Kyse on siis nyt cs 1.6 ja mikä oudointa niin kun käynnistän 1.6 niin se ei siis oikein kaynnisty siihe jää noi ala pakit ja muutenkin ihan sekasi jää ei tuu niita new game juttuja eikä muistakaan?
Mitä nyt avuksi?
viisaimmat auttakoot!
Saisko apua?
Allleavuttomatluokittelu
1
194
Vastaukset
- 007fani2007
cs go 1.6 on siit hyvä et kun käynnistän niin siihe jää noi ala pakit ja muutenki iha sekasi jää siintä syystä ihan mukanva peli koska siin saa sanoo et bond has been planted eli james bond jotai en osaa enkkuu tiän siit kun oon nähny ne kaikki leffat sit se on kova ku on aseit esim utsi ja pistoolicsgo on siintä hyvä peli et kun käynnnew game juttuja uusi peli juttuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706