Biisi on nyt kuunneltavissa!

BadMyntton

Koska joku yllytti, niin nauhoitin biisin weppikameralla ja laitoin myspaceen:) Ja nyt heti kaikille kriitikoille: minä en ole kitaristi ja minulle laulaminen ja soittaminen on vaikeaa yhtäaikaa iohan kuten käveleminen ja purkan syöminenkin. Biisi on vain raakile, kunnes jalostan oikeaan asuunsa, joka tulee poikkeamaan tästä kuultavasta. Laulukin hieman tökki kun piti kitaraa hytkyttää ja olla istualtaan:D

biisin voi kuunnella osoitteesta myspace.com/tuonelansaimo

54

2986

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sandra*

hienostihan se meni. :) Ja nyt mä pinkasen vihdoin tonne pedin pohjalle täkkien alle. :D

• BadMyntton

ja hyvää yötä:)

• mayanna

Kiitti. Tätä hyräilen takuulla työmatkalla. En ole musiikki-ihminen, joten mitään fiksua en osaa sanoa. Tykkäsin!
      Ei se oikein ärtsyltä metallilta kuulostanu ;)

• BadMyntton

Ei se vielä kuullostanu ärtsyltä, mutta kohta kohta kuullostaa, kun viritän siitä toisen version. JOskus on kiva vaan jollottaa hieman rauhallisemmin:)

• mayanna
        BadMyntton kirjoitti:

Ei se vielä kuullostanu ärtsyltä, mutta kohta kohta kuullostaa, kun viritän siitä toisen version. JOskus on kiva vaan jollottaa hieman rauhallisemmin:)

Kai laitat sitten sen toisenkin version kuultaville, että saadaan äänestää, pitäiskö sun tehdä siitä BadMetallia vai antaa sen olla pehmeämpää? :)

• jane.london

biisi oli aivan mallikelpoinen,siis oikein mukavaa kuunneltavaa:)
      Hauskat ne kitaran loppusoinnut!

• BadMyntton

Siinä on paljon hauskoja sointuja, mutta niitä ei saanut tuohon kun on vaan yksi kitara ja kaksi kättä:)

• jane.london
        BadMyntton kirjoitti:

Siinä on paljon hauskoja sointuja, mutta niitä ei saanut tuohon kun on vaan yksi kitara ja kaksi kättä:)

se biisis lisää poljentoa jos
        -sähkökitaraa,hyvää tahtoa ja kavereitaa-
        Kaverit tietty mukaan.Ei ole helppoo olla "onemanband"
        Vihjeeksi kuitenkin..älä soita hampailla se ei ole just nyt muodissa:)

• sinua tästä

Kaunista, paljon lempeämpää kuin kuvittelin..
      Jaksan taas tämän päivän :)
      .
      .
      4U only ;)

• BadMyntton

Noh mie olenkii paljon lempeämpi ku kaiki kuvittelee;) Voimia siulle.

• Synnove.Pullo

kommenttini:

Tapu-tapu-hyvä-hyvä-tapu-tapu.

Terveisin kateudesta vihertävä Kylli-Synnove.

• BadMyntton

Thank ju veri meni!

• seoonmää

Onko tuo oikea osoite, mun koneella ei näy linkkinä. Jos tämä on taas joku hämy?

• Mulle tuli etusivu esille, mutta mistä mun sit olisi pitänyt painaa tai tehä...

• Ak:n lapio

Minun mielestäni, toistan minun mielestäni kirjoitus oli parempi kuin jollotus.

• BadMyntton

kanssasi samaa mieltä. Oikea versio on nopeampi ja siinä on rankemmat riffit ja rytmitys on erilainen. Kiva kun pidit tekstistä.

• muuta ku kuunneltavissa oli, mutta harjoitusta lisää tai siis pientä paranneltavaa. Itse en osain noinkaan hyvin hoilata ;)

• BadMyntton

Kuten jo tuossa aiemmin sanoin se on vaan tälläinen kotiverio ja en viitsinyt käydä hieromaan muutamia virheitä pois koska naapurit olivat varmasti jo tarpeeksi lujilla muutenkin:)

• BadMyntton kirjoitti:

Kuten jo tuossa aiemmin sanoin se on vaan tälläinen kotiverio ja en viitsinyt käydä hieromaan muutamia virheitä pois koska naapurit olivat varmasti jo tarpeeksi lujilla muutenkin:)

