vastatkaa.. posliini mun mielestä parempi- karvaisessa tussussakin omat puolensa..
http://www.shoppi.uni.cc/site/page.php?DN=shoppi.uni.cc&SB=NO&ID=91311
posliini vai sademetsä
13
6745
Vastaukset
- vaan posliini
Posliini on paras. Se on kaunis, kiihottavan näköinen ja sitä nuolee mielellään.
- Ei estoja
Me vaimomme kanssa parturoimme toistemme alapäät säännöllisin väliajoin. Se on mukavaa puuhaa ja nostaa potenssia ja haluja. Jätämme tietysti tupsun vatsan päälle.
Vaimoni ehdotti tätä parturointia, koska hän sanoi, että väliin jäävät karvat tekevät kipeää. Sitäpaitsi kivespussitkaan eivät kerää niin paljon hikeä ja kosteutta, kun ovat karvattomat. - oma asia
Kysymys, kumpi on parempi, on vähän outo. Minä päätän siitä asiasta itse omalta osaltani, enkä tarvi siihen muiden mielipiteitä. Minua ei hetkauta toisen ihmisen karvoitus, eikä minun karvoitukseni kuulu kenellekään toiselle.
- karvat boys
että kuitekin käyt täällä tiiraamassa ja sen lisäksi myös kirjoitat vastauksia jos asia ei sinua hetkauta suuuntaan eikä toiseen?
Itse olen sheivannut jo vuosikaudet, siitä lähtien kun sain tyttöfrendiltä kuulla että miehet vallan villiintyvät pehmeästä paljaasta alapäästä.
Viime aikoina olen myös ajanut mieheni karvoitusta sillä esim kiveksien imeminen on mukavampaa kun ei saa karvoja suuhun.
Ja penis näyttää entistä komeammalta kun karvoitus ei lyhennä vaikutelmaa.
Mutta sopiviin kohtiin voi jättää vähän karvaa. Täysin karvaton mies ei varmaan kehtaisi mennä esim yhteiseen suihkuun toisten miesten kanssa vaikuttamatta peppulilta.
- karvat :)
Itse en kyllä ikinä ajaisi karvoja pois. En itse tykkää siitä miltä pillu näyttää ja haluan että karvat on edes vähän siinä edessä. Ällöttäis nähdä itsensä alasti peilistäkin jos ei olis karvoja. Joitakin karvoja kyllä siistin, mutta itse noita edessä olevia karvoja en aja. Poikaystävä kyllä haluais että ajaisin, mutta en ole suostunut enkä suostu.
Älä suostukkaan ajamaan karvoja pois koska jos miehesi ei tykkää niin hänhän voi etsiä jonkun toisen naisen jolla on posliini jos sellasesta tykkää. Minä tykkään että naisella on on suht koht tuuhea tussu!!
- paljas
näkäräinen kirjoitti:
Älä suostukkaan ajamaan karvoja pois koska jos miehesi ei tykkää niin hänhän voi etsiä jonkun toisen naisen jolla on posliini jos sellasesta tykkää. Minä tykkään että naisella on on suht koht tuuhea tussu!!
minä ajan säännölisesti karvat pois munista ja tohtin kyllä mennä saunaankin,näkevät että mikä muoti on nyt meneellää.pitää uskaltaa olla erilainen sinne asti kun on "erilainen"
- karvaton2
paljas kirjoitti:
minä ajan säännölisesti karvat pois munista ja tohtin kyllä mennä saunaankin,näkevät että mikä muoti on nyt meneellää.pitää uskaltaa olla erilainen sinne asti kun on "erilainen"
mekin ajellaan kaikki karvat pois naisen pimppa on oikein sievä ja haluja synnyttävä. munäkin saan lisä pituuttakin.olemme molemmat erittän tyytväisiä sekä onnellisia
- Naisella
karvaton2 kirjoitti:
mekin ajellaan kaikki karvat pois naisen pimppa on oikein sievä ja haluja synnyttävä. munäkin saan lisä pituuttakin.olemme molemmat erittän tyytväisiä sekä onnellisia
Kyllähän posliiniksi sheivattu pillu on naisella sievä mutta eivät munasi ja pippelisi kasva yhtään pitemmäksi vaikka poistatkin karvat kokonaan.
- missmondaymorning
Jo 8-vuoden kokemuksella posliinissa viihtyneenä olen käännyttänyt miehenikin alapään karvattomuuteen, joka on mielestäni molemmille kivampi. Lisäksi tussuni on niin upea etten tarvitse rehukasaa sitä peittämään xD
- Pitkällä kokemuksella
Pitkä on kokemuksesi posliinipilluisena.Itse tunnet tussusi niin upeaksi ettei tarvitse karvoja peitoksi ja miehesikin tykkää posliinipillustasi niin miktäs siinä muuta kun pidät pillusi loppuelämäsi posliinina eihän sinne kukaan mistään syystä vaadi karvoja kasvattamaan sievää pimpsaasi rumentamaan.
- jerkko
Itse tykkään,että naisilla pitää olla pillussa karvoja,mutta ei nyt kuiteskaan sademetsää. Eli mieluiten karvainen siistitty..Mut jos pitää valita poslari tai sademetsä,niin kyllä sademetsä ennemmin. ;)
- rilaston atvi
pöllö mutta niin lapsen peloton.
Posliinina sinä olisit korni. Ole vain oma sademetsä ja joku kuitenkin panee. Olit mies tai nainen. Mutta harmi, että olit idiootti - taidat harrastaa jalkapalloa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854