Mulla on vissin jokin kainalofetissi,kun himoitsen naisten kainaloita.Seksin yhteydessä tekisi mieleni aina nuolla naisen kainaloa ja jos siellä viel sattuis oleen kunnon karvoitus tai kunnon hiki niin tulisin aivan kiimaiseksi.!
Kinalot kiihottavat
aargh!
2
451
Vastaukset
- eroottinen
paikka, mielestäni. Ei siihen mitään fetissiä tarvita. Eri aikoina naiset piilottaa ja korostaa eri kohtiaan: kainalot on yksi niistä.
Vastakkaisen sukupuolen hiki on voimakas kiihotin. En tiedä mitä feromoneja siellä seassa pöllyää, mutta mulle naisen hiki on kyllä voimakas kiihotusaine. Sama vika, kun vaimo hinkkaa stepperiä paikallaan laitan tuolin hänen viereen ja panen häntä hikiseen kainaloon. Vaimon mielestä se on hassua mutta kiihotta minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614