Olisikohan joku nähnyt varastetun auton Nissan Sunny vuosimallia -92 ja rekkari NAU-925
Auto on tumman harmaa jossa punainen ohut raita sivulla.
Auto varastettiin Raision Nuorikkalasta Ystävyydenkatu 19 kerrostalojen vastaiselta vieraspaikoilta pe-la 28-29.9.07 vastaisena yönä.
Ilmoitathan havaintosi poliisille välittömästi.
NISSAN SUNNY NAU-925 VARASTETTU RAISIOSTA
2
752
Vastaukset
- Sannastiina
Eräs ystävällinen mies ilmoitti autosta tänään illalla 1.10.07
Auto löytyi Turusta leafin läheltä ampumakentänkadun päästä parkkipaikalta.
Poliisit saivat sormenjäljet.
Konepelti oli poissa, löytyi n.200-300 metrin päästä autosta.
Ilmeisesti varkaat olisivat hakeneet konepellin myöhemmin ja siinä runtattu kantaessa se jne.
Konepelti runtussa ja raaputettu vähemmän kivoja kuvia..
Rattilukko väännetty poikki ja peilit viety..
Että semmoset vahingot, mitä mahtaa vakuutus yhtiö korvata kun varkaus vakuutus oli?- riisikuppimies
Kyllähän varkausvakuutuksesta jotain saa. Se vaan on tuonkin ikäisellä autolla melko vähän enää rahallista arvoa joten voi mennä lunastukseen jos kovin paljon yli tonnin korjauskustannukset tulee. Ja kyllähän tuosta helposti hintaa tulee korjaukselle kun pitäisi maalata raavittuja maalipintoja, rattilukkoja ja peilejä uusia. Autokorjaamon tuntityöhintakin voi olla 80€/t. Harmi vaan, auto voi olla omistajalleen käyttöarvoltaan arvokkaampi jos on ruosteeton ja teknisesti toimiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723083
- 562760
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322365- 792198
- 952006
- 602003
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171557Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301400Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?331384