Olen mies ja minun fetissini on voimakkaat naiset.
Siis en tarkoita mitään ylipumpattuja bodareita, vaan sellaisia taitavia domina painija naisia, jotka osaavat laittaa miehen "pakettiin".
Esim. naisen reidet ovat mahtava ase painissa, jos nainen saa reitensä miehen kaulan ympärille, tai vyötärön ympärille, niin nainen pystyy kontrolloimaan miestä täysin.
Olisi ihanaa painia seksikkään atleettisen naisen kanssa, ja lopuksi tämä nainen vaikka viimeistelisi miehen kasvoille päälle istumalla.
Tällaisiä palveluita on paljon USA:ssa, Britanniassa ja keski-euroopassa.
Miksi ei suomessa?
En kaipaa seksiä, vaan sitä, että seksikäs voimakas nainen näyttäisi minulle kaapin paikan, ja mahdollisesti lopuksi istuisi naamani päälle, ja joutuisin nöyrtymään ja nuuhkimaan hänen peppuaan.
Onko suomessa tällaisia painija naisia ollenkaan?
Markkinat olisivat valtavat, eli kysyntää on!
Sitä paitsi tämä on sinänsä riskitöntä, että tämä ei vaadi sukupuoliyhdyntää.
Kommenttia kiitos.
Voimakkaat
6
3599
Vastaukset
että minä tykkään myös tuollaisesta. Aika harvoista naisista vain on todellista vastusta tai edes niin paljon, että voisi "antautua" hyvällä omallatunnolla.
- heikko mies
Hän on ainoa suomalainen tosin tara ironkin lupaili aikoinaan mutta on kadonnut markkinoilta tyystin. Vaikutti studio x:ssä. Sitten seinäjoella vai vaasassa vaikuttava lihaksikas nainen mutten muista enää nim eä....asui myös ruotsissa. Sihteeriopistolla on eräs voimakas nainen jonka luona kävin kerraan päiväkahvilla...oli voimakas. Emme painineet mutta olisin hävinnyt jos olis kokeiltu. Lisäksi melko voimakas nainen on domina-extreme nimellä vaikuttanut virolainen. Hän paini...hävisin. Nostaa penkistäkin tuollaiset 90 kg.
Viimeisimpänä kokemuksena oli madame mysteria pari vkoa sitten. Nostaa 140kg penkistä. Hän niputti minut helposti ja lpuksi lypsi spermatkin melko väkisin. kun näitä ulkomaisia naisia käy suomessa niin kannattaa työllistää heitä jotta tulevat uudelleen.
Storm niminen nainen kävi jokunen vuosi sitten muttei ollut yhtään asiakasta. Amrita käy silloin tällöin. Hänestä ei kokemuksia. Ei näytä vahvalta mutta ilmeisen jäntevä pieni japanilainen hän kuitenkin on.- kysymyksiä?
Kiitos "heikko mies" kun vastasit tänne.
Miten nämä painisessiot etenee?
Istuuko nämä naispainijat myös naamanpäälle, eli tuleeko facesittingiä?
Tuoksuuko se facesitting millekkään?
ja jos tuoksuu, niin kuvaile mille?
Miltä tuntuu olla reisi pihdeissä, eikö sieltä oikeasti mies pääse pois?
Kiitos vastauksista! : ) - heikko mies
kysymyksiä? kirjoitti:
Kiitos "heikko mies" kun vastasit tänne.
Miten nämä painisessiot etenee?
Istuuko nämä naispainijat myös naamanpäälle, eli tuleeko facesittingiä?
Tuoksuuko se facesitting millekkään?
ja jos tuoksuu, niin kuvaile mille?
Miltä tuntuu olla reisi pihdeissä, eikö sieltä oikeasti mies pääse pois?
Kiitos vastauksista! : )Homma etenee niin että saavun sovittuna aikana sovittuun paikkaan. Dianan luona voi käydä suihkussa mutta mielelläni ole valmiiksi peseytynyt.
Domina komentaa riisuuntumaan eli aivan alasti. Itse heillä on bikinit tai shortsiasu jonkinlaisella topilla.
Voit kokeilla vaikkapa kädenvääntöä ensin.
Sitten aloitamme pystyasennosta. Hän horjuttaa minua ehkä nostaa maasta ylöskin. Kampaa selälleen maahan ja istuu päälleni.
facesitting kuuluu kuvaan kyllä. Tuoksu ei ole minkäänlainen koska hoitavat hygieniansa hyvin. Diana komentaa puristelemaan samalla rintojansa.
Kun pääni on reisien välissä on olo välillä jopa epämukava. Pitää paikkaansa...ei pääse pois ainakaan sallituilla keinoilla. Toki voin purra tms. mutta se ei kuulu hommaan. Lihasvoimalla ei pääse pois ja pitää olla varovainen ettei tule vammoja. reisien voima on niin kova että voisivat jopa murskata pään ainakin siltä se tuntui. Tuskin täysiä edes vielä puristivat.
Madam mysteria istui naamani päällä niin kauan että leukani väsyi auki ja hän hankasi klitoristaan suutani vasten housujen läpi tosin. leukani oli viikon hellänä sen jälkeen.
Toiveita toki voi esittää mitä haluat. Kyllä mm. munille potkiminen onnistuu mutta siitä en kamalasti pitänyt ja lopettivat kun rukoilin.
Juttelin Madamen kanssa mm. että hän tuntee useita naisia jotka ovat miehiä voimakkaampia.
Loppua kohti naiset kiusasivat penistäni niin että en voinut mitään vaan spermat lensivät väkisin ulos.
Sessio loppuu siihen ainakin näitten osalta. Ehkä joku domina käskee sinun itse nuolla ne tai ainakin siivota sotkut.
Katso madamen kotisivulta: http://www.pantrautenberk.com/mysteria/index_en.php
tai diana ball: http://www.diana-ball.com/
- FBB-fanimies
Lienee tunnetuin fyysinen Domina. Suomessa tarjonta ei kyllä vastaa kysyntää. Tarvis varmaan joskus uskaltaa tavata Diana :) FBB on kyllä kuumaa tavaraa, jos ovat naisellisia. Kiitos heikko mies infosta. Tiedät näämmä mistä puhut.
- heikkomies
Diana on asiallinen oikein kiva henkilö ja reilun oloinen siis kun sessio ohi niin ystävällinen yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114