en osaa rukoilla. en tiedä kuuletko. en edes tiedä mihin uskon. sanotaan, että pitäisi rukoilla yksin omassa huoneessa, mutta en osaa. tämä on mulle parempi tapa. uskon, että osaat lukea. En tiedä miten selviän tästä maailmasta, elämästä. joskus ajattelen, että olet julma. Jos olet isä meille , miksi annat meidän kärsiä? läheisenikin kärsii, koska en saa kiinni elämästä. ajattelen kuolemaa. olen nuori, tiedän. muttajoskus toivon,että olisin vanha ja elänyt tämän tuskan jo. Miksi luot jostain kauniita ja vahvoja, rikkaita ja onnellisia? Miksi toiset saavat kärsiä? en tajua, että miksi kaikki pääsevät taivaaseen vaikka ne olisi pahoja? ainoastaa sillä lipulla, että ne uskoo ja katuu. miksi jotkut ovat hyviä ja tekevät hyväää, pääsevät taivaaseen? vaikka he ovat sen ansainneet, eivät he jotka ovat ovat pahoja. Mitä minä olen tehnyt, että joudun kärsimään? teitkö virheen kun loit minut? vähän niinkuin leipomisessa. teet taikinan ja jokin aine menee väärin. olen rukoillut. pyytänyt sinua auttamaan ja saamaan voimaan. etkö ole kuullut? sanotaan, että kuulet. Mulla on paha olo...
oletko sielä?
4
270
Vastaukset
- TeenZeenXeen
Koska jumalaa ei ole olemassa... jos jumala olisi olemassa se näyttäytyisi ei antaisi kenenkään kärsiä lopettaisi pahuuden ja olisi itsekkin hyvä muille esim 1 käsky Minä olen sinun Jumalasi, sinulla ei saa olla muita Jumalia eihän tuollaista voi sanoa jos itse ihmisen on luonut sellaiseksi kuin on luonut ja jumalanhan pitäisi hyväksyä kaikki sellaisinaan kuin ovat eikä antaa mitään tuollaisia käskyjä. Minä uskon jumalaan vasta sitten kun se on näyttäytynyt minulle ja 20 muulle selväjärkiselle ihmiselle ja todistanut olevansa oikeasti jumala. miten kukaan voi uskoa olemattomaan siinä ei vaan ole järkeä:O:S
Hei.
Haluan sanoa sinulle että sinä osaat ruloilla ja Jumala varmasti kuulee myös sinua.Mutta kirjoittaminen käy yhtä hyvin. :) En tiedä mitä kaikkea olet joutunut kokemaan elämäsi aikana ja varmasti tuntuu että Jumala on epäoikeudenmukainen ja Hän ei välitä mitä sinulle kuuluu. Kaikilla on omat vastoinkäymiset, joillakin pienemmät kuin muilla ja sinulla niitä voi olla enemmän. Mutta koska olen ollut itse samassa tilanteessa (olen nyt 17v) ja ajatellut täysin samalla tavalla kuin sinä niin ymmärrän sen pahan olon mikä sinulla on. Uskon että sinulle on varattuna paljon hyvää ja myöhemmin tajuat että tämä aika on valmistanut sinua johonkin tehtävään. Itselläni on ollut jo muutaman kk. sellainen varmuus että haluan työskennellä laitoslasten ja nuorten parissa koska itse olen sellaisen asian okenut. Lisäksi haluan olla auttamassa nuoria joilla on masennusta ja ehkäisemässä itsemurhia. Tämä kaikki vain sen takia että olen itse sen joutunut kokemaan ja se on minua kasvattanut tähän elämään. Olen useat kerrat miettinyt että onko reilua että minulla on ollut 17v yhtä helvettiä ja toisilla menee aina hyvin. Ajatteletko kenties samoin?
Sinä et ole tehnyt siis mitään pahaa että joutuisit kärsimään. Jumala ei ole koston vaan rakkauden Jumala. Sinulla on tässä maailmassa merkitystä ja sinusta Jumala iloitsee ja riemuitsee. Älä irrota Jumalasta otetta koska tuo kmaikki paha mitä joudut kokemaan on saatanan työtä äläkä missään nimessä anna hänelle valtaa elämässäsi. Ja kannattaisi puhua jollekkin srk. nuoriso-ohjaajalle. Itse pistän viestiä aina kun on paha olla ja hän kyllä osaa auttaa, jos ei muuten niin kuuntelemalla. sellainen raamatunkohta tuli mieleen lukieesani tuota kirjoitustasi kuin ps.34:5,7,18-20. ehkä siitä on jotain hyötyä. ja toinen kohta on sef.3:16
siunausta sinulle ja koita jaksaa.- sanoo Jumala.
en osaa rukoilla.---tämäkin on jo rukousta--- en tiedä kuuletko---kuulen---. en edes tiedä mihin uskon---usko minuun sanoo Jeesus---. sanotaan, että pitäisi rukoilla yksin omassa huoneessa---kyllä---, mutta en osaa---jo huokauskin on rukousta---. tämä on mulle parempi tapa---hyvä---. uskon, että osaat lukea---kyllä---. En tiedä miten selviän tästä maailmasta, elämästä ---luota minuun---. joskus ajattelen, että olet julma---raamattu sanoo että Jumala on rakkaus---. Jos olet isä meille , miksi annat meidän kärsiä?---syntiinlankeemuksesta kaikki alkoi mennä vikaan--- läheisenikin kärsii, koska en saa kiinni elämästä. ajattelen kuolemaa--- kyllä kuolema on ja kaikki kerran kuolemme---. olen nuori, tiedän. mutta joskus toivon,että olisin vanha ja elänyt tämän tuskan jo. Miksi luot jostain kauniita ja vahvoja, rikkaita ja onnellisia?---kauniita sinäkin olet mitä ihanin Jumalan silmissä--- Miksi toiset saavat kärsiä? en tajua, että miksi kaikki pääsevät taivaaseen vaikka ne olisi pahoja?---ei kaikki--- ainoastaa sillä lipulla, että ne uskoo ja katuu---Jeesuksen nimessä ja veressä synnit anteeksi---. miksi jotkut ovat hyviä ja tekevät hyväää, pääsevät taivaaseen? vaikka he ovat sen ansainneet, eivät he jotka ovat ovat pahoja. Mitä minä olen tehnyt, että joudun kärsimään? teitkö virheen kun loit minut?---en virhettä tehnyt--- vähän niinkuin leipomisessa. teet taikinan ja jokin aine menee väärin---ehkä näin---. olen rukoillut. pyytänyt sinua auttamaan ja saamaan voimaan. etkö ole kuullut?---olen kuullut--- sanotaan, että kuulet. Mulla on paha olo...---Lopuksi otan sinut lämpimään syliini ja kuiskaan korvaasi "Rakastan sinua".---
- myös kokenut
Jeesus kulkee sinun rinnallasi ja hän haluaa auttaa sinua löytämään oikean tien. Hän itse on tuo oikea tie Isän tykö, käy Jeesuksen tykö, pyydä häntä astumaan sinun elämääsi, hän tietää kaikki kipusi ja tuskasi, kaiken sinusta ja häneltä saat avun jokaiseen elämäsi hetkeen.
Jeesuksen seurassa opit näkemään elämää uusin silmin ja saat toivoa epätoivon sijaan. Ei Jumala ole kaukana yhdestäkään meistä, meidän tulee vaan sanoa, että tässä olen tule minun elämääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911