Sujuisiko Galaxy laivan

EVAKOINTI

jos laiva uppoasi,kun yhtä hytin epäkuntoista oveakaan saada pariin-kolmeen tuntiin saada auki?

8

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen kysymättäkin

että ei sujuisi, no viron poijjaat nyt ajelee uusilla laivoillaan (kateutta ehkä hieman), mutta ylimielisiksi ei niidenkään olisi tarvinnut ruveta, se kolahtaa omaan nilkkaan. Ja palatakseni tuohon hyttijupakkaan, niin voi jumal...a, jos ei laivan henkilökunta saa yhtä ovea auki...huudellaan vain takaisin "jos ette ole hiljaa, niin ette pääse sieltä ikinä". Mitähän tapahtuisi ihan oikeassa vaaratilanteessa, henkilökunta varmaan pyrkisi ensimmäisenä pelastautumaan.

• osaa käsittella

suomalaiset itse parhaiten ;) Ja voi raukkaa sitä henkilökuntaa, kuin piti kestää hysteerista akkaa!

• 575 kertaa

Onhan selvää jos laivalla ei ole ammattitaitoista henkilökuntaa, ja tarvittavia työkaluja, ei hommasta tule mitään.

• on rakennettu

suomalaisten konsteitten mukaan, no ei niitä ymmärrä kukaan muu, kuin suomalaiset itse, he-hee!!!

• silmään
        on rakennettu kirjoitti:

suomalaisten konsteitten mukaan, no ei niitä ymmärrä kukaan muu, kuin suomalaiset itse, he-hee!!!

tuo sana "konsettein", mitä hattua se on ? Virolaiset omalle keskustelusivuilleen ! On totta, että laiva on rakennettu Suomessa, muuta todella pienellä budjetilla Tallinkin tuntien.

• niin,
        silmään kirjoitti:

tuo sana "konsettein", mitä hattua se on ? Virolaiset omalle keskustelusivuilleen ! On totta, että laiva on rakennettu Suomessa, muuta todella pienellä budjetilla Tallinkin tuntien.

että konsteittein mukaan luit "konsettein" ja mihin mä muutaisin, kato oma tekstia, he-hee? Olen kyllä virolainen, mutta asun vapaalla maalla ja ei kukaan saa minut komentaa mihinkään muualle keskustelusivuilleen! Sitäpaitsi Viron foorumissa "sikailevatkin" vain suomen rassistit. Minusta te suomalaiset valitatte pikkuasioista liian, kärpäsesta tulee elefantti, no mitäh, ottakaa vain rennommin ja elämä jatkuu, jos haluut löytää todella vaan riesaa, niin sitä varmasti löydät! Hauskaa matkaa!

• niin, kirjoitti:

että konsteittein mukaan luit "konsettein" ja mihin mä muutaisin, kato oma tekstia, he-hee? Olen kyllä virolainen, mutta asun vapaalla maalla ja ei kukaan saa minut komentaa mihinkään muualle keskustelusivuilleen! Sitäpaitsi Viron foorumissa "sikailevatkin" vain suomen rassistit. Minusta te suomalaiset valitatte pikkuasioista liian, kärpäsesta tulee elefantti, no mitäh, ottakaa vain rennommin ja elämä jatkuu, jos haluut löytää todella vaan riesaa, niin sitä varmasti löydät! Hauskaa matkaa!

Tallinkille, mutta muille laivayhtiöille kyllä.

• hyvää matkaa vaan
        keijumekko kirjoitti:

Tallinkille, mutta muille laivayhtiöille kyllä.

muilla laivayhtiöilla ;)))) Paljonkos niitä on.. viattoman Viking he-heee... Vai perustatko itse jonkunlaisen laivanyhtiön, ihan suomalaisten makuisen, tervetuloa vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2544
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2207
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2118
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1946
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1682
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1516
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      25
      1274
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1155
    Aihe