millä estää näppylöiden tulo? esim. bikinirajoilta?
ärsyttävää kun pian sheivaamisen jälkeen esiintyy näppyjä.. =( argh
näppylät ajon jälkeen..
5
3070
Vastaukset
- posliini tai ajettu
helppoa vai mitä??
Jos ajat aina höylällä (?) samaan suuntaan, kokeile seuraavaksi eri suuntaan. Voiman käytölläkin voi saada paljon aikaan. Kenties saippuan vaihtokin auttaa.
Ajon jälkeenkin voi olla ihan hyvä käyttää jotakin ainetta joka rauhoittaa ihoa.
Tai tee kuten minä: nypi ne pois. Pysyy kauemmin ja on sileää. Toki joistain paikoista voi tehdä hieman ilkeää.- helpotusta
Itselle helpotusta toi apteekista hankittu käsien desinfioimisgeeli, jolla pyyhkäisen ajelun jälkeen ja vielä seuraavana päivänäkin. Geelin jälkeen sipaisen vielä Bebanthen voidetta päälle.
- Tuttua..
Toi on ihan älyttömän mukava ongelma, omasta kokemuksesta tiiän. Nyt sitten vihdoin irtosuhteen alkaessa mies sanoi: "karvat pois jos haluut että mä toimin".. Nyt ei tiedä mitä tekee, kun hävettää ne näppylätki niin paljon, että pitäiskö vaan antaa jätkän olla toimimatta.. Kinkkistä.
- Näppylän nuolija
Näppylät on miehen mielestä Kinkyä, joten anna vaan olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339