Koon näkee jo kädestä

kokemusta on

Ja tämä on tosi. Olen 34 v nainen ja kumppaneita on ollut reilut 50, tosin viimeisen 10 vuoden aikana vain 3. Tapasin muutama kuukausi sitten erään miehen, jonka käsi oli vain hieman omaani suurempi ja peukalo jopa hieman lyhyempi kuin omani. Muuten ihan miehen mittainen mies, lähes 190 cm. Kuukausi mietittiin ennenkuin sänkypuuhiin alettiin. Mietiskelin jo ennen tätä että eipä taida olla kullissa kehumista ja oikeassa olin. Vaikka en itse ole suuri(naisella kapea ranne ja nilkka kertovat saman tarinan), ei homma tuntunut juuri miltään, varsinkaan kun ei ole hajuakaan siitä, miten sitä käytetään. Olen huomannut vastaavan jutun aikaisempien kumppaneiden kanssa, käden koko ja peukalo kertovat etukäteen mitä odottaa. Ja mainittakoon vielä, että en mitään ihmeitä vaadi, paras on ollut exälläni, pituus 16 cm ja ympärysmitta 14 cm stondiksessa.

19

5765

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maximus

Jaahas, taas näitä tietäväisiä. Miten selität sen että minulla on pieni käsi ja ohuet sormet, mutta kulli 20 senttiä pitkä ja ympärys 15,5 cm ?

Siitä tietää, että miehellä on iso kulli, kun sillä on iso kulli. Piste.

• alkup.

Jos vertaat toiseen mieheen niin hänelläpä on sitten kai suurempi. Naisillakin on erikokoisia käsiä. Omanikin on pieni, koon 7 hansikas on mulle iso. Turha tosta on pulttia ottaa, puhun vain kokemuksesta, joka näköjään toimii mun kohdalla. Ei täällä kukaan voi jumalaksi ryhtyä, mielipiteitäkin on monia. Ja onko sääntöä ilman poikkeusta?:)

• Väitteesi ei toimi
        alkup. kirjoitti:

Jos vertaat toiseen mieheen niin hänelläpä on sitten kai suurempi. Naisillakin on erikokoisia käsiä. Omanikin on pieni, koon 7 hansikas on mulle iso. Turha tosta on pulttia ottaa, puhun vain kokemuksesta, joka näköjään toimii mun kohdalla. Ei täällä kukaan voi jumalaksi ryhtyä, mielipiteitäkin on monia. Ja onko sääntöä ilman poikkeusta?:)

Onhan noita urbaanilegendoita lähes joka jutusta. Milloin sen koko
        päätellään jalasta, milloin nenästä. Kyllä niihin saa itse uskoa,
        mutta on ihan turha väittää niitä miksikään pitäviksi säännöiksi,
        jos väitteen uskottavuus on tuota luokkaa.

Itsekin olen sitten varmaan tosi iloinen yllätys noihin urbaanilegendoihin
        uskoville naisille, kun käsi on kuin naisella, pituutta keskimääräistä
        vähemmän, jalka pieni ja nenäkin pienehkö. Alapäästä löytyy silti
        sekä pituutta että paksuutta keskimääräistä enemmän.

Kuten olen ennenkin asiaan kommentoinut: Näihin väitteisiin uskovat
        hakevat aina vahvistusta omille uskomuksilleen huomioimalla ne,
        jotka sopivat heidän uskomuksiinsa. Jos siis nainen uskoo että
        isonenäisillä on iso, niin kun hän tapaa isonenäisen ja
        isokullisen miehen, niin heti muka on todistettu että "juu'u, paikansa pitää."
        Nainen ei vaan huomioinut siinä välissä niitä normaalin
        pelin omistavia isonenäisiä.

• YXnaine

Mun kokemuksen mukaan käden koko ei korreloi cullin kokoon. Käden koko korreloi ennemminkin ihmisen pituuteen, enkä ole huomannut että pitkillä olisi välttämättä erityisen kookas varustus tai lyhyillä pieni. Mainittakoon, että mulla otanta on aika paljon pienempi kuin sulla. Muistelen, että mun kohdalla asiat on olleet melkeinpä päin vastoin kuin sä sanot. Joidenkin mielestä myös nenän koko korreloi, heh...Mut paras keino arvioida asiaa on kiinnittää katseensa vaivihkaa ja rehellisesti sinne haaroväliin...harva meidän ikäisiä kiinnostava boitsu matkii 50 centtiä, joten yleensä jotakin pöksyjen alta näkee, jos kerran koolla on niin paljon väliä.

Mutta mitä käteen tulee, etusormen ja nimettömän suhteen on todettu tieteellisestikin korreloivan miehillä (ilmeisesti) testosteronitasoon..en nyt muista kumman piti olla pidempi, että olis enemmän äijä.

• no kerroppas

Mutta mitä käteen tulee, etusormen ja nimettömän suhteen on todettu tieteellisestikin korreloivan miehillä (ilmeisesti) testosteronitasoon..en nyt muista kumman piti olla pidempi, että olis enemmän äijä.

Kuka tiedemies on todennut? Onko sinulla todisteita? Eiköhän kannattaisi esittää joku tieteellinen lähde ennen kuin menee omia harhakuvitelmiaan julistamaan tieteellisesti todetuiksi tosiasioiksi?

• caraculo
        no kerroppas kirjoitti:

Kuka tiedemies on todennut? Onko sinulla todisteita? Eiköhän kannattaisi esittää joku tieteellinen lähde ennen kuin menee omia harhakuvitelmiaan julistamaan tieteellisesti todetuiksi tosiasioiksi?

Miehillä keskisormi on pitempi kuin nimetön, naisilla nimetön on pidempi. Siis yleensä, eli väite on totta. Tästä kuulin itse ekan kerran discovery channelilta.

• ovelaa mutta ei
        caraculo kirjoitti:

Miehillä keskisormi on pitempi kuin nimetön, naisilla nimetön on pidempi. Siis yleensä, eli väite on totta. Tästä kuulin itse ekan kerran discovery channelilta.

Tuo ei kyllä liity ihmisen seksuaalisuuteen millään tavalla.

• caraculo kirjoitti:

kuin etusormi,osoittaa,että on testosteronia enemmän ja tämän todisti dokumentti joku aika sitten tv.ssä,tutkimus oli tehty 16rvk.lla lapsivedestä ja piti paikkansa,olivat myös juoksijoina parempia,tehtiin testi sormen pituuden mukaan ja oli pätevä 6 juoksijasta,4,llä pätevästi...et sellainen käasitys...katselkaa siis nimettömiä...jospa totuus selviäisi.Tapaamistani miehistä isompikaluisimpia ovat olleet hoikat ja pienet miehet!

• tutkimusprofessorska...

ja pimpin koon näkee samoin käsien koosta, niinhän...sinähän sen tiedät.
      Mene metsään tutkimustesi kanssa...kaikkea sitä kuulee, kun päässä ei raksuta enää mikään muu kuin se, minkä kokoinen kulli miehellä...tyhjää kumajaa...niin tyhjää, voi, voi....

• munkku runa

kyllä oon paininu 50 pimperon kans niin 2 tiukkaa oon jääny mieleen, muut pelkkiä resusia reikiä. näin oon kyntäny. oikeen tulee mieleen imu vitut.

• daaviddi

näkee, jos vehje on valmiina kämmenellä. siitä on helppo päätellä onko se 10 vai 12 cm!

• Mäkkimönkiäinen

Peukaloni on noin 5.8 cm pitkä, Kalini 16 cm pitkä ja paksuutta 14.8 cm. Mitä tuon peukun koon pitäisi kertoa??

• ja ei

kullinipituus on 19 cmja tosi suonikas ja käyrä eli sormien ja pippelin koolla ei mitään yhtäläisyyttä.

• nainennnainen

"naisella kapea ranne ja nilkka kertovat saman tarinan"

Entäs kun minulla on sirot ranteet mutta paksut nilkat?!

• ok---

miehen mittainen?? tietääkseni on myös miehiä jotka on n.160cm pitkiä.

• Uskomuksia.

Mies 179 cm pitkä. Hyvin hoikka, mutta ehdottomasti sopusuhtainen ja komean muotoinen. Sutjakoista luistaan johtuen myös kädet olivat miehen käsiksi pienehköt, mutta silti selvästi miehen kädet ja peukalokin on ihan sopusuhtainen. Nenä suora ja kapeahko, kaunis! Mutta se kalu! WAUTSI! Vähän niin kuin hänen pottuvarpaansa;) Vähän isohan se on! Onpas tämä typerää... Uskomuksia uskomuksien perään.
      Onko suurisuisella naisella iso...?????

• luomistarinan

siitä hetkestä kun miehille jaettiin kaluja!
      Homma kulkee niin, että kullit oli pinottu niin kuin puut mottimetsässä - isot alinna, pienet ja ohuemmat sitten siihen päällimmäisiksi. No, siinähän kävi tietysti niin kuin arvata saattaa. Pitkät äijät meni ja otti siellä korkeammalla olevat kalut kun ylsivät niihin parhaiten. Sitten lyhyet miehet otti pinosta ne isot ja paksut sieltä alhaalta. Luomistarina tämäkin.

• pillu?

Olisiko niin että on voimakkaat lihakset?Voimakas nainen.

• sen kertoo

Miehen nenän pituus korreloi sen pituuden kanssa. Kuulemma lepokoko saadaan kun nenän pituus (siis se nenän sivu missä on sieraimet) kerrotaan 2,5:llä. Ja mitä pitempi levossa, sen suurempi ryhdissään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6345
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      643
      2641
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1133
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      83
      1114
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1078
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      299
      1076
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      84
      1055
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66