kokemuksia käytöstä ? aloitin tänään kuurin 10mg tabletilla.Hintaa 100kpl pakkauksella 85ekeä vähemmän kuin cipralexillä.
Citalopram
12
914
Vastaukset
- P---
100 tablettia cipralexia maksaa kyllä kelakorvauksen jälkeen n.60e (muistaakseni) eli ei sitä hintaeroa ihan noin paljon ole kun ei cipran hinta ole tota luokkaa.
- aloittaja
100 kpl reilu 7ekeä kelakorvauksen jälkeen.
- kuitin
aloittaja kirjoitti:
100 kpl reilu 7ekeä kelakorvauksen jälkeen.
Citalopram-ratiopharm 20mg/100kpl 5,93euroa.
Nyt melkein kuukauden käyttänyt, jotenkin etova olo.
Lihomista pelkään vaikka lääkäri vakuutti ettei huolta. - loikdurootimnvcxx
kuitin kirjoitti:
Citalopram-ratiopharm 20mg/100kpl 5,93euroa.
Nyt melkein kuukauden käyttänyt, jotenkin etova olo.
Lihomista pelkään vaikka lääkäri vakuutti ettei huolta.Lääkkeethän ei sinänsä lihota vaan niistä tuleva ruokahalu. Ja toisille tulee kiloja mulle kyllä ei.
- Nimetön
loikdurootimnvcxx kirjoitti:
Lääkkeethän ei sinänsä lihota vaan niistä tuleva ruokahalu. Ja toisille tulee kiloja mulle kyllä ei.
Kyllä masennuslääkkeet voivat lihottaa vaikka ruokahalu ei kasvaisikaan. SSRI-lääkkeisiin liittyvästä lihomisesta käydään vielä keskustelua, sillä se on niin uusi lääkeryhmä. Yksi teoria on, että kyseiset lääkkeet joillain ihmisillä hidastavat aineenvaihduntaa josta seuraa painonnousua.
- kuitin
Nimetön kirjoitti:
Kyllä masennuslääkkeet voivat lihottaa vaikka ruokahalu ei kasvaisikaan. SSRI-lääkkeisiin liittyvästä lihomisesta käydään vielä keskustelua, sillä se on niin uusi lääkeryhmä. Yksi teoria on, että kyseiset lääkkeet joillain ihmisillä hidastavat aineenvaihduntaa josta seuraa painonnousua.
Siksikin vähän arastelin lääkettä kun minulla on myös kilpparin vajaatoiminta joka myös vaikeuttaa laihtumista.
- rainydrop
Mulla on mennyt kolme vuotta Citalopram 30 mg ja on ollut hyvä lääke,mä olen saanut siitä avun mun masennukseen. Mulle ei ole tullut edes sivuoireita minkäänlaisia.
Nyt olen toipunut masennuksesta työkuntoon.
Toivon sulle kaikkea hyvää ja toivottvasti lääke auttaa sua!- aloittaja
vastauksista, oli aika puhaltaa peli poikki, alkoi yöt menemään valvoessa ahdistuksen puristaessa rintaa.
Aika pieni määrä, mulla menee 40mg ja oli jossain vaiheessa jopa 60 mietinnässä. Mutta ei sitten onneksi enää tarvinnut nostaa. Kyllähän niitä saa syödä ennen kuin alkaa vaikuttaa mutta eipä ajatukset enää ole ihan samoja kuin ennen. Toki välillä tulee mietittyä vaikeina hetkinä itsemurhaa muttei enää niin usein kuin joskus.
- aloitaja
40-60mg ? itse aloitin 10mg että kroppa tottuu lääkkeeseen.Lääkarin kanssa oli puhe että n.kuukauden päästä on kontrolli ja tarv.lisätään määrää .Lääkkeen aloitin eilen ja pientä pahoinvointia jo nyt,lisäksi otan e-epaa 4x 500mg magnesium ja b-vitamiit lisäksi.
aloitaja kirjoitti:
40-60mg ? itse aloitin 10mg että kroppa tottuu lääkkeeseen.Lääkarin kanssa oli puhe että n.kuukauden päästä on kontrolli ja tarv.lisätään määrää .Lääkkeen aloitin eilen ja pientä pahoinvointia jo nyt,lisäksi otan e-epaa 4x 500mg magnesium ja b-vitamiit lisäksi.
Alkuun otin 20 milliä, aika nopeasti huomasi ettei ollut tarpeeksi ja sitten on se 40 mennyt päivittäin. Välillä on sitten kuitenkin tuntunut ettei sekään riitä.
- oookooo
kuuluuko lääkkeen sivuoireisiin järkyttävä jännnitys / levottomuus tilat ? tuntuu että pitäisi seinille hyppiä !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339