martinan casting-prosessi..

joopajoooo

Eilisen lähetyksessä sanottiin että martina on "päässyt taloon käymällä läpi NORMAALIN casting-prosessin" ja näin hänelle "tarjoutui tilaisuus BB-talosta", SAANEN EPÄILLÄ!! miten muuten tämä
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1443216

on mahdollista? siis ainakin käsittääkseni normaali casting meni niin että ihminen haki eikä niin että tuotanto pyysi ensin...ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä jos julkkis pyydetään taloon, ottaa vaan himona päähän että katsojille annetaan sellainen kuva että martina ei ole saanut erikoiskohtelua, halutaan selvästi välttyä kritiikiltä....

56

32002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin69

martina on selkeesti julkisuuden kipee henkilö ja ärsyttävän ei oma itsensä talossa koska joutuu edustamaan siellä kaikkia tulevia malli keikkojaan yms..

• henn-nna

Oon niin samaa mieltä siitä että se martiina on julkisuuden kipee ääliö. Se on niin turha julkkis ei mitään muuta. ja mun mielestä se on epäreilua kun se sinne otettiin. !!!

• eacy ac
        henn-nna kirjoitti:

Oon niin samaa mieltä siitä että se martiina on julkisuuden kipee ääliö. Se on niin turha julkkis ei mitään muuta. ja mun mielestä se on epäreilua kun se sinne otettiin. !!!

koko martttiina tekee koko bbsä? yök

• henn-nna kirjoitti:

Pääsiköhän tämä Suomen turhin "julkkis" "salasuhteilla" taloon. Aivan typerä nainen. Ei edes kaunis: ruma suu ja leuka. Silikonirinnat näyttää naurettavilta laihassa kropassa. ULOS!

• kohta entinen bb;n katselija
        eacy ac kirjoitti:

koko martttiina tekee koko bbsä? yök

paljonkohan on saanut rahaa, et meni bb taloon? tuskin tuollainen rahanahne ilmaiseksi menee kuukauksiksi taloon, eikö se jo kerro ku se salkkareissakin on pyörinyt. nuori akka ja niin leikelty yäk!

• tuo säpinää taloon
        Dilaine kirjoitti:

Pääsiköhän tämä Suomen turhin "julkkis" "salasuhteilla" taloon. Aivan typerä nainen. Ei edes kaunis: ruma suu ja leuka. Silikonirinnat näyttää naurettavilta laihassa kropassa. ULOS!

on fiksumpi kuin oletaan.

• ... ... ....

Ihmetyyttää se kun se sinne taloon meni niin eihän sillä ollut yhtään mitään muuta mukana kuin päällä olevat vaatteet, tuskin kauan siellä on?

• .,.,..,

kamppeet viety etukäteen

• karl marx

korvaan ku tää 'juontaja' hekottelultaan sammalsi et Martina päässyt taloon käymällä läpi saman casting-prosessin kuin muut.BULLSHIT !! Penn ja Teller tutkii asiaa...

• EMJJ

Martina sanoi sunnuntain lähetyksessä itse että tuotantotiimi soitti hänelle ja kysyi lähteekö taloon. Mikä ihmeen normaalikäytäntö tämä muka on?

• bbbbbbbb

... en usko enää mihinkään mitä BB:n tuotantotiimi yrittää syöttää meille!
      Todella säälittävää että ihmiset laittavat rahojansa tuohon lässytykseen!
      Eihän koko ohjelmalla mitään tasoa ole ennenkään ollut mutta nyt meni niin yli sietorajan
      äänestystuloksineen ja Martinoineen, että
      oikeen pahaa tekee katsoa miten meitä jymäytetään!!! Älkää ihmiset äänestäkö enää kertaakaan!!! Miettikööt sitten vähän kun ei tuu enää senttiäkään rahaa, että mitä meille syöttävät, HYI BB!!!

