mäkin syön maksalaatikkoa. Se on minun herkkua, just se yks ja sama maksalaatikko. En koskaan maistaisi mitään muuta maksalaatikkoa tai muuta ruokaa. En ollenkaan hyväksy sitä, että joku toinen syö jotain muuta ja vielä pitää siitä. Minä olen paras ja muut huonoja. Suhtaudun kaikkeen omasta toiminnastani poikkeavaan pahantahtoisesti ja tuomiten.
Enkös kuullostakin fiksulta?lähinnä idiootilta, kun vertaat maksalaatikkoa ihmissuhteisiin.... no, suvaitsevana ihmisenä ymmärrän, että meitä mahtuu moneen junaan ja jälkeenjääneitäkin on yritettävä ymmärtää...
- Miestäältäkaukaa
ei muuta, kiitos kirjoitti:
Joo, mäkin syön maksalaatikkoa. Se on minun herkkua, just se yks ja sama maksalaatikko. En koskaan maistaisi mitään muuta maksalaatikkoa tai muuta ruokaa. En ollenkaan hyväksy sitä, että joku toinen syö jotain muuta ja vielä pitää siitä. Minä olen paras ja muut huonoja. Suhtaudun kaikkeen omasta toiminnastani poikkeavaan pahantahtoisesti ja tuomiten.
Enkös kuullostakin fiksulta?ihmissuhde on suuri rikkaus elämässä. Kun löytää se oikean, ei muuta kaipaa.
Huomaa, ettet ajattele ihmisiä ihmisinä.
Parasta seksiä on rakkaan kanssa, jonka kanssa saa rauhassa kokeilla ja kertoa, mikä tuntuu hyvältä ja siinä on tunne mukana.
Hyvä parisuhderakastelu on kuin hyvä illallinen viinin kera, sen sijaan nopea, maksettu nautinto on sitä maksalaatikkoa. - onnekas
Miestäältäkaukaa kirjoitti:
ihmissuhde on suuri rikkaus elämässä. Kun löytää se oikean, ei muuta kaipaa.
Huomaa, ettet ajattele ihmisiä ihmisinä.
Parasta seksiä on rakkaan kanssa, jonka kanssa saa rauhassa kokeilla ja kertoa, mikä tuntuu hyvältä ja siinä on tunne mukana.
Hyvä parisuhderakastelu on kuin hyvä illallinen viinin kera, sen sijaan nopea, maksettu nautinto on sitä maksalaatikkoa.on mukavaa huomata, että tuon kaltaisia ihmisiä vielä löytyy. Itse olen samoilla linjoilla. Omaa rakasta en vaihtaisi maksalaatikkoon.
- omiin valintoihin
nannikka kirjoitti:
tässä oikea asenne! On meitä hyviä ihmisiä vielä maailmassa..uskokaa pois. Läheskään kaikki eivät käy huorissa, mutta valitettavasti hyvin moni pettää jossain vaiheessa. Mutta jokainen ihmissuhde on yksilöllinen, ei yhden tai kahden petturin takia kannata menettää luottamustaan kaikkiin miehiin! Niinkuin minulla on tapana sanoa : ei ole miehiä ja naisia, on vain ihmisiä, yksilöitä.
Joku tykkää seksistä ja harrastaa sitä, ja joku toinen on sillä tavalla vinksahtanut, että saa stressiä toistenkin seksielämästä tai siitä luomistaan mielikuvista...
omiin valintoihin kirjoitti:
Joku tykkää seksistä ja harrastaa sitä, ja joku toinen on sillä tavalla vinksahtanut, että saa stressiä toistenkin seksielämästä tai siitä luomistaan mielikuvista...
en minä sinun seksielämästäsi stressiä saa. mielestäni tekstini ei ollut loukkaava tai herjaava, puolsin miehiä, joilla on vielä sydän rinnassaan. Onneksi sinä ja minä emme luultavasti koskaan tapaa. Ehkä kävelemme joskus toisiamme vastaan, saatan hymyillä kauniisti, sillä en aavista millainen maailma on sisälläsi.
- Jarkko
Mikä saa ihmiset käymään autohuollossa? Eikö ole vastenmielistä ostaa palveluita ihmiseltä, joka tekee sitä rahan tarpeessaan, ei siksi, että haluaisi liata kätensä roplatessaan sinun autosi konehuoneessa?
Miksi ihmiset, joilla on oma autotalli, työkalut ja terveet kädet, käy autohuollossa? Miksi? - HÖRHÖR
Kun tulee toimeen itsensä kanssa, tulee toimeen myös muiden kanssa.
Vaikkapa huorien.
Tai oman vaimon.
Minua kiinosti nuorena kovasti sellainen "oravipillu", josta paljon puhuttiin.
Nyt vanhenpana löysinkin sellaisen, Pattayalta.
Voi pojat, että oli herkkua.
Ja onnellinen olo sen jälkeen.
Molemmilla.- muista avioehto
Pankaa siellä thaikuissa vaikka polkusingervauhtia,mutta tänne älkää tuoko elättejä!
- elättejä?
muista avioehto kirjoitti:
Pankaa siellä thaikuissa vaikka polkusingervauhtia,mutta tänne älkää tuoko elättejä!
Onko olemassa joku sääntö, että elättejä saa tuoda vain naiset ja vain Välimeren maista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567217Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243391Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1501665Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2911583- 841365
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2401184- 811134