onkohan mikään asia maailmassa niin vaikea käsittää ja oppia kuin tämä alkoholi asia?
Oppisin varmasti puhumaan hepreaakin helpommin.
Ongelmanhan on tämä, että kun perjantaina saunan jälkeen tekee niin perkeelesti mieli. Ja se maistuu niin hyvälle ja siitä tulee niin hyvä olo!
Mutta mutta..Nyt olo on taas ihan perseestä!
Kiteytän ongelman näin:
Ei pitäisi tehdä niinkuin tekisi mieli vaan niinkuin haluaisi.
ja ku ei
5
408
Vastaukset
Ajatellu asiaa tältä kantilta. Oisko (jos olet oluen ystävä ) ykkösolut hyvää, ja joisitko sitä yhtä mielellään kuin keppanaa?
oon kyllä juonu ykköstä janoon ja ns.himo on mennyt ohi. menee se himo ohi kun vettäkin juo tai syö hyvin.ongelmia tuottaa yhden kolmosoluen juominen sekä kahdenkymmenen oluen juominen.
sitä ihmettelen että kun eilen join niin nyt ei tee mieli korjata niinkuin entisessä elämässä.
viime pöhnästä on useita viikkoja!!
Oppii, oppii!!- Enzian
Senegal kirjoitti:
oon kyllä juonu ykköstä janoon ja ns.himo on mennyt ohi. menee se himo ohi kun vettäkin juo tai syö hyvin.ongelmia tuottaa yhden kolmosoluen juominen sekä kahdenkymmenen oluen juominen.
sitä ihmettelen että kun eilen join niin nyt ei tee mieli korjata niinkuin entisessä elämässä.
viime pöhnästä on useita viikkoja!!
Oppii, oppii!!On minuakin ihmetyttänyt kuinka voi juoda aika nopeassakin tahdissa kuusi puolen litran tuoppia tai pulloa, sehän tarkottaa kolme litraa nestettä! En voisi kuvitellakaan että joisi vaikka vettä tai limsaa kolme litraa? Mutta eipä viimeksimainituista tule känniinkään.
- Outoa on.
Enzian kirjoitti:
On minuakin ihmetyttänyt kuinka voi juoda aika nopeassakin tahdissa kuusi puolen litran tuoppia tai pulloa, sehän tarkottaa kolme litraa nestettä! En voisi kuvitellakaan että joisi vaikka vettä tai limsaa kolme litraa? Mutta eipä viimeksimainituista tule känniinkään.
Joops samaa itsekin ihmetellyt.
Toinen ihmetyksen aihe on se että viinaa voi juoda pullon suusta ja kierrättää sitä ringissä. Toki viina on desinfioiva aine. Mutta moniko lienee kierrättänyt piimäpurkkia tai kaffikuppia samalla lailla? - ihmetystä
Outoa on. kirjoitti:
Joops samaa itsekin ihmetellyt.
Toinen ihmetyksen aihe on se että viinaa voi juoda pullon suusta ja kierrättää sitä ringissä. Toki viina on desinfioiva aine. Mutta moniko lienee kierrättänyt piimäpurkkia tai kaffikuppia samalla lailla?Suomalaiset kun haluavat olla oikein hienoja, niin ravintolassa viiniä tilatessa otetaan halvin yleensä ja alkossa kysytyin viinilaji on "hyvä ja halpa".
Jos on tilaisuudessa kahvia tai lmaista viinaa tarjolla, niin se kahville kutsu ei saa sellaisia virnistyksiä ja ilon ilmauksia kuin alkoholitarjoilu.
Itsekin olen tuon oluen kanssa taistellut ja kumma kyllä, jos ostan alkoholitonta olutta saunajuomaksi, niin kaksi purkkia/ilta riittää, mutta tuota määrää en edes harkitsisi keppanan kanssa vaan mäyrähän sieltä mukaan lähtee ja aamulla ei ole mitään jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164