Ei ole polossa koskaa tullut istuttua ja kysynkin että onko kuinka ahdas auto?
Itse olen 183cm heinäseiväs.
Auto olis tiisseli polo vuosikertaa 1996.
Jos ei täältä tule mitään järkevää vastausta niin pitää mennä kaupan pihaan ensimmäisen polon viereen odottamaan omistajaa ja pyytää koeistumista :)
Golfin ohjaamoon mahtuu kyllä hyvin... Ei viitsi lähteä autoa katsomaan kauas ja todeta että täähän on ihan p..keleen pieni.
Polo III 3-ovisen tilat, pitkälle kuskille???
4
579
Vastaukset
- mahtuu !
eli 190 senttinen minä ainakin saa hyvän ajoasennon.
Volkkareissa on yleensäkin huomioitu pidemmät kuskit toisin kuin ranskalaisissa/japanin autoissa.
Toki ratin etäisyyssäätöä vähän kaipaa, mutta ilmankin pärjäilee. - Herra x
Kannattaa katsoa takakonttiin. Jos kuljetat paljon tavaroita takakontissa niin tylppäperäinen hatcback voi olla ahdas ratkaisu. Juuri ja juuri kaksi matkalaukkua mahtuu peräkonttiin.
- Polonenko
Takaloosterin koolla ei ole juurikaan merkitystä. On toinen auto millä saa sitten kuljetella tavaaraa.
Vielä jos onnistuu saamaan 1 1pakettiautoksi pikkuverolla niin sitten katsastetaan semmoseksi. - Fossiilitar
Polonenko kirjoitti:
Takaloosterin koolla ei ole juurikaan merkitystä. On toinen auto millä saa sitten kuljetella tavaaraa.
Vielä jos onnistuu saamaan 1 1pakettiautoksi pikkuverolla niin sitten katsastetaan semmoseksi.Mahtuu hyvin 193 cm pitkä ja yli 100 kg painava mies ajamaan. Mutta takapenkki onkin jo toinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882