Tämän mukaan vyöhyketerapia auttaa koliikkivaivoihin...
http://www.yle.fi/genreportaalit/portaali.php?genre=terveys&osannimi=hyvaolo_vauva&jutunid=8924
vyöhyketerapiaa koliikkiin
3
1601
Vastaukset
- totta..
lääkärit suositteli omasta kokemuksesta sitä minulle. kannattaa kokeilla =)
- kun se kerran
auttaa moneen muuhunkin (myös aikuisen) ongelmaan. Kannattaa tutustua, sekä tähän että akupunktioon (lähinnä aikuisia ajatellen).Näistä hoidoista saattaa löytyä apu yllättävän moneen vaivaan. Nimimerkillä kokemusta on...
- Tehkää parannus
Vyöhyketerapia on riivaajien oppi. Siinä ollaan pimeyden voimien kanssa tekemisissä.
Jeesus tahtoo pelastaa sinut helvetiltä.
Room 6:23 Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Jos tahdot pelastuksen rauhan ja päästä kerran taivaaseen. Anna koko sydämesi ja elämäsi Herralle Jeesukselle ja lähde seuraamaan Jeesusta, tee parannus synneistäsi. Nyt tänään on pelastuksen päivä.
Joh 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670