ikä,paino ja sukupuoli...

Roniina

Eli minkäs kokoisia rotkuloita teillä on?

Meidän ukko on 4 vuotias ja painoa 48-50kg...

15

1285

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emäntä Donnalle

Täyttää ensi vuonna(Kiirastorstaina) 2v.ja 7viikkoa.
      Painoa on 35kg.
      T:D

• En ymmärrä

mitä tarkoitat?

• .......................

tää on taas tää emäntä donnalle... aikaisemmat löpinäsi näillä palstoilla on luettu ja siis sä oot oikeeti vajaa älyinen

• Meillä näin:

4v uros, 65cm ja painoa 40kg
      Kohta 2v narttu, 60cm ja painoksi veikkaan 30-35kg..

• Mirzulainen

Poika 7v painaa n.45kg.

Pienikokoisena tuli meille ja saatiin siihen massaa lisää, jäi tosin 20kg kevyemmäksi kuin veljensä.

-M

• rotkulamamma

Rotikka uros 3v säkä 70cm paino 61kg
      Narttu säkä 2½v 60cm paino 48kg, isohko tyttö.

• Roniina

Heh...väitin muuten omaani 4 vuotiaaksi vaikka raukka täytti tässä kuussa sen 3 vuotta... :)
        Enkä tiedä miksi? Äsken kun luin kirjoitukseni niin mä että mitä hittoa? No...vahinkoja sattuu...mulle keskimääräistä enemmän. ;)

Sullahan on mahtavan kokoisia elukoita...ai että isohko tyttö...oikein iita... ;)

Onko sun uros ja narttu sukua toisilleen kun on niin julmetun kokoisia?
        Suomalaisia?

• rotkulamamma
        Roniina kirjoitti:

Heh...väitin muuten omaani 4 vuotiaaksi vaikka raukka täytti tässä kuussa sen 3 vuotta... :)
        Enkä tiedä miksi? Äsken kun luin kirjoitukseni niin mä että mitä hittoa? No...vahinkoja sattuu...mulle keskimääräistä enemmän. ;)

Sullahan on mahtavan kokoisia elukoita...ai että isohko tyttö...oikein iita... ;)

Onko sun uros ja narttu sukua toisilleen kun on niin julmetun kokoisia?
        Suomalaisia?

Kyllä serkuksia, mutta kummankin vanhemmat on aika kookkaita. Narttu ollu jo kesästä asti laihiksella mutta eipä ole laihtunut, joten totesin että on emoonsa tullut yhtä iso IITA
        Uros oli aikanaan pentueen pienin ja nyt suurin.

• rotikan omistaja

Meillä on 6kk vanha uros joka painaa tällä hetkellä n. 28 kg. Iso jössikkä siitä tulee. Tosi hoikassa kunnossa muuten.

• ..--...

meillä on 1,5 vuotias rotikka uros ja painoa on varmaan sellanen n. 45kg. ei oo nyt hetkeen käyny puntaris mut siinä kieppeillä menee :)

• Judd

Meidän uros 7,5kk painaa reilut 39kg ja omien mittausten mukaan olisi noin 65cm korkea. Ja hoikassa kunnossa on, jotta ei ole lihava vaikka painoa on. Tuosta tulee varmaan isohko. Isä 68cm korkea, emä 63cm.

• rontukkamammeli

Meillä uros 1v painoa 37kg... hoikassa kunnossa pidetään... en tiedä tarkkaa säkää kun se on tässä kasvanut aina vaan kun niin nuorikin vielä :)

• Tia123

Lara 5 kk n. 20 kg
      Petra 10 kk n. 37 kg

• rotkulat

uros 2v 3kk 49kg 63cm
        uros 9kk 45kg 65cm
        et sellasia poikia

• Rontti
        rotkulat kirjoitti:

uros 2v 3kk 49kg 63cm
        uros 9kk 45kg 65cm
        et sellasia poikia

Narttu 1,5v säkä n.65cm ja painoa n.47 kg, ja tosi hoikas kunnos (kylkiluut näkyy), et olen yrittäny vähä lihottaa viime aikoina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6345
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      643
      2641
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1133
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      83
      1114
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1078
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      299
      1076
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      84
      1055
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66