Heippa kaikki järjestelmälliset ihmiset
Olen joskus osannut ulkoa kyseisen lorun, mutta nyt on loppu kadonnut... Eikä minulla ole vieläkään (tuskin koskaan onkaan) lorut, laulut, askartelut sievästi kansioissa, mistä apu löytyisi äkkiä.
Joten jos joku tietää/osaa lorun, niin laita se kokonaan tänne, please.
Eli
Olipa kerran nalle, nimeltänsä Kalle
Se karkasi maailmalle ja jäi muurahaisen alle...
Loru hukassa: Olipa kerran nalle...
5
7401
Vastaukset
- Loru-Liisa
Oli kerran nalle, nimeltänsä Kalle.
Se karkasi maailmalle ja jäi muurahaisen alle.Teki sellaisen ilveen, että rakensi pesänsä pilveen, nukkui talviunta, söi tuhat kiloa lunta!
Tarkista: Pikku Pegasos, Kaarina Helakisa- lhlh.
Tuosta saat hauskan lorupussilorun kun piirrät kuvat ja sitten kun luet,sinitarralla laitat kuvan seinään samalla kun lorutat...
- aamu-uni
Kiitos lorusta. Sen huumori on yleensä iskenyt lapsiin. Etsin sitä kansainvälistä nallepäivää varten, ja onneksi löytyi ajoissa!
- pedakoomikko
Ihan tarkasti:
"Oli kerran nalle,
jonka nimi oli Kalle.
Se karkasi maailmalle
ja jäi muurahaisen alle.
Se hyppäsi taivahalle,
se teki sellaisen ilveen,
että rakensi pesänsä pilveen.
Nukkui talviunta,
söi tuhat kiloa lunta."
- Eeva46
Olipa kerran nalle, nimeltänsä Kalle
Se karkasi maailmalle ja jäi muurahaisen alle
Se hyppäsi taivahalle ja teki sellaisen ilveen, että rakensi pesänsä pilveen
Se nukkui talviunta, söi tuhat kiloa lunta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670