• TALO TÄYNNÄ

Niin että tyrkkyjä kaikki, ou jee.

• marttiin.a

sanoi, että hänelle soitettiin, että tulla käymään ja siitä hän arvasi, että varmaan taloon pyydetään. meni maku viimeistään tässä vaiheessa.

• who is she?

kuka on anna-mari berg? onko se joku seiskan kautta julkisuuteen ponnahtanut?

• Nimetön

Ihan selvä juttu. Martina otettiin sisään vain ja ainoastaan haastamaan riitaa ja saamaan aikaan säpinää.

• näinhän se
        Nimetön kirjoitti:

Ihan selvä juttu. Martina otettiin sisään vain ja ainoastaan haastamaan riitaa ja saamaan aikaan säpinää.

Sehän se koko ohjelman tarkotus on, aiheuttaa säpinää ja lisätä mielenkiintoa ohjelmaa kohtaan.

Mutta tää Martina epäaito nolas ittesä totaalisesti.

• tulossa...

Niin, epäilen myös vahvasti tuota, että Martina on tullut virallisen Casting-prosessin kautta.
      Eikös juttu ollut niin, että Martinaa syytetään pahoinpihelystä, joka tapahtui muutamia viikkoja sitten, ja juttu on menossa oikeuteen. Tuskin ketään "normaaliasukasta" otettaisiin mukaan, jos on pahoinpitely alla, eikä asiasta ole vielä oikeuden ratkaisua. Tämä sotii aika lailla Big Borther taloon pääsyn yleisiä ehtoja vastaan.

• Jut

Aivan, eihän Martina voisi olla talossa jos katsotaan bb talon sääntöjä. Muijalla on oikeusjuttu käynnissä. Muutenkin toi koko homma on ihan perseestä eli ei se nyt todellakaan oo käyny mitään valintaprosessia läpi. Ai niin ja se eilinen Timon haukkuminen muijaksi/prinsessaksi meni kyllä hieman yli....

• tyrkky
        Jut kirjoitti:

Aivan, eihän Martina voisi olla talossa jos katsotaan bb talon sääntöjä. Muijalla on oikeusjuttu käynnissä. Muutenkin toi koko homma on ihan perseestä eli ei se nyt todellakaan oo käyny mitään valintaprosessia läpi. Ai niin ja se eilinen Timon haukkuminen muijaksi/prinsessaksi meni kyllä hieman yli....

BB ohjelma alkoi jo lässähtää. Oli jo aika muuttaa ohjelman kulkua tänä vuonna. Vaihtelua taatusti tuo "julkiksen" sisäänveto. Mitä tulee Martinan pahoinpitely oikeudenkäynnistä, sehän on varmaankin tuotantotiimillä tiedossa. Talostahan vedetään pois sellaiset, jotka salaavat rikosmenneisyyttään.
        Mielenkiintoiseksi jää nähtäväksi miten Martina menestyy talossa tyylillään. Itse pidän Timon ja Jarkon sekä Saulin tyylistä. Ja jos joku tykkää olla julkkis ja tyrkky, niin eihän se ole pahasta. Kukin taaplaa tyylillään.Kyllähän Martinallakin on nieltävää, kun joutuu olemaan seurassa, josta ei välitä. Miten tyttö selviää?.

• juhzo_68
        tyrkky kirjoitti:

BB ohjelma alkoi jo lässähtää. Oli jo aika muuttaa ohjelman kulkua tänä vuonna. Vaihtelua taatusti tuo "julkiksen" sisäänveto. Mitä tulee Martinan pahoinpitely oikeudenkäynnistä, sehän on varmaankin tuotantotiimillä tiedossa. Talostahan vedetään pois sellaiset, jotka salaavat rikosmenneisyyttään.
        Mielenkiintoiseksi jää nähtäväksi miten Martina menestyy talossa tyylillään. Itse pidän Timon ja Jarkon sekä Saulin tyylistä. Ja jos joku tykkää olla julkkis ja tyrkky, niin eihän se ole pahasta. Kukin taaplaa tyylillään.Kyllähän Martinallakin on nieltävää, kun joutuu olemaan seurassa, josta ei välitä. Miten tyttö selviää?.

täysin samaa mieltä.. oli jo aikakin tulla uutta meininkiä taloon ja sitähän martina sinne tuo.. ihmiset on niin kaavoihin kangistuneita että päivä on pilalla jos jotain uutta tapahtuu!! martina voittoon

• mieltä............

olen samaa mieltä. Mutta Martina ei ole salannut kylläkään tuotannolta tuota pahoinpitelyjuttua, että siinä mielessä se ei sodi sääntöjä vastaan...mut mites se menee...?
        Ja kuka sanoo Martinaa kauniiksi??? Ei kukaan muu kuin hän itse. Ja miehensä. Rakkaus sokaisee.
        Minusta Martinassa ei ole mitään kaunista. Alaleuka pitkällään vain on olevinaan jotain. Tavallinen suomalainen nainenkin on paljon kauniimpi kuin Martina!

• ...there is a road!

Martinan itseensä tatuoittamien sanojen mukaan: "Siellä oli on tahto, siellä on tie"!

• HUH HUH!

Säälittävä idiootti! Mistä ihmeestä tuollainen olento on keksitty taloon pyytää? Joo tiedät hän on juuri niitä henkilöitä jotka haluavat julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä. On niin olevinaan joku maailaman luokan Madonna, että samalla naurattaa ja oksettaa. Ruma, v...mäinen ihminen, josta kenenkään on vaikea pitää. Johtuen hänen omasta käytöksestään. Ostakaa kaikki hänen mahtava levynsä! Myi varmaan kultaa heh :-)))))) Nöyrät ja oikeat taiteilijat pärjäävät, eivät halvat sexillä myyvät pellet!
        Paras on se, että hän esittää Salkkareissa omaa itseään, eli halpaa lutkamaista Bitsiä! Sitä saa mitä tilaa baby.

• Martini.
        HUH HUH! kirjoitti:

Säälittävä idiootti! Mistä ihmeestä tuollainen olento on keksitty taloon pyytää? Joo tiedät hän on juuri niitä henkilöitä jotka haluavat julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä. On niin olevinaan joku maailaman luokan Madonna, että samalla naurattaa ja oksettaa. Ruma, v...mäinen ihminen, josta kenenkään on vaikea pitää. Johtuen hänen omasta käytöksestään. Ostakaa kaikki hänen mahtava levynsä! Myi varmaan kultaa heh :-)))))) Nöyrät ja oikeat taiteilijat pärjäävät, eivät halvat sexillä myyvät pellet!
        Paras on se, että hän esittää Salkkareissa omaa itseään, eli halpaa lutkamaista Bitsiä! Sitä saa mitä tilaa baby.

Hei annetaan kaikkien kukkien kukkia. Sitäpaitsi mielestäni Martina on oikein kaunis, ja on hyvä että puhuu suoraan. Piia on paljon ärsyttävämpi ja rumempi kun Martina! Sehän on vain viihdettä jos joku haluaa olla hieman tyrkky. Olisivat vielä ottaneet sen eilisen glomour-mimmin talk-showsta ;)

• ex-bb:n katsoja...
        HUH HUH! kirjoitti:

tais aika paljon katsojaluvut vaikuttaa martinan valintaan. mut mä lopetin katsomisen just siihen paikkaan kun kuulin sen tulleen taloon. ei kiinnosta kattoo sitä ollenkaan.. se ei kyl varmasti oo käyny läpi mitää valintajuttua, sitä paitsi to. epäreilua laittaa sinne valmiiksi julkkis povipommi. kuka miehistä sen muka äänestäis pois?? tais olla yks jakso minkä katoin tms. niin heti näky martinasta paljasta pintaa ku meni suihkuun. tais katsojaluvut ponnahtaa siinä vaihees kattoon. LAITETAANPA TALOON VIELÄ FINGEROOS JA KESKINEN NIIN ON KAIKKI KOHDALLAAN JA SÄPINÄÄ RIITTÄÄ!!

• sjfjssd
        HUH HUH! kirjoitti:

Martina tuo sinne niin paljon negatiivisuutta lausunnoillaan ja käytöksellään, aikuinen ihminen. Ja istuu aina jalat levällään joka paikassa. Missä käytöstavat???

• puhuu mut
        Martini. kirjoitti:

Hei annetaan kaikkien kukkien kukkia. Sitäpaitsi mielestäni Martina on oikein kaunis, ja on hyvä että puhuu suoraan. Piia on paljon ärsyttävämpi ja rumempi kun Martina! Sehän on vain viihdettä jos joku haluaa olla hieman tyrkky. Olisivat vielä ottaneet sen eilisen glomour-mimmin talk-showsta ;)

"puhuu suoraan" ...vaan ei itse kestä kritiikkiä.

Hermot ei kestänny sillä.

• I hate Martina
        HUH HUH! kirjoitti:

Juuri tuossa alkoi huutamaan päin naamaa Timolle, että Timo oli muka huoritellut häntä vaikkei oikeasti ollutkaan. Martina vain itse luulee kuulevansa sellaista, taitaa olla tottunut kuulemaan joten vainoharhaisuus iskee.

Ennen minulla oli ihan neutraali mielikuva Martinasta mutta aloin inhota häntä jo muutaman minuutin katseltuani. Aikuinen ihminen käyttäytyy kuin joku uhmaikäinen pikkulapsi! Ihan niin kuin se oikeuttaisi huonon käytöksen että on vähän julkisuudessa ja isot tissit (ei muuten ole kummoinen). Tajuaisipa lähteä itse talosta, jos ei tajua niin ensi kerralla hänet kuitenkin äänestetään ulos. Häpesin Martinan puolesta kun katselin sellaista touhua.

• Tosi on!
        puhuu mut kirjoitti:

"puhuu suoraan" ...vaan ei itse kestä kritiikkiä.

Hermot ei kestänny sillä.

Tyypillinen ns. vaikea ihminen. Laukoo totuudet päin toisten naamaa, mutta ei itse kestää totuuksia. Luulee olevansa parempi kuin muut.
        Moni kakku päältä kaunis, mutta...
        Täydellisen tyhjäpää,vaikka muualta onkin fyllätty keinotekoisesti.

• Turkubrothers
      • kuunotar

Kyllä huomaa et Martina on kypsempi kun noi muut asukit.kommentit varmoja ja ei kait pidä kenenkään suuttua jos puhuu niin kuin asiat ovat.Huh ihanat rintavarustuksetkin!

• äääääää
        kuunotar kirjoitti:

Kyllä huomaa et Martina on kypsempi kun noi muut asukit.kommentit varmoja ja ei kait pidä kenenkään suuttua jos puhuu niin kuin asiat ovat.Huh ihanat rintavarustuksetkin!

ettei vaan olis jo ylikypsä :)

• vitun vittu..

melekosta perseilyä tuommonen, ei martina varmaan kahestikkaan miettiny että lähteekö vai eikö.
      "Eilen talossa nähtiin valvomista edellyttävän viikkotehtävän väsyttämä Martina, joka itki ja suunnitteli kotiin lähtöä vain kahden päivän jälkeen. Martinan tuore aviomies, showryhmä Scandinavian Hunkseista tuttu Esko Eerikäinen, on seurannut tiiviisti vaimonsa elämää talossa. Esko on ollut Martinasta ylpeä, mutta myös hyvin huolestunut.

- Minulle tuli hirveä olo, kun näin, että Martina itkee. Kyyneleet tulivat omiinkin silmiin.

- Martina on todella vahva nainen. Jos hän itkee, se on iso juttu. Siksi pelkään aidosti hänen puolestaan, Esko kertoo."

MITÄ VITTUA?!

• I hate Martina

en olisi uskonut millainen Martina Aitolehti on ennen kuin näin omin silmin! Itseään täynnä oleva, narsistinen, oksettava itseluottamus, sanoo ja tekee ihan mitä tahtoo muista piittaamatta ja luulee että hänen "kärsimyksensä" talossa ovat jotenkin erityislaatuisia muihin ihmisiin verrattuna. Luulee olevansa toisten yläpuolella vain siksi että on Suomen turhin julkkis. Oksettavaa.

• say in english

AITOlehti tosiaan ULOS ja ÄKKIÄ

• aikanaan
        say in english kirjoitti:

AITOlehti tosiaan ULOS ja ÄKKIÄ

Odota vaan, kyllä se sielät lentää kuin leppäkeihäs.

• 98761234

Liekö sattumaa,että Martinan kotisivuilla on tupakoinnin lopetuskampanjan "Fressis-mainos",joka löytyy myös bb-talon ruumisarkun kannesta?..ja ylipäätään jos pistää kotisivuilleen tuollasen etusivulle,ja sit vetää röökin(vaikkakin vain yhden) bb-talossa,koko kansan eessä..niin aika tekopyhää--

• :o,

Kuka helvetti on Marttina Aittolahti ja mikä on Big Bro.

• pöhplää

on hommattu sinne nostamaan varmaan pudonneita katsojalukuja. ja vaikken neidistä tykkääkkään täytyy sanoa että on se tuonut hiukan lisää mielenkiintoa muuten niin tylsää ohjelmaan. Vielä kun saatais kunnon catfight :P

• Aikuinen Nainen

Siinäpä nainen joka ei bb:ssä alennu näyttelemiseen,vaan on oma itsensä..arvattavaa oli nuo yhteenotot kun pistetään "kakaralauman" keskelle yksi elämää nähnyt.Marttiina on varmasti muutakin kuin se "salarakas"..tunteva,ajatteleva ihminen siinä kuin muutkin (rankkaa varmaan kestää nuo ennakolta leimaamisjutut)

PS.Timoko loppuiän se PANIJA,Henkkako loppuiän se ankara LAPSENKASVATTAJA,Piiako loppuiän se NARISIJA..

• hopåh+rtoe¨pye+t

Ei siellä kukaan varsinaisesti näyttele. Ihmisillä on vain tapana käyttäytyä erilailla eri tilanteissa. Esimerkiksi tuntemattomien ihmisten seurassa. Jos joku noista vetää roolia, niin se on nimenomaan turhis Marttiina. Olen tavannut stadin porukkaa täällä "landella", ja aika moni on ollut ilmetty Martina. Mä mä mä mä....Kaikkea löytyy, niin meriittejä kuin omaisuuttakin, mutta outoa on se että kukaan muu ei koskaan näe näitä hienoja autoja, rahaa, saavutuksia ym. Ne vain aina katoavat jonnekin sillä hetkellä kun on aika näyttää niitä muille. Esim. Yhdellä kaverilla oli jos jonkinlaista hienoa kiesiä(puheissaan), mutta ikinä en nähnyt kaverin edes ajavan autoa. Outoa!

• Aikuinen Nainen

Ironista että bb:talon asukkaat hyökkäävät joukolla arvostelemaan ennakkoluulojen pohjalta julkisuuden henkilöä (kuva suppea "salarakas"..Marttiina on muutakin kuin tuo,ihan varmasti)

Kun HEISTÄ itsestään tulee samalla tavalla NS.turhija julkkiksia ohjelman myötä..meriitteinä nimittelyt,juopottelu-leveilyt,panemisleveilyt,selän takana puhumiset jne.

