Viekkaudessa ja kavaluudessa nainen voittaa miehen mennen tullen. Minun vaimo on vielä kateellinen ja mustasukkainen.
Itsekseni mietin
14
782
Vastaukset
- uusioneitsyt):
Mikäli vaimosi on vielä tunteeton ja luulotautinen, hän on pahimmasta päästä.
Ota ero sellaiseta vaimosta. - uusioneitsyt):
vastaukseni.
Aloittajalle tarkoitin. - vm -39
Vähän yllättävää se on, koska mies on selvästi naista älykkäämpi
- aureliina
varmaan annat syitä mustasukkaisuuteen ja viekkauteen.Kavaluus ja kateuskin on vähän sivustaseuraajan silmissä. Sinussahan ei ole mitään vikaa?
- totta joka sana
vaikka akkapuoleen kuulunkin, kateus on kavala tauti, jopa itse eroa halunneella ex-vaimolla.
siihen jymähti vuosien seurustelu, pitäkää ex-akat ukkonne. Ei kiinnosta.- Kohteena
Nainen ei salli edes koskettaa itseään ja silti ei salli miehen rakastaa toista.
Mikä liitto se semmoinen, sanovat että niitä on "satoja" samassa tilanteessa, kulissiliitossa.
Erotkaa miehet.
Jos mies on se joka lopettaa "tarjoamisenkin" nainen hakee heti syytä toisesta naisesta vaikka niin ei oliskaan.
Omistushaluisia ovat exästäänkin, totta joka sana. Pitäkööt entisensä ja nykyisensä, yksinelämä on ihana vapaus.
- otus?
Vaimoniko?
En näiden 40:n vuoden aikana ole havainnut hänessä kavaluutta, kateutta enkä mustasukkaisuutta!
Joku tietysti väittää vaimoani niin ovelaksi tai minua tyhmäksi etten ole huomannut asiaa.
Se ei ole kovin todennäköistä.
Mutta mitään myönteistähän täällä ei saisi todeta.- tutkain2
sinä onnellinen mies!Onhan se paljolti kiinni siitä miten mies pitää/kohtelee naistaan.Ja toisin päin.Hyvä Sinä otus!
- ruikuttajan vihollinen
Olethan sinä mieheksi omituinen epeli, kun muijaasi yleisellä palstalla haukut nimettömänä ja saat ilmeisesti siitä jonkinlaista mielihyvää. Eikö tuo ole kieroutta - ihan varsinaista? Kukahan mahtaa sinustakin olla mustis varsinkin, jos ruikutuksesi palstalta lukee? Taidat tykätä itsestäsi liikaa. Eroa pois, jos niin paha muija on.
Mielestäni olet oikeassakin, vaikka kyllä mieskin osaa olla viekas ja kavala. Ajattelehan vaikka Auervaaraa, tai muita historiaan nimensä jättäneitä sankareita (naisten miehiä).
Ilmeisesti vaimosi on loukannut sinua, satuttanut sanoillansa.
Tuttua.
Mustasukkaisen aviomiehen kanssa liitossa olleena tunnen kuinka poskeni vieläkin hehkuvat syytöksiä kuunnellessa, vaikka pienintäkään aihetta ei ollut. Hymy väärässä paikassa, vaikka rautakaupan myyjälle, sai miehen mielessä minut jo aviorikkojaksi. Koskaan en häntä pettänyt. Mitä jos sen olisin uskaltanut tehdä???
Epäileekö vaimosi sinua ?
Tarkkaileeko askeliasi ?
Avaako kirjeesi ?
Kuunteleeko vieressä sivuhuomautuksia tehden kun puhut puhelimessa ?
Silloin hän on kavala ja mustasukkainen.
Voimia sinulle, mutta pysyttele tiukasti ohjaksissaan jos ne olet hänelle luovuttanut. Kahleista on vaikea vapautua jos ne kerran on vyötetty sinulle.- 1943
tutustua laatunaiseen, missä tavataan?
- aamun hymyt
Aamun hymyt sain kommentillasi 1943.Kiitos!!
Viekkaudessa ja kavaluudessa naiset toki aina voittavat miehet niin halutessaan (kaikki tosin eivät halua), sillä naiset käyttävät molempia aivopuoliskojaan toisin kuin miehet. Hoksottimien herkkyydessä et siis voi vaimoasi voittaa, joten tyydy osaasi. :)
Kateellinen ja mustasukkainen hän taas on tietenkin siksi, että sinä olet niin henkeäsalpaavan raamikas komistus, jota jokaisen naisