itse olen lyhytkasvuinen nainen, enkä ole koskaan hävennyt itseäni... jos näin olisi en todellakaan olisi sinut itseni kanssa silloin. Mies ja lapsiakin löytyy...ennen näitä oli myös muita suhteita ns.normaali pituisten kanssa kuin lyhäreittenkin.
Opiskellutkin olen kuin kuka tahansa nuori, samoin nuoruusiässä olen koetellut melkein kaikki synnit ja paheet kuin kuka tahansa...edelleenkin silloin tällöin...
Päivääkään en elämästäni vaihtaisi...en haluiasi olla ns. normaali...
lyhyt
nainen76
1
898
Vastaukset
- -M-
...mutta kaipa voit itsekin myöntää että lyhyillä naisilla on helpomaa kuin lyhyillä miehillä.
Vastakkaisen sukupuolen pituus on naisille huomattavasti tärkeämpi asia kuin miehille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647