Kuka tietää mistä niitä saa tai voi tilata!? Olen ennemmin niitä metsästellyt netistä,mutta nyt ei löydy sieltäkään..:( Kertokaa joku ihana ihminen! :)
BEITO-huonekalut!
17
5105
Vastaukset
- Stemmalla
Muistaisin että ne olivat aikoinaan Stemman valikoimassa.
- puusilmä2
Jos Beito-sarjalla tarkoitat sellaista mäntypuista koristeltua / kruusattua sarjaa, niin kysyppä Maskusta... on vissiin ainakin tulossa.
- norge99
Kyllä
- wunderbar
Mistä tosiaankin löytyy Beito-sarjan tuotteita Suomen markkinoilla? Jälleenmyyjiä kaipailen mieluiten Kuopion seudulta?
- miia vantaalta
Minulla on Beito-sarjaa ja tarkoitus olisi laittaa ne myyntiin.Mitähän kalustetta kaipailisit?
- Miia vantaalta
miisu.78 kirjoitti:
No sänkyä olisin lähinnä kaipaillut ym...
Minulta löytyy parisänky yöpöytineen,tv-taso, ruokailupöytä tuolineen ja sellainen iso peili. Jos sinua kiinnostaa,niin voisitko soittaa mulle suoraan, niin saadaan asia eteenpäin nopeammin.p. 0505929479,Miia
Miia vantaalta kirjoitti:
Minulta löytyy parisänky yöpöytineen,tv-taso, ruokailupöytä tuolineen ja sellainen iso peili. Jos sinua kiinnostaa,niin voisitko soittaa mulle suoraan, niin saadaan asia eteenpäin nopeammin.p. 0505929479,Miia
Olisko sulla noista kuvia? :) Mikäli sulla ne vielä on? :)
- miia vantaalta
miisu.78 kirjoitti:
Olisko sulla noista kuvia? :) Mikäli sulla ne vielä on? :)
Kerrotko vielä sähköpostiosoitteesi? Mistä kalusteista haluat kuvia?
miia vantaalta kirjoitti:
Kerrotko vielä sähköpostiosoitteesi? Mistä kalusteista haluat kuvia?
miisu.78@suomi24.fi Jos viitsit niin kaikista niistä..:) Niin ja kerro jotain hinta osviittaa..:)
- nice day
minulla olisi sellainen kirjoituspöytä ja kirjahylly . myisin muuton alta pois.
- Mirkutti5
Multa löytyisi Beitton kulmakaappi, senkki, tv-taso ja stereokaappi..oltais myymässä pois kun ei mahdu enää uuteen kotiin. :(
Tosi kivat ja toimivat ollut !
Kysele s.posti mirkutti@suomi24.fi..laita selkee otsikko, etten luule roskapostiks. ;) - Mluu
Olen itse myymäsdä beito senkkiä. Puhelin nroni 0504411740
- S.L
Muuton vuoksi myydään Beito parisänky, kaksi yöpöytää ja iso peilillinen vaatekaappi. puh-0443662091
- LMU
Ole myymässä Beito-senkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657