Verovirkailijaa pahempia....

joku vaan

Lohdutukseksi: Olen sellaisenkin ammattikunnan tavannut, sossuntädit.

Vanha tätini testamenttasi omaisuutensa alaikäisille lapsilleni, omaisuus oli suurimmaksi osaksi pankkitalletuksia.

Nyt olen käynyt kolme vuotta kirjeenvaihtoa Espoon maistraatin kanssa kun pitäisi se pankkitili saada jaettua lapsille.

Maistraatti yrittää aktiivisesti vastustaa sitä että lapset saisivat rahansa. Toiseksi viimeisin este oli se että äitini ja tätini eivät olleet saaneet testamenttia kahden henkilön oikeaksi todistamana kappaleena, kumpikin oli siis tietoinen asiasta ja ollut mukana sekä ilmoittanut kirjallisesti että hyväksyy asian.

Viimeinen este oli se, että vanha tätini oli maksanut hautauskustannukset omalta tililtään eikä kuolleen tätini tililtä (jota ei siis saanut käyttää kun kenelläkään ei ollut oikeuksia ja 85-vuotiaan olisi pitänyt mennä pankkiin kiistelemään). Yrittävät siis aktiivisesti toimia lasten etuja vastaan, kun haluavat pienentää perinnön määrää.

Kieroutuneimmat verovirkailijat ehkä lempataan sossuvirkailijoiksi. Oikeastaan ihan hyvä, paitsi joskus me tavalliset kansalaisetkin joudumme hoitamaan asioita siellä.

7

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

...valehtelet ulkomaisesta pankkisalaisuudesta niin olet suuri sankarimme.

• adaaadasda

Kaivoit sitten legendan esille.

Laitoin varmuudeksi hymiön heti viestini otsikkoon, että varmasti tullaan sanomaan verohallituksen pääjohtajaksi.

Seuraava on muuten Laitisen Mirkku, jos haluatte tietää.

• 13-vuotias tyttö
        adaaadasda kirjoitti:

Kaivoit sitten legendan esille.

Laitoin varmuudeksi hymiön heti viestini otsikkoon, että varmasti tullaan sanomaan verohallituksen pääjohtajaksi.

Seuraava on muuten Laitisen Mirkku, jos haluatte tietää.

hymiöineen. Sinä voisit kysyä äidiltä luvan ja mennä Barbi -sivuille. Onhan näitä pikkuvanhoja lapsineroja nähty. niinkuin tämä Sam Inkinen aikanaan. Mene pois.

• Taisto Tiikkainen

Minä en ole koskaan tavannut niin henkisesti sairasta ihmistä kuin N.N. eräästä verotoimistosta. Sellaista tekstiä ei terve ihminen pysty kirjoittamaan ml. päätökset. Mutta elämä on pitkä ja se opettaa. Tätäkin henkilöä. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

• kusivartijan lounaan

tiikkaistaisto veti viimeiset hormoonit somerolla. pääs lepoon ja lopetti pakoilun.

• gampuska

kusivartijan lounas täällä lapinperukoilla elelen ja voin hyvin envielä ole viimeisiä vetänyt,tule käymään sallassa voit löytää onneai täältä kuten minä.

• Anonyymi

Jos oot oikea Taisto Tiikkainen, niiin voisit maksaa velkasi, jokka jätit aikoinaan pystyyn Vaasassa, tierät kyllä kelle joa olet sama ukko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60