Olen tilaamassa limenvihreää Creative Zen Stone Plus soitinta verkkokauppa.comista. Nyt vaan tässä ihmettelen, MITÄ EROA ON SUORATOIMITUKSELLA JA TAVALLISELLA? Suoratoimitus on halvempi, sen nyt huomaan, mutta miten se eroaa tavallisesta tilaamisesta?
APUA PLIIS.
SUORATOIMITUS? (mp3-soittimen osto verkkokauppa.comista)
5
1630
Vastaukset
Erona on, että normaalissa on yksityisen kopioinnin hyvitysmaksu mukana. Suoratoimituksessa tilaaja tuo itse maahan Virosta, jolloin maksu voidaan kiertää. Jos suoratuodun myy myöhemmin pitäisi hyvitysmaksu maksaa itse. Hyvitysmaksu kahden gigan laitteelle on kymmenen euroa. Kun tähän lisätään ALV ja kate, on vaikutus hintaan suurempi.
Jos ostat suoratoimituksena, kannattaa tilata samalla CD tai DVD-levyjä, jos niitä tarvitsee, niin säästää postimaksuissa.RepeRuutikallo kirjoitti:
verkkokaupan suoratoimitushinnoissa ole aina kuljetus mukana?
Pääsääntöisesti kuljetus ei sisälly hintaan. Postimaksut ovat alkaen 6,70 euroa. NYt tosin CD ja DVD-levyjä saa ilman postikuluja.
okaro kirjoitti:
Pääsääntöisesti kuljetus ei sisälly hintaan. Postimaksut ovat alkaen 6,70 euroa. NYt tosin CD ja DVD-levyjä saa ilman postikuluja.
on meille päin tilattu jo yli vuoden ajan ja aina niissä on ollut kuljetus hinnassa.
Kun nyt katselin noita suoratoimitushintoja, monissa näkyy olevan kuljetus, mutta ei kaikissa. Tiedä sitten mikä on pääsääntö. Ainakin iPodeihin sisältyy kuljetus.
- verkko ostaja
olen tilaamassa uncharted 3 peliä ennakkoon ja sen hinta suoratoimituksella on huomattavasti halvempi mitä tavallinen jos siinä lukee tuote toimitus ja (alv 0%) niin pitääkö minun tämän lisäksi maksaa mitään ylimääräista vai tuleeko tuote siinä hinnassa lähimpään postinoutopisteeseen ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319