Jos menee sukupuolitautia epäillessä virtsatestiin, niin kauan pitää olla juomatta? 2 tuntia? oli mukavan epäselvä lääkäri minulla joka kertoi..meni hieman ohi
Virtsatesti-kauan juomatta?
6
457
Vastaukset
- moo
oisit herrajestas kysynyt uudestaa :D
ei muuta. pissaamatta ja ei alapesua...silloin voi ottaa tutkimukset.Jos virtsatieinf. epäilet,silloin mieluiten 10-12t eli yön yli ja silloin pesu ensin ja ohjeen mukaan toiminta!Mutta klamydia ja tippurinäyte otetaan ilman pesua.t. Hoitaja
- siis juoda
saa tietenkin ihan miten haluaa, ei siinä oo mitään rajoja!
- Der tippur
Ei minun tietääkseni sitä tarvitse juoda, tarkoitushan on juuri se että siitä otetaan näytteitä, eikä se maistu edes kovin hyvälle.
- kuinka pal vaan
mutta älä juo niin paljon, että on pakko käydä kusella ennen kuin pääset antamaan näytteen. Eli siis tunti pari oot pissimättä ennen virtsanäytteen antamista - että saadaan tarpeeksi ytyä kusta purkkiin!
- väriä
Virtsatiehyessä ehtii edellisen tyhjennyksen jälkeen muhia kasaan kunnon klamydia- ja tippurisatsi, jos niistä jompi kumpi tai kumpikin sattuu siellä majailemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955