En oikein löytäny mitään, mihin tämä kävisi, mutta kokeillaan.
Eli mikä olisi paras säilytyspaikka sikareille, kun ei ole humindoria, eikä tarvetta hankkia.
Polttelen joskus ihan halpoja kaupan sikareita esim. hyvän juoman kanssa, mutta missä niitä säilyttää etteivät kuivaisi? Niitä olisi hyvä olla jemmassa, kun ei koskaan tiedä milloin "tarvii" :D
Olisiko esim. jääkaappi? Nuuskaahan kuuluu säilyttää jääkaapissa.
Sikarien säilytys
5
7795
Vastaukset
Hoffnarin pikku riikkiset sikarit tulee säilyttää omassa rasiassaan pikkutakin povitaskussa. Sieltä ne on helppo kaivaa esille tarvittaessa. Maistuvat parhaimmilta sherryn tai liköörin seurassa. Jääkaappi tai joku muu säilytystila on pelkkää elvistelyä, koska hintansa puolesta niitä ei tarvitse säilytellä. Illassahan tuo laatikko hupenee, yhtä matkaa juotavan kanssa.
Typy ilkeyksissään paljasti pienen heikkouteni, en juurikaan juo alkoholia, se on totta. Muita paheita en onneksi hänelle ole paljastanut:)))
Typy oikeasti haavelee minusta, mutta ei sitä saa ääneen sanottua:))))
- JudgeCooper
Clinttonin setä voisi jeesata. Hänellähän oli oiva kikka pitää sikari kosteana.
- katskuu
Hei, ostin itse kuubasta aitoja habana sikareita rasiallisen, ja pelkään pahoin että ne ei säily ilman kunnon säilytystapaa, mutten tiedä mikä on oikea tapa, help me.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499