..sun naapuris kovilla olisi, niidenhän pitäisi maksaa siitäettä heille tarjotaan kotiinkannettuna kulttuuripläjäys

Voisit mennä perimään maksua myös siitä että kuuntelevat harjoituksiasi, ottakoon huomioon myös että saavat tavallaan yhden ilmaisen radiokanavan jota muut savon juntit jäävät paitsi, ja jos siirrät musiikkiharrastuksesi pihapiiriin niin silloin onkin jo kyseessä melkein televisiokanava, tai mikä vieläkin kannattavampaa sinulle niin LIVE-esiintyminen..tuollaisen konsertin lippujen hinnat on vähintään 50 egee..pulittakoon jokainen naapurisi tuosta vaikka puolet niin halavalla silti mennöö...

minä voisin ryhtyä manakeriks, jaettais voitot puoliks, sinä saisit oman osuutes kun minä ensin vähennän palkkioni,likasani,provisioni ja kulut päältä, loput fyrkat jaettais rehdisti tasan ;)

• BadMyntton kirjoitti:

aamulla sen verran kiire töihin, että en kerinnyt kunnolla kuuntelemaan ja nyt kolmannen kerran kuuneltuani se kuulostaa vaan paremmalta. Toivottavasti ei mene liiaksi kehumiseksi. :)

• vinlux

Sulla on mielestäni kaunis ääni, jotenkin anssikelamainen mun korvissani, en olisi kuvitellutkaan. Tosin en ole kuullut kelaa hetkeen, kyse onkin taas kuulokuvasta. Musa soi aika terävänä päälle, jäit vähän taka-alalle - taas mun laitteilla kuunneltuna.
      Tsemppiä ja peukkuja!

Hiukka karmii nuo nimet, ei nyt jaksais. :)

• että että...
      • BadMyntton

toivoa etten tämän takia leimaudu verenhimoiseksi rikolliseksi:)

• siellä BadMynttonin
        BadMyntton kirjoitti:

toivoa etten tämän takia leimaudu verenhimoiseksi rikolliseksi:)

nimimerkin takana, ettei tule leimanneeksi ketään muutakaan sellaiseksi? VAi?;)

• BadMyntton
        siellä BadMynttonin kirjoitti:

nimimerkin takana, ettei tule leimanneeksi ketään muutakaan sellaiseksi? VAi?;)

no kenetkäs minä nyt olen rikolliseksi leimannut tällä kertaa?

BadMyntton kirjoitti:

kansakunnan Toivot/Anelmat. Sitähän tuo suloinen palstojen bebapörriäinen tietysti tarkoittaa.

• että tällä kertaa?:)
        BadMyntton kirjoitti:

Ja että juuri sinä?

• näytellä,
        Ak:n lapio kirjoitti:

kansakunnan Toivot/Anelmat. Sitähän tuo suloinen palstojen bebapörriäinen tietysti tarkoittaa.

edes sitä bebaa?:)

• näytellä, kirjoitti:

edes sitä bebaa?:)

..naama on niin karmeaa katseltavaa että on saanut poikkeusluvan näyttää bebaa sen sijaan...

• ex-koltis

Sitä hypätään tosta vaan edesmenneen Pavarottin saappaisiin. Rauha teidän sieluillenne.

• BadMyntton

olkoon myös teidän sielunne kanssaaaaaaa:)

• äimänkäkenä!!!!Tuohan oli tosi hieno!! Eipä ois uskonu,että Lifelläki on tuollanen muusikkoimmeinen..:) Yllätyin kyllä positiivisesti, ja vähän kyllä kuuntelin ekaks epäuskosena,et onko toi tosiaan sun omas..:¤

• BadMyntton

Mukava kulla että tykkäsit. Onhan täällä varmasti jos jonkin alan taitajia, mut harva paljastaa itsetään mitään ja ihan syystä:) Kyllä tuo miun oma on. Sävelessä nyt varmasti löytyy yhtäläisyyksiä vähintään miljoonaan kun sointuja on vaan rajallinen määrä...

• Mielestäni jos haluat rehellisen arvion, niin muuttaisin laulun tempoa viimeistään neljännessä säkeistössä. Äänesi sopii tuollaisen melankoliseen laulelmaan, mutta ei koko laulua saisi vetää samalla kaavalla alusta loppuun. En tiedä pystytkö, mutta kokeile lisätä äänesi mahtipontisuutta hiukan. Eli alussa noin kun vedät, mutta loppu hiukan voimakkaammin. Ehkä just tuon neljännen säkeistön jälkeen lisää poweria, ei kuitenkaan mitään speediä.

Alussa soiton soisin kulkevan kuin loriseva puro,niinhän se meneekin, mutta puron pitäisi päättyä meren pauhuun. Loppuun hiukan koukkua, ja voimaa. :)

Täytyy myöntää että yllätyin laulustasi, ja pidin siitä. Sanat ovat mainiot, hienot suorastaan.:)

• JudgeCooper

vakihommia vielä.
      Ja muistathan, että vaikka suihkussa voi rallatella, ei sinne vieläkään kannata kitaraa viedä. Muutoin onnittelut uudelle harrasteelle.

• BadMyntton

käyny mielessä:D Harraste on vanha, mutta ollut jäissä muutaman vuoden. Nyt tuli jostain taas inspis...

• negatiiviset

arviot tulevat heiltä joiden omat näytöt palstalla ovat vaatimattomimmat :O

• *************::::::::::****...

ettei artisti katso vaivan arvoiseksi vastata kaikille.

• nyt tällä kertaa
        *************::::::::::****... kirjoitti:

tuntee itsensä akanaksi?
        Voi raasua..

• *****************::::::::::...
        nyt tällä kertaa kirjoitti:

tuntee itsensä akanaksi?
        Voi raasua..

saattaa pienikin kehaisu nousta....

• se siellä

inisee. Onko mielenkiintoista. Hellanlettas sentään. Kitisyttääkö useinkin? Joko on vaihdevuodet?

• BadMyntton
        *************::::::::::****... kirjoitti:

paikkoonsa. Kyllä mie vastaan, on van ollu tekemistä:)

• vinlux
        BadMyntton kirjoitti:

paikkoonsa. Kyllä mie vastaan, on van ollu tekemistä:)

..vain todellisille asianharrastajille.
        No, en kommentoi enempää.

• BadMyntton
        vinlux kirjoitti:

..vain todellisille asianharrastajille.
        No, en kommentoi enempää.

mie mielestäni vastasin siullekin ja jos en nii olen pahoillani. JOskus saattaa joku jäädä huomaamatta...

• vinlux
        BadMyntton kirjoitti:

mie mielestäni vastasin siullekin ja jos en nii olen pahoillani. JOskus saattaa joku jäädä huomaamatta...

..yksikin päivä palstan spitaalisena on kokemus itsessään.

• näköjään....
        se siellä kirjoitti:

inisee. Onko mielenkiintoista. Hellanlettas sentään. Kitisyttääkö useinkin? Joko on vaihdevuodet?

....menee. Mutta sopii kyllä tyyliin. Yök

• Minä vain

Olen positiivisesti yllättynyt aikaansaannoksestasi( Sorry että jotenkin aina epäilen sinua :)...)
      Pidä lippu korkealla ja usko unelmiisi, muista että toiset meistä haaveilevat, toiset lentävät :)

Terveisin se, joka pyys sua laittaan ton biisin näytille :)

• BadMyntton

Minua tuleekin aina epäillä, koska epäilen itsekkin itseäni. Hienoo kun yllytit:D

• norMix evk

rohkeudellesi, sinulta on näemmä lupa odottaa melkein mitä vaan. Eikä se esityskään hassumpi ollut, nykyaikaisesta trubaduurista käyt.

Nooh, jokos keikkakalenteri on pitkällekin buukattu ja levytyssopimukset tehty?

• BadMyntton

myöntää että hieman pelotti laittaa, mutta nyt olen iloinen että tein sen:) Keikat saa odottaa ja sopimuksetkin:) Kun musiikkiin sotketaan raha, niin tekeminen muuttuu jotenkin väkinäiseksi. Mulla on aikoinaan ollut levytyssopimus ja olen julkaissutkin pari levyä entisen bändini kanssa. Se oli sellaista nuorien poikien maailman valloitusta ja kapinaa:) Keikkoja tuli tehtyä ja elämä oli sen mukaista. Sitten tuli mitta täyteen ja kamat lensi nurkkaan. Vannoin etten enää musiikkia tee kun toisille korkeintaan. Mutta... aika parantaa haavat:)

• Pirutar*

säkeitä oli. Aivan meni iho kylmäksi...hrhhhrrrrrrh!

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2275
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1775
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe