millä perusteella VIP

käytäntö vaihtelee

Miten tuon VIP-käytännön kanssa mahtaa olla nykyään? Onko se täysin valvojakohtaista?
Eli jos kuulut seriffin ystäviin, olet VIP, muuten et sitä koskaan tule saamaan?
itse vaan mietin, kun ole jo 5v ollut suomi24:n käyttäjä ja ahkera chattaaja.
Olin aina siinä luulossa, että tietty aika rekattuna minuutit riittää.
Miehenä en edes viitsi tunkea sefujen kaappeihin, voi tulla vähän väärä käsitys muuten.

Kukaan ei viitsi itse kerätä tuota vippiä, kyllä se pitäisi antaa ilman muuta, jos on asiallinen juttelija ja pitäaikainen käyttäjä!

23

2529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vipin voi saada asiallisesti käyttäytyvä chattailija joka täyttää ehdot, jotka on luettavissa netiketistä.

http://chat.suomi24.fi/ohje/#netiketti

-Miten pääsen VIP-käyttäjäksi?
      Sheriffit myöntävät vip-oikeuksia asiallisille ja ahkerille rekisteröityneille chattaajille. Rekisteröi ensin oma nimimerkki, chattaile sitten ahkerasti ja tarpeeksi usein. Kun olet ollut jäsen 6 kk ja täytät muut vipin ehdot, ota yhteys sheriffiin, jonka tunnet.

Muista kuitenkin, että sitä vippiä ei ole sefun pakko myöntää ihan tuosta vaan..sefu saattaa haluta hetken vaikka seurata käytöstäsi, jos hänellä ei ole tarkkaa kuvaa chattailijan tyylistä yms.

Ja maailma ei kaadu, vaikka et vippi olisikaan..vip ei tee sinua mitenkään paremmaksi ihmiseksi..vaan oma käytöksesi :)

Zamio

• eli nassukerroin merkkaa

"Muista kuitenkin, että sitä vippiä ei ole sefun pakko myöntää ihan tuosta vaan..sefu saattaa haluta hetken vaikka seurata käytöstäsi, jos hänellä ei ole tarkkaa kuvaa chattailijan tyylistä yms. "

Eli nassukerroin merkkaa sen, oletko VIP vai et. Tuossahan se tuli totuus.

• ja ihmettelen
        eli nassukerroin merkkaa kirjoitti:

"Muista kuitenkin, että sitä vippiä ei ole sefun pakko myöntää ihan tuosta vaan..sefu saattaa haluta hetken vaikka seurata käytöstäsi, jos hänellä ei ole tarkkaa kuvaa chattailijan tyylistä yms. "

Eli nassukerroin merkkaa sen, oletko VIP vai et. Tuossahan se tuli totuus.

mitä ihmeen kunniaa ja lumovoimaa saattaa saada VIPpeydestä?

• aaltosentie
        ja ihmettelen kirjoitti:

mitä ihmeen kunniaa ja lumovoimaa saattaa saada VIPpeydestä?

on ylkäitä katsoo virtuaalissa korkeelta"ovat sefujen lahja suomi24,mites sitä kateutta muutoin!

• on sitte

minuuttiraja chatis et saa vipin? ku eräällä se hiemna vaihtelee ja ero on 80 000min noiden veihteluiden välissä. mitä on muut ehdot?

• olla vip ;)

Jos minulle lätkäistäisiin vippi niin lopettaisin sättäilyn kokonaan. Niin monta turhaa vippiäkin on jo täällä, en halua jonon jatkoksi.
      Olen sättäillyt kissin ajoista asti, nyt kaksi vuotta nykyisellä nikillä. Minuutteja todellakin tarpeeksi, mutten vain halua sitä kruunua. Siinä ehkä yksi syy miksei niitä anneta automaattisesti, jos sen haluaa, voi pyytää itse :)

• vastausautomaatti

"Miehenä en edes viitsi tunkea sefujen kaappeihin,
      voi tulla vähän väärä käsitys muuten."

Selitätkö tarkemmin, minkälaisesta väärinkäsityksestä voisi olla kyse?

• ei tunne ketään

miksi aina sanotaan että on sefujen "lellikki"
      jos on vip tuota en ymmärrä,en tunne ketään
      koko sätistä saatikka sefuja,samalaisia sättääjiä hekin ovat huom.tämä mun mielipide.
      aina jostakin valittaajia löytyy.

• sisäpiirin suosiota

Puhut asiaa! Vaikka kuinka olisi omassa chat-huoneessaan, kivan ja reilun tyypin maineessa, vippiä ei saa kun harvat.
      Itse kysyin sitä kerran ja kyseinen seffu vastasi että : en tunne sua kun ei olla nähty!
      Eli jos ei käy miiteissä tai kuulu kyseisen tyypin lähipiiriin ei heru vippiä. Mullakin yli 3,5v jo täynnä.
      Tää on taas niin tätä, säännöt sanoo yhtä ja käytäntö toista. Oikeesti pitäis olla sellainen vip-automaatti ja sitten joku rasti vaikka mistä sen vip-merkin saa pois näkyvistä jos ei sitä haluun.
      Näin ei noilla sefuilla (ainakin ketkä itse tien ja olen sitä kysyny)olis tota kaveriporukkaa aina etusijalla.
      Joo ja käytös: en todellakaan ole häirikkö eikä oo ikinä bannattu tms!

• .._..kiss

korjausta sen verran että "enhän mä edes tunne sua!"... eli ei vippiä kun ei tunne. sehän voi tosiaan tarkoittaa sitä ettei olla koskaan nähty livenä, taikka myöskin ihan vaan sitä, ettet tunne k.o sefua kauheen hyvin chatissa sitten kuitenkaan? koska tietenkään ei voida olettaa että kaikki vipattavat tavataan livenä. :) mutta pitää muistaa, että eri sefuilla eri toimintatavat ja kriteerit.

PS. kyllä KISS-aikaiset sietäisi vipattuja olla... ;) mutta kukin tyylillään. :)

• yx vip

ei se ole kiinni siis siitä ,onko tavannut jonkun seriffin . Mä en ole tavannut ketään heistä ,enkä usko ,että he ovat kaikkia vippejä tavanneet joille ovat vip myöntäneet siiis .
        Ja se mitä miiteistä kuullut niissä on tietääkseni ollut hyvin vähän loppujenlopuks porukkaa ja monesta miitistä on ikäviäkin, vähemmän mukavia kokemuksia kuullut ,ihmisiltä jotka puhuneet tuolla satissa niistä ylellä

• jepsvaan

Vipin saa pyytämällä sitä miltä sefulta tahansa. Niitä on myös naisia, jos et ole huomannut.
      Mutta noin kohta yli 15 vuotta chateissa pyörineenä, niin en oikein ymmärrä koko vip juttua. Itse en koskaan haki sitä, vaikka saisinkin. Mutta makunsa kullakin. Ircin puolella äänioikeiudesta on oikeasti hyötyäkin joskus. Mutta vipit. No jaa.

Sen saa ihan vain pyytämällä keneltä tahansa sefulta.

• Pppoop

No ei varmasti saa muuten. :DDDDDD

• yx vip

olen ollut vuosia chattailemassa ja sain sen vip yhtäkkiä silloin kauan kauan sitten
      luultavasti siihen aikoinaan ainakin katsottiin sopivaksi ne jotka asiallisia eikä loukkaa ketään ei häiriköi ja käy usein jutteleen sielä
      keskustelua rakentavaa asennetta eikä kiukun purkua toisiin sattailijoihin .
      antaa tilaa ja keskustelee siis se on pointtina ollut kait
      mutta voi olla nykyisin toisenlainen se systeemi koska on huomattavasti enemmän tullut sattaajia sisään tuonne mutta myös ongelmat lisääntyneet
      Täytyy sanoa että aiemmin oli oikein mukavaa jutella ja kuunnella toisia pystyttiin yhdessä jutteleen siellä kaikenlaiset päivänpolttavat asiat neuvot ja muut ja oltiin positiivisemmin sielä mukana .
      Nykyisin on erilaista kokonaan se chatissa olo ihmiset eivät käyttäydy ollenkaan niin hyvin ja fiksusti asiallisesti ja ymmärtäväisestikkään kuin on ollut
      Vipiksi pääsi tosiaan kun sattaili vain siellä .
      Ihan tavallisiaasioitahan siellä juteltiin aina ja harvoin mutta joskus sitten siellä punaisilla yksistän puheli .
      nykyisin ihmiset joutuvat paljon olemaan vain privaatisti juttelemassa suojellakseen itseään niiltä häiriköiltä ja kiusantekijöiltä ja ikäviltä kommenteilta ja kun ei halua tietenkään ett kaikki asiat riepotellaan .
      Ei siellä tarvitse kenenkään omia henk kohtaisia tunteita purkaa toisiin voi jutella niitä vaikeitakin asioita asiallisesti kun ei se ole kenenkään chatissa olevan syy että on jollain vaikeaa . sitä myötäelämistä ja kuuntelijaa sieltä löytyy kyllä
      ASiallisia on paljon ja vippinsä ansaitsevia todella mutta monet niistä taita olla juuri arkoja siinäjutteleen paljon muuta kuin punaisilla luulenpa niin
      Kivoja juttelutuokioita jokaiselle
      ja kyllä se vippiys tulee sieltä
      mutta voithan kysyä sitä vaikka sefulta onko se sefu joka sen päättää niinhän se ei taida yksistään olla . Eikä vippiys edellytä kenenkään mieliksi olemista ei niin saa sitä vip kruunua
      yskistään ne minuutit ei kait vaikuta kans vaan kaikki yhdessä millai sielä esiinnyt .
      ja Vip sen voi myösmenettää jos on ongelmallinen hankala ikävä ja ei osaa käyttäytyä .
      On ne ohjeet varmaan jossain kuinka sinne rekatut pääsee vipiksi
      se pitäski olla oikea kunnian osoitus ja palkkio siis jota se alunperin kait tarkoittikin

• yx vip

Tuolla oli tosiaan ihan hyvä vastaus kaikille tuosta vip asiasta
        katsokaa se Zammion vastaus siitä se löytyy
        ja ehkäpä on vain niin paljon ihmisiä chattailemas
        pitää siellä tietenki seriffien olla tarkkana hyvä että ne säännöt on siellä ja tiukat pitäs ollakin
        mutta sitä mä kuitenki ihmettelen miksi pitää erikseen sitä pyydellä esim joltain sefulta kun ei kaikki juttele seriffien kanssa lainkaan ja on asiallisia kyllä sielä pitä vain huomata kun on asiallinen rakentava keskustelija
        voi sen vip nimityksen laittaa sitten jollekin
        No mulla n vain mukavia kokemuksia noista sseriffeistä kiva jutella asiallisia on olleet aina ja en mä heitä kovin paljon jutuilla kiusaakaan juttelen joskus vain muutaman sanan ja moikkailen . niitä seriffejä on paljon nykyuisin ei niitä kaikki tunne osan vain joille enemmän tulee juteltua .paljon huoneita tarvitaan niitä seriffejä ja nykyisin aika useinkin ja jos ei niitä ole sielä huoneessa niin aika usein tulee niitä riiteliöitä tai häiriköiviä henkilöitä sinne huoneisiin kummallista kyllä .
        Eli tarvitsee niitä seriffeja olla riittävästi oli aika mikä vain

• vip myös minulla

.. oon chattaillu kuutisen vuotta... ja vipin oon saanu joskus jo aikoja sitten.... en edes ite tiedä millo se tuli... siihen aikaan sen kai sai kai joidenki suosituksesta niin miulle kerrottiin, kun sitä ihmettelin et mistä se on tullut, en sitä ole itse pyytännyt.. tosin en niin välittäisi koko vippeydestä... ennenhän se ei noin edes näkynyt kuka on vip ja kuka ei...

• asia pöydälle

Asiaa voisi kysyä ylläpidolta. Naurettavinta on minusta noi seriffit, jotka kirjoittaa omiin galleriasivuihinsa suurella EN JAA VIPPEJÄ älä kerjää!
      Siis mitä helv*** jos kerran seriffi on se, joka päättää kuka huoneessa olija sa vipin ja kuka ei, miten hänen sivullaan voi lukea lause EN JAA VIPPEJÄ?
      Aika outoa. Miksi kyseiset tyypit sitten ovat seriffeinä jos hommien hoito ei kiinnosta?
      Kaikki voi kyllästyä, joten valvojan oikeudet sitten pois ja uusia tyyppejä tilalle jos eivät hoida myös VIPPIEN myöntämistä TASAPUOLISESTI kaikille sen ansaitseville!

• __kaikki.

Niin, joillaijn tosiaan lukee tyyliin "en jaa vippejä, älä siis kerjää" Ja paino sanalla JAA. Eli voihan niitä antaa niille ketkä ovat tuttuja sättäreitä ja hyvin käyttäytyviä semmoisia, mutta ei niitä jaella tosiaan kaikille ruinaaville. Itsestäänselvää, eikö? Pääasiallinen sefujen tehtävä taitaa olla kuitenkin yleisen järjestyksen säilyminen...

• Ei vippiä

Tuossa linkki vastaavaan keskusteluun:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=3000000000000008&posting=22000000027354121#22000000027354121

Siellä ainakin seksibaarissa sefuna toimiva Low.Kristiina.Rider esittää omana minuuttirajanaan 300 000, joka tuntuu aivan hirveän suurelta määrältä. Itse joskus häneltä kysynyt vipiksi pääsyä, mutta eihän minulla tuollaisia minuuttimääriä vielä ole, vaikka siellä ahkeraan olenkin paikalla,, ja muilla ehdoilla ei tuntunut olevan mitään merkitystä.

Yleensäkin siellä on kovin vaikea ketään sefua lähestyä uutena chattailijana, kun heillä kaikilla tuntuu olevan se oma sisäpiirinsä ja sinne kyllä vippejä jaetaan pienemmilläkin minuuteilla. Itselläni niitä on tällä hetkellä kertyneenä vasta 12370 minuuttia, joten on sitä vielä matkaa tuohon 300 000 minuuttiin.

Onneksi sitä voi chattailla ilman vippejäkin.

• viiaipii

porin chatis lepi anto ennen 20 000min ja puoli vuotta rekisteröimisestä vipin. nyt raja pomppas 100 000 ihan vaan siks ettei se jaksa jaella niitä. pois tollaset seriffit mitkä ei jaksa tehä hommiansa!

• Insomnium

itse olen jaellut vippejä suht harvoin. ei niin etteikö voisi jakaa enemmänkin.

omat määritelmäni vipille on seuraava.
      tulee itse pyytämään sitä.
      6kk rekisteröityneenä.
      minuuttirajaa en pidä. (tapauskohtainen)
      tieto siitä että tämä tyyppi osaa keskustella asiallisesti minun poissaollessanikin.

on ihmisiä jotka provosoivat, provosoituvat, syöttävät trolleja tai muuten eivät aina vaivaudu käyttäytymään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe