Kirjoitin viestin tavalliseen tapaan nimimerkillä "Höpö.". Ilmoituksena tuli:
»Et ole vielä rekisteröinyt nimimerkkiä Galleriaan. Käy rekisteröimässä itsellesi nimimerkki tai viestisi lähetään nimimerkillä Nimetön.»
Painoin sitten "Lähetä", jolloin tuli uusi viesti:
»Nimimerkki on jo rekisteröity toiselle käyttäjälle
Jos olet itse rekisteröinyt tämän nimimerkin, kirjaudu ensin sisään, jotta voit käyttää nimimerkkiä.»
Ehdotuksena tuli "incognito".
Painoin "Lähetä viesti".
»Nimimerkki on jo rekisteröity toiselle käyttäjälle
Jos olet itse rekisteröinyt tämän nimimerkin, kirjaudu ensin sisään, jotta voit käyttää nimimerkkiä.»
Jee jee. Sitäpaiti alunperin aloin käyttämään nimimerkkiä Höpö. tuolla pisteellä kun ilman pistettä rekisteröinti epäonnistui. Käsittääkseni se on siis rekisteröity edelleen minulle vaikkei minulla ole siihen käyttöoikeutta. Ylläpidolta lopetin kysymisen noin kymmenen vastauksettoman viestin jälkeen.
Sellasta se on kun toistaidottomat idiootit tekee töitä. Hipsukoissa.
Ainiin, pitäskö tähän kirjoittaa jokin kehitysidea..
No olisi isoa kehitystä jos palkkaisitte edes yhden asiantuntevan ihmisen töihin. Tai jos se on liikaa vaadittu, niin edes yhden luku- JA kirjoitustaitoisen.
Tai sitten tämä s24 on jonkun ikivappuhipsukoissa olevan teekkarin pilaa pelkästään.
suomi24.fi alittaa jopa itsensä.
5
433
Vastaukset
- hpguru ite
TÖIHIN SUAMI 24
- uberkuru
tietokannat ja sivuston koodaus kusee pahasti. nyt joka koodariapina pois sieltä komerosta kahvitauolta ja töihin!
uberkuru kirjoitti:
tietokannat ja sivuston koodaus kusee pahasti. nyt joka koodariapina pois sieltä komerosta kahvitauolta ja töihin!
Vaikka nimi on komeesti Suami24, niin ylläpito ja koodaus sun muut hoidetaan pääosin Swedupellelässä.
Soittakaa siis Tukholmaan!
Eiköhän tuo jo itsessään kerro jotain palvelun tasosta...- Toimii hyvin
Arska_a kirjoitti:
Vaikka nimi on komeesti Suami24, niin ylläpito ja koodaus sun muut hoidetaan pääosin Swedupellelässä.
Soittakaa siis Tukholmaan!
Eiköhän tuo jo itsessään kerro jotain palvelun tasosta...http://www.passagen.se
Tämä ruotsin vastaava toimii todella loistavasti, mutta eniro finland oy ei saa suomi24:ää toimimaan kirveelläkään.
- gefa
Niin tulee tämäkin ihmepalvelin ja sen "mainio" toimivuus selväksi:
http://www.nettisivu.org/hpguru/SUOMI 24.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927