Apua!
Mikä opinnäytetyön aiheeksi, opiskelen parturi-kampaajaksi, tykkään todella paljon tehdä kampauksia.. mutta opinnäytetyö: kampaukset, on aika laaja käsite, joten jos joku keksii hyvän idean niin ehdotuksia otetaan vastaan! =)
kiitos!
parturi-kampaaja, mistä opinnäytetyö?
5
3046
Vastaukset
- Haircutter
Miten olisi jonkin aikakauden (kuten 30-luku) kampaukset tai jonkin elokuvateeman esim. Hollywood/ranska vaikka 50-luvulla? Tai miten olisi ohuiden tai afrohiusten kampaukset? Suosittelen valitsemaan mahdollisimman suppean käsitteen, niin on helpompi lähteä työstämään. Hyvä siitä tulee, toteuta itseäsi ja tee työstä näköisesi.
- kaljuhkot naiset ja kampaus
tuun sit heti9 asiakkaaksi.
Mulla vie sairaus tukkaa päästä ja kampausten teko on vaikeaa jos ei mahdotonta.
TEeppä siitä aiheesta.
Laita sit lopputyö mulle. ;D - pejpeh*
Kiitoksia näistä, mutta ei ihan kolahtanut. :(
Nyt tarvitsisin lisää ehdotuksia pikaisesti. Aihe joka liittyisi hiuksiin ja mahdollisesti kampauksiin joista olisi helppo löytää tietoa!
kiitos paljon jo etukäteen jos ideoita tulee =) - haa23
pejpeh* kirjoitti:
Kiitoksia näistä, mutta ei ihan kolahtanut. :(
Nyt tarvitsisin lisää ehdotuksia pikaisesti. Aihe joka liittyisi hiuksiin ja mahdollisesti kampauksiin joista olisi helppo löytää tietoa!
kiitos paljon jo etukäteen jos ideoita tulee =)Tee esim.neljälle mallille erilaiset hääkampaukset ja ota niistä ennen- ja jälkeen- kuvat. Kirjalliseen osuuteen voit selittää kampausten työvaiheet ja esim. perusteluja miksi juuri kyseinen kampaus. Kirjalliseen osioon voi lisäksi kertoa jotain yleistä nykytrendeistä kamapuksissa tms. Kaksikin mallia voisi riittää, jos teet malleille vielä värjäyksenkin. Tsemppiä työhön!
- Markus Laurikainen
Nolfero Kierrekäyppe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645