haaveena olis ostaa uuden uutukainen nintendo ja siihen kaikki supermariot!!!!!!
onko se mahdollista?
tietääkö joku sanoo hinta arvioita?
saako niitä minkä värisinä?
Saako enää nintendoa
14
1045
Vastaukset
- vanha p.
mitä nintendon konsoleista tarkoitat. riippuu siitä.
- ei sillä muuten
mitään muuta väliä oo millanen se on...
en tiiä nimiä tai mitää...
sellanen jonka saa kytkettyä telkkariin ja siihen saa kaikki marjot,muulla ei väliä! - virtual console
ei sillä muuten kirjoitti:
sellanen jonka saa kytkettyä telkkariin ja siihen saa kaikki marjot,muulla ei väliä!pelejä.
Eiköhän kaikki Mariot saa virtual console julkaisuina ennemmin tai myöhemmin. - Vanha Pelaaja
ei sillä muuten kirjoitti:
sellanen jonka saa kytkettyä telkkariin ja siihen saa kaikki marjot,muulla ei väliä!Sellaista laitetta ei yksinkertaisesti vielä ole, mihin saisi ihan jokikisen Mario-pelin mitä on kuunaan julkaistu.
Wii taitaa olla paras vaihtoehto tuohon tilanteeseen jos on välttämättä pakko saada uusi laite ja melkein kaikki Mariot. Mutta mitkäs pelit lasket "kaikkiin Marioihin"? Onko esim Mario Kart sinun mielestäsi Mario-peli, koska siinä ajellaan Mario-hahmoilla? Wii on saatavana ainoastaan valkoisena, hinta alle 280e uutena.
Virtual console -palvelusta on ladattavissa tällä hetkellä:
- Super Mario World
- Super Mario Brothers
- Super Mario Brothers 2
- Super Mario Brothers 2 (japani versio, VAIN tän kuun loppuun)
- Super Mario 64
- Paper Mario
Tänä vuonna ilmestyy Wii:lle myös aivan uusi Super Mario Galaxy.
Hinta NES-peleillä on 600 kredittipistettä (eli 6-7,5 euroa riippuen siitä, mistä pisteesi ostat), N64-peleillä hintaa on 1000 kredittipistettä.
En muista onko Mario Brosia saatavana. Mutta kolmonen loistaa edelleen poissaolollaan. Samoin puuttuu Super Mario World 2.
Gamecube-versiona joutuis ostamaan Super Mario Sunshinen. Ootkos kiinnostunut noista Marion spin offeista kuten Mario Kartista, Paper Mario -peleistä jne?
Aika on mennyt eteenpäin ja markkinat samalla. Vanhaa NES:iä tiedän 2000-luvulla myyneen yhden kaupan Ruovedellä. Ilmeisesti laitteita oli vain se yksi yksilö. NES:iä löytää siis kaupasta uutena yhtä varmasti kuin vanhaa NMT-puhelinta. Jos pelkkiä vanhoja Super Mario Brothers ja Super Mario World -pelejä kaipaa, niin Wiin hinnalla saa käytettynä Nintendo 8bitin ja Super Nintendon ja muutaman pelikasetinkin. Hinnat laitteilla 30-60e, peleillä 5-40e riippuen pelistä - SIIS KÄYTETTYNÄ! Uutena NES:iä joutuu etsimään eBaystä tai huutonetistä ja tulee vastaan ERITTÄIN harvoin. Käyttämättömästä kasibittisestä keräilijät ovat valmiita maksamaan korkkaamattomasta NES:istä 200-400 euroa. - en oo ees kuullu
Vanha Pelaaja kirjoitti:
Sellaista laitetta ei yksinkertaisesti vielä ole, mihin saisi ihan jokikisen Mario-pelin mitä on kuunaan julkaistu.
Wii taitaa olla paras vaihtoehto tuohon tilanteeseen jos on välttämättä pakko saada uusi laite ja melkein kaikki Mariot. Mutta mitkäs pelit lasket "kaikkiin Marioihin"? Onko esim Mario Kart sinun mielestäsi Mario-peli, koska siinä ajellaan Mario-hahmoilla? Wii on saatavana ainoastaan valkoisena, hinta alle 280e uutena.
Virtual console -palvelusta on ladattavissa tällä hetkellä:
- Super Mario World
- Super Mario Brothers
- Super Mario Brothers 2
- Super Mario Brothers 2 (japani versio, VAIN tän kuun loppuun)
- Super Mario 64
- Paper Mario
Tänä vuonna ilmestyy Wii:lle myös aivan uusi Super Mario Galaxy.
Hinta NES-peleillä on 600 kredittipistettä (eli 6-7,5 euroa riippuen siitä, mistä pisteesi ostat), N64-peleillä hintaa on 1000 kredittipistettä.
En muista onko Mario Brosia saatavana. Mutta kolmonen loistaa edelleen poissaolollaan. Samoin puuttuu Super Mario World 2.
Gamecube-versiona joutuis ostamaan Super Mario Sunshinen. Ootkos kiinnostunut noista Marion spin offeista kuten Mario Kartista, Paper Mario -peleistä jne?
Aika on mennyt eteenpäin ja markkinat samalla. Vanhaa NES:iä tiedän 2000-luvulla myyneen yhden kaupan Ruovedellä. Ilmeisesti laitteita oli vain se yksi yksilö. NES:iä löytää siis kaupasta uutena yhtä varmasti kuin vanhaa NMT-puhelinta. Jos pelkkiä vanhoja Super Mario Brothers ja Super Mario World -pelejä kaipaa, niin Wiin hinnalla saa käytettynä Nintendo 8bitin ja Super Nintendon ja muutaman pelikasetinkin. Hinnat laitteilla 30-60e, peleillä 5-40e riippuen pelistä - SIIS KÄYTETTYNÄ! Uutena NES:iä joutuu etsimään eBaystä tai huutonetistä ja tulee vastaan ERITTÄIN harvoin. Käyttämättömästä kasibittisestä keräilijät ovat valmiita maksamaan korkkaamattomasta NES:istä 200-400 euroa.moisista jutuista....
enkä näköjään tarkota kaikkia marioja...siis mitää karting juttuja...
ne perus...se missä on luigikin(eka) ja sitten yoshis island ja supermario 3 yms,en tiiä mitä kaikkia niitä on....mut siis niitä vanhempia,ei mitää joissa on vaan hahmot...kunnon nostalgista meininkiä
eikö niitä sit voi kysellä niitä wiitä vaikka electroniikka liikkeistä....
ja onko se wii lyhenne vai...ja sen saa siis tv seen ihan normi kapuloilla...
mulla oli pienenä nintendo ja siihen se yks mario...eka...mutta tuli pelattua puhki... en oo ees kuullu kirjoitti:
moisista jutuista....
enkä näköjään tarkota kaikkia marioja...siis mitää karting juttuja...
ne perus...se missä on luigikin(eka) ja sitten yoshis island ja supermario 3 yms,en tiiä mitä kaikkia niitä on....mut siis niitä vanhempia,ei mitää joissa on vaan hahmot...kunnon nostalgista meininkiä
eikö niitä sit voi kysellä niitä wiitä vaikka electroniikka liikkeistä....
ja onko se wii lyhenne vai...ja sen saa siis tv seen ihan normi kapuloilla...
mulla oli pienenä nintendo ja siihen se yks mario...eka...mutta tuli pelattua puhki...minä ainakin suosittelisin, että ostat Super Nintendon, Super Mario All Stars -pelikasetin Super Mario Worldin ja Yoshi's Islandin eli Super Mario World 2:sen, sekä Super Mario Allstarsin, joka sisältää pelit: Super Mario Brothers, Super Mario Brothers 2, Super Mario Brothers 3, Lost Levels.
Hintaa SNESillä on noin 60e, SMW on 15e, Yoshi 25e, All Stars 20e about,.. ja tietysti käytettynä. Kuten Vanha Pelaaja tuossa totesi, näitä saa kaupasta uutena yhtä varmasti kuin Volks Wagen -kauppiaalta kuplaa. Hinta on kuitenkin halvempi kuin Wiissä ja tunnelma varmasti ehtaa tavaraa.
Jos kuitenkin haluat Wiin (ei ole lyhenne mistään), niin kysele kaupoista lisää infoa. Suosittelisin ehkä kuitenkin etsimään netistäkin nopeaa tietoa kuten http://www.nintendo.fi- siltä mitä haen
Collectorr kirjoitti:
minä ainakin suosittelisin, että ostat Super Nintendon, Super Mario All Stars -pelikasetin Super Mario Worldin ja Yoshi's Islandin eli Super Mario World 2:sen, sekä Super Mario Allstarsin, joka sisältää pelit: Super Mario Brothers, Super Mario Brothers 2, Super Mario Brothers 3, Lost Levels.
Hintaa SNESillä on noin 60e, SMW on 15e, Yoshi 25e, All Stars 20e about,.. ja tietysti käytettynä. Kuten Vanha Pelaaja tuossa totesi, näitä saa kaupasta uutena yhtä varmasti kuin Volks Wagen -kauppiaalta kuplaa. Hinta on kuitenkin halvempi kuin Wiissä ja tunnelma varmasti ehtaa tavaraa.
Jos kuitenkin haluat Wiin (ei ole lyhenne mistään), niin kysele kaupoista lisää infoa. Suosittelisin ehkä kuitenkin etsimään netistäkin nopeaa tietoa kuten http://www.nintendo.fija nyt tiedän mikä wii on!!!
kävin kattoos....en missään nimessä halua sitä!sehän tekee hallaa koko pelaamisen perus ajatukselle...makaat kipeenä sängyn pohjalla ja pelailet tavallista nintendoa,vain sormet rasittuu...kuka hullu jaksaa alkaa käsiään huitomaan yms....miten mariot on siihen saatu sovellettua...ihmettelenpähän vaan
mutta joo...etsin sitten sitä...
mutta mistä helevitistä niitä löytää???kuka niitä ees aluis myydä jos omistaa,sedällä kyllä on...mutta ei se kyllä myy millään hinnalla... - netistä
Collectorr kirjoitti:
minä ainakin suosittelisin, että ostat Super Nintendon, Super Mario All Stars -pelikasetin Super Mario Worldin ja Yoshi's Islandin eli Super Mario World 2:sen, sekä Super Mario Allstarsin, joka sisältää pelit: Super Mario Brothers, Super Mario Brothers 2, Super Mario Brothers 3, Lost Levels.
Jos kuitenkin haluat Wiin (ei ole lyhenne mistään), niin kysele kaupoista lisää infoa. Suosittelisin ehkä kuitenkin etsimään netistäkin nopeaa tietoa kuten http://www.nintendo.finyt sitten innolla niitä konehia...ja niitähän löyty,ja hinta erojakin oli rutkasti...yllätyin kyllä kun olivat halpoja...olin aatellu et kork 400-500 käytän että saan koko satsin...
joululahjaksi ajattelin ...60 ei aivan saa konetta mutta pelejä sai halvemmallakin!
mutta mitä eroa on esim. super nintendolla ja 8 bit nintendo jutulla,kun niitä oli siellä...,näin kyllä kuvat,kaverilla on ollu se bit homma pienenä..luultavasti niihinkö ei käy samat pelit...jos on myynnissä erillisiä pelejä,mistä tietää kumpaan ne on..ja onko super nintendo parempi kuin ne toiset...en tiiä,mut 8bit oli jossakin.
ja mitä tarkottaa SNES...???
kiitoksia jo etukäteen! - Vanha pelaaja
netistä kirjoitti:
nyt sitten innolla niitä konehia...ja niitähän löyty,ja hinta erojakin oli rutkasti...yllätyin kyllä kun olivat halpoja...olin aatellu et kork 400-500 käytän että saan koko satsin...
joululahjaksi ajattelin ...60 ei aivan saa konetta mutta pelejä sai halvemmallakin!
mutta mitä eroa on esim. super nintendolla ja 8 bit nintendo jutulla,kun niitä oli siellä...,näin kyllä kuvat,kaverilla on ollu se bit homma pienenä..luultavasti niihinkö ei käy samat pelit...jos on myynnissä erillisiä pelejä,mistä tietää kumpaan ne on..ja onko super nintendo parempi kuin ne toiset...en tiiä,mut 8bit oli jossakin.
ja mitä tarkottaa SNES...???
kiitoksia jo etukäteen!Täällä on pilailijoita ihan tarpeeksi. Ei noi jutut mee enää läpi. Kerrot omistanees Nintendon joskus, etkä muka tiedä, mikä kasetti siihen sopii ja mikä ei. Ja noi juttus Wiistä...
Kyl mä oikeestaan arvelin tätä toisen viestis kohdalla, kun kyselit, onko Wii joku lyhenne.
Ei kukaan voi oikeasti olla noin urpo. Ja jos todella olet noin hyvin säästynyt tietotekniikan edistykseltä niin googlailepa vastaukset kysymyksiisi. Silti, kun kerran käyttelet tietokonettakin niin eiköhän toi nesin ja snesin ero oo sulle ihan selkee muutenkin. - .....
Vanha pelaaja kirjoitti:
Täällä on pilailijoita ihan tarpeeksi. Ei noi jutut mee enää läpi. Kerrot omistanees Nintendon joskus, etkä muka tiedä, mikä kasetti siihen sopii ja mikä ei. Ja noi juttus Wiistä...
Kyl mä oikeestaan arvelin tätä toisen viestis kohdalla, kun kyselit, onko Wii joku lyhenne.
Ei kukaan voi oikeasti olla noin urpo. Ja jos todella olet noin hyvin säästynyt tietotekniikan edistykseltä niin googlailepa vastaukset kysymyksiisi. Silti, kun kerran käyttelet tietokonettakin niin eiköhän toi nesin ja snesin ero oo sulle ihan selkee muutenkin.mikä juttu nyt ei muka mee läpi....
jos oon ollu about 10wee tyttö sillon ku meillä nintendo on ollu....en voi mitenkää tietää mikä se oli.
saatiin mummulta ja papalta joku kaupan tarjous kones....sini valkonen ja 2 ruskeeta kapulaa...ja siihen ei myyty ees kaupassa muita pelejä....mariosta se eka oli vaan.
naapurilla oli luultavasti sitten se laatikomman näkönen nintendo...s e bitti juttu...ainakinkuvista päätellen.
ja ehkä sitten oonkin säästyny tekniikan kehittymiseltä,sillä käytän tietokonettakin vaan meseilyyn ja s.postin lukuun.siinä se.
ja ei hajuakaan mistään snessin sun muiden eroista...enkä jaksa googlettaa.
ja täytyy myöntää että ton wii nimen kuulin ekan kerran vasta sulta...enää en asu suomessa ja täällä on naapurin kersoilla wii,mutta ei ne sillä nimellä sitä kutsu...ei voi tietää...
ja miks vitus jaksaisin esittää tyhmää...
mut jos kerran nyt oot niin muita ylempi ja viisas niin miks vitus jaksat ees vastailla jos jotkut urpot nyt ei jaksa kiinnostua kaikenmaailman peli uutuuksista...joillekkin meistä ei pelit oo koko elämä! - hanonhän
..... kirjoitti:
mikä juttu nyt ei muka mee läpi....
jos oon ollu about 10wee tyttö sillon ku meillä nintendo on ollu....en voi mitenkää tietää mikä se oli.
saatiin mummulta ja papalta joku kaupan tarjous kones....sini valkonen ja 2 ruskeeta kapulaa...ja siihen ei myyty ees kaupassa muita pelejä....mariosta se eka oli vaan.
naapurilla oli luultavasti sitten se laatikomman näkönen nintendo...s e bitti juttu...ainakinkuvista päätellen.
ja ehkä sitten oonkin säästyny tekniikan kehittymiseltä,sillä käytän tietokonettakin vaan meseilyyn ja s.postin lukuun.siinä se.
ja täytyy myöntää että ton wii nimen kuulin ekan kerran vasta sulta...enää en asu suomessa ja täällä on naapurin kersoilla wii,mutta ei ne sillä nimellä sitä kutsu...ei voi tietää...
mut jos kerran nyt oot niin muita ylempi ja viisas niin miks vitus jaksat ees vastailla jos jotkut urpot nyt ei jaksa kiinnostua kaikenmaailman peli uutuuksista...joillekkin meistä ei pelit oo koko elämä!Nintendo Entertaining System= 8bit = NES
Super Nintendo Entertaining System= SNES
NES:sille Super mario bros 1,2,3 eli ne perinteiset. - Wii <3
hanonhän kirjoitti:
Nintendo Entertaining System= 8bit = NES
Super Nintendo Entertaining System= SNES
NES:sille Super mario bros 1,2,3 eli ne perinteiset.Ite olen ostanu wiin, ja siinä on super mario galaxyt ja paper mariot. Lisäksi olen ladannut siihen mario brossit 1-3 ja olen tyytyväinen. :D
- .....
Wii <3 kirjoitti:
Ite olen ostanu wiin, ja siinä on super mario galaxyt ja paper mariot. Lisäksi olen ladannut siihen mario brossit 1-3 ja olen tyytyväinen. :D
http://liesmir.de/i/sig/Wii_classic_0501.jpg
Kun Wiin kytkee verkkoon, voi siis noilla Wii Pointseilla ostaa näitä vanhoja Super Marioja yms.. Näiden pelaamiseen käytetään joko Gamecuben ohjainta tai tuota linkissä olevaa. Tuon hinta on muistaakseni kaupasta riippuen 20-30 euroa. - kylläpäs huvitti
..... kirjoitti:
mikä juttu nyt ei muka mee läpi....
mut jos kerran nyt oot niin muita ylempi ja viisas niin miks vitus jaksat ees vastailla jos jotkut urpot nyt ei jaksa kiinnostua kaikenmaailman peli uutuuksista...joillekkin meistä ei pelit oo koko elämä!Jos et ole trolli, niin toisena vaihtoehtona luulenpa että olet juuri oppinut kirjoittamaan (tekstin "laadusta" päätellen) ja elänyt tynnyrissä ainakin viimeiset 15-20 vuotta...olettaen siis, että olet tarpeeksi vanha siihen.
"jos oon ollu about 10wee tyttö sillon ku meillä nintendo on ollu....en voi mitenkää tietää mikä se oli."
Jaa...? Itse sain matolaatikon (se on slangia, tarkoittaen sitä 8-bittistä nintendoa) 6-8 vanhana eli kyllä ainakin itsellä siitä lähtien selvä käsitys millä laitteella pelataan.
"sini valkonen ja 2 ruskeeta kapulaa"
Ei kyllä kuulosta Nintendon koneelta...itseasiassa se ei kuulosta miltään muultakaan pelikoneelta.
"enkä jaksa googlettaa."
Jos aikaa löytyy Suomi24:n forumille kirjoitteluun, aikaa löytyy myös googletukseen.
"mut jos kerran nyt oot niin muita ylempi ja viisas niin miks vitus jaksat ees vastailla jos jotkut urpot nyt ei jaksa kiinnostua kaikenmaailman peli uutuuksista...joillekkin meistä ei pelit oo koko elämä!"
Koska ehkä hän yritti sivistää sellaista henkilöä, joka on elänyt liian pitkään peräkamarin piikana / kiven alla? Mielenkiintoista muuten huomata taas kerran se peruskaava, että ne jotka eivät kykene perustelemaan itseään kunnolla ryhtyvät heti puolustuskannalle henkisesti alhaisella tavallasi. Niin, pelit eivät ehkä ole kaikki elämä, mutta monille ne ovat osa sitä ja itsesi noin suuri tietämättömyys asiasta, joka on ollut jo pidemmän aikaa valtavirtakulttuuria on varsin shokeeraavaa...Eivät ole minullekaan pelit koko elämä, mutta jos eivät maailman myydyimmät pelikoneet eroineen sano yhtään mitään, niin on jo aikakin tulla sen kiven alta pois...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081