Mitä ajattelee Herra Jumala katsellessaan alas meihin jotka olemme hyväksyneet synnin kirkossamme?
Homojen kirkko on turmeltunut
6
377
Vastaukset
- aikakautemme totuus
KIRKKO ON HUORA!
- nahko
Onhan noita syntejä muitakin: avioero, avoliitto, ehkäisy, naispappeus, alkoholinkäyttö jne.
- vain 50%-sesti
turmeltunut, ja Herra Jumalaa vituttaa jopa 50%vähemmän. Tai vituttaisi, jos hän olisi 100%:sesti olemassa.
Olemisiin,
Yksi keskisuuri vapaamielinen syntinen - Vastaat sanoistasi.
Oletko oman elämäsi tilanteessasi ahdistunut?
Painaako joku asia?
--
Mikä on homojen kirkko?
Ovatko kaikki papit homoja?
Tarkoitatko, että ne monet ihmiset, jotka viime
sunnuntaina saivat kuulla Jumalan antavan heidän syntinsä anteeksi, ovat kuulleet väärin, koska pappi on homo tai he itse ovat kaikki homoja?
Kun luettiin Isämeidän rukous, oliko se sinusta
väärä rukous, joku homorukous?
Kun siellä puhuttiin Vapahtajasta, oliko kysymyksessä joku Homo-Vapahtaja?
Oliko luettu Jumalan sana jotakin Homo-Jumalansanaa?
Oliko noin 350:ssa kirkossa jaettu Herran Pyhä Ehtoollinen jollakin tavalla pätemätön, koska kirkko on "homokirkko".
VARO!
Jumala ei anna sanaansa pilkata. Se kuuluu vielä kirkoissamme oikeanakin. Sitä ei ole syytä halveksia, vaan tukea.
Niin tekivät aikoinaan opetuslapsetkin, kun he "tapansa mukaan kokoontuivat joka päivä temppelissä".
Kristitty ei koskaan revi alas Jumalan työtä, ei vähäisintäkään.- ymmärretä
Kirkon kannanotot on murentaneet käsityksen kirkon paatumuksesta.
Nainen ei voi olla pappi.
Hän ei edes tunne Raamattua , sillä jos hän tuntisi sen , hän ei voisi olla pappi.
Kyllä se niin on, että kirkossa on asiat menny pieleen.
Jumalan edessä jokainen joutuu tuomittavaksi.
( ei taida sekään kuulua enää kirkon tunnustuksiin, koska silloin joutuisi kirkon arvohenkilöt pahaan tulitukseen ja myös kirkon hyväksymät naispapit).
Varo siis itse, että et puhu hassuja , koska totuus on vain yhdenlainen.
Älä estä totuuden kuulumista!
Estäessäsi sitä, palvelet saatanaa.
Se on totta, että kirkossa on vielä kunnollisia hyviä miespappejakin vielä.
Heidän asiansa on kuunneltavaa.
Raamatun vastaisuuksiin ei tule ryhtyä.
Hei.
Homous on syntiä mutta ne ihmiset on hyväksyttävä. Meidän uskovien tehtävä on hyväksyä KAIKKI ihmiset olivat he sitten millaisia tahansa. homous on yhtä suuri synti kuin toisesta pahaa ajatteleminen. syyllistytkö sinä siihen koskaan? Homous ei estä ihmistä pääsemästä taivaaseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917