Haloo..kateus se saa koirankin haukkumaan

• ruxka

Olen samaa mieltä! Sopii täydellisesti taloon ja antaa lisää väriä, mielenkiintoista katsoa nyt.

• 089u0iå0i0

Se nyt on vain niin että suunsoittajista/paskanjauhajista ei pidetä. Yritä itse asua suljetussa tilassa kusipään kanssa! Marttiina jutuissa ei sitäpaitsi ole päätä eikä häntää. Ristiriitaista narsistista löpinää vailla minkäälaista logiikkaa, tai vaihtoehtoisesti itsestäänselvyyksiä ja loukkauksia. Ehkä tuo elämää taloon, mutta en kyllä itse sietäisi kuunnella pätkääkään tuollaista agression lähdettä.

• no more martina

En jaksa kattoo enää BBtä kun se ääliö B-luokan julkkis yrittää leikkii jotain välkkyy!!se on taas todistanu ettei oo mitään muuta kun turha julkkis. Mitä se on muka saavuttanu "urallaan" kuka vaan vois pumpata tisseihin vähän silikonia, hässiä jonku julkkiksen kans, ja HUPS!olla yhtäkkiä "suurikin julkkis" eniten ärsyttää kun se luulee olevansa muka joku fiksu!Hei haloo!Tosi fiksua yrittää ängetä joka paikkaan varsinkaan missä ei kaivata

toiseksi joku amis kampaaja....

naurettava lehmä... toivottavasti tajuis pysyy pois ruudusta, sitä ei kaivata

• ällörä

Sanoi Timolle joskin ansaitusti että hän ei saa ottaa henkilökohtaisesti hänen arvosteluaan eli--
        ööööööööööööööööööööhh?
        miten se arvostelu muussa tapauksessa pitäisi ottaa?
        kertokaa sillä minäkään en näemmä ole kyllin välkky xD

• vaan ei aivoja

Kisa on kisa ja se pitää kaikkien kestää, mut ihan oikeesti tää uusin tulokas ei todella tuo mitään uutta. Kaikki tietää et se on joku väsyny salarakas ja ihan sen näkönen mitä Timo sano. Et tässä on meriitit: Kampaaja= kirveellä veistetty, Maskeeraja= 13v ritsat meikkaa paremmin, Malli= nippanappa saksalaiseen halppikseen ja laulajana= en osaa edes kuvailla.
      Kaikki talon asukkaat ei oo todellakaan hyviä ja mukavia, mut tää on kyl huippu. Eikä edes ite tajuu.

• kateus kateus

Miten selvästi taas nähdäänkään naisten kateus ja typeryys. Heti kun Martina tuli alkoi hirvee haukkuminen ja panettelu selän takana. Tosi raukkamaista ja typerää Kadi oikein hyvä esimerkki ihmisestä, joka todella kateellinen. Kaikki naiset talossa ovat kuin pikkutyttöjä kellään ei oo kivaa ja kaikki laitetaan Martinan viaksi, vaikka syy on siinä, että naisten tyypillinen kateus ja kilpailu alkoi välittömästi kun Martina astui sisään. Sen näki kaikkien hämmentyneistä ilmeistä ensisijaiseti varsinkin Kdin, joka on kyllä niin lapsellinen pikkuprinsessa että huh huh. Ja Martinahan on tosi kaunis nainen eikä edes mikään tyhmä.
        Voi meitä naisia.

• menkää itseenne...

Jokainenhan saa olla sellainen kuin itse haluaa,päättää omasta kehostaan ja sanoa omat mielipiteensä.Meidän pitäisi hyväksyä ihmiset sellaisena kuin ovat,kateelliset ihmiset arvostelevat toisia,haukkuvat ja lopulta omaavat itse heikon itsetunon..haukkumisellako nostatte omaa itsetuntoa ja paremmuuttanne.Marttiina on kaunis nainen,hyvä vartalo,varmasti hyvä työssäänkin.Joka miehen päiväuni:)....Itse olen nainen ja en pätkääkään kateellinen..Marttiina toi eloa taloon..Tehköön kuka uskaltaa...

• on vielä

alfa- asemaan tottunut- toi ämmä ei sellasta ole ansainnut. Sellasessa asemassa pitää ihmisen olla luotettu,uskottava.miellyttäväkin tai ei oo kauaa alfa naaras.

Narsistinen ja itserakas omahyvänen vailla omia ansioita on tuo Martina. HYI OLKOON!

Heikot ihmiset muka hakeutuu seuraan.. mikähänon muita arvioimaan niin ja nyt hään menetti nekin. Ihmiset muka pitää hänestä? mitä hittoa?? Ei talossakaan hänestä pidetä.. se kertoo otannasta jotain. Muukin kansa inhoaa ko. akkaa yhtä lailla kun katselee näitäkin sivustoja.

Hänella on itsestään paranoidisia harhaluuloisuus ja suuruuskuvitelmahäiriöitä

• panija

olutta joskus sellasessa muoviämpärissä.

• sanon vaan

Musta on aivan mahtavaa että Martina tuli taloon....vaikka se olisiki vain käynti.... sillä se on tuonu elämää taloon....se uskaltaa olla omaa mieltä asioista... aivan mahtavaa.. kärkkäästihän välillä hän sanoo mihin noi talossa olijat eivät ole tottuneet... mutta tuopi eloa taloon.......Olen kyllä Martinan puolella, vaikka en ole välittänyt hänen julkisuuden kuvasta aikaisemminkaan.......

• marle33

Marttiina antaa vähä potkua koko hommaan,, muut nyhjääjät vaan valittaa ja ruikuttaa... kaikenmaailman Tellut sun muut sais lähtee sieltä jo kotiinsa valittamaan, jos ei kestä kuunnella totuuksia pysyy sitte hiljaa.. Hyvä Marttiina!

• Elämää nähnyt

Martina on kieltämättä tuonut eloa mutta ihmettelen syvästi miten sivystymättömän moukkamainen ihminen hän on. Vaikka olen törmännyt erilaisiin ihmisiin elämäni varrella niin enpä vuosiin ole noin epäkohteliasta ja sivistymätöntä. Ei ole elämä vielä koulinut tai opettanut tyttörukkaa :)

Tuollaisista persoonista, kun nuoriso ottaa mallia... niin siinä on taas kukkahattutädeillä ihmettelemistä. Toisaalta kun katsoo Martinan 'uraa' niin ei voi suuria odottaakaan. Toivottavasti ei ole esimerkkinä muille ihmisille, kaikki kun käyttäysivät noin niin huonosti kävisi tälle yhteiskunnalle!

Jarkko taas näyttää olevan erittäin fiksu nuorimies ja vastapainoa moukkamaisuudelle, vaikka puutteessa onkin :)

• Palaneen käryä?

Jo alusta Martina jakoi tuliaisiksi tavaroitansa.
      "Hei saat tämän kun olet hanks fani"hän sanoi.
      Eikös viestit ym.ulkomaailmasta ole kiellettyjä?
      Nyt Martina lähtee omasta pyynnöstään jo viikon päästä pois.-Mietinkin tuossa että jos olisi ollut loppuun asti niin eikös omat keikat kuse?
      -varmasti on töitä muutenkin kuin olla talossa.
      -Mutta hyvä..sai aikaan menoa ja se oli kai tarkoituskin.-kukahan tulee tänään tilalle?
      -Mikä siinä on että vaikka kuinka haukutte ohjelmaa ja Kadia ja ja y...m ..Koukussa olette kaikki kuten minäkin. Sitä tulee seurattua vain joka vuosi..heh...

• Rik Roter

Vai normaalin castingin kautta.. höpö höpö. Vaikka Martti ja sen ukko Esko on toitottanut, että kolmekuukautta sitten kysyivät, empä usko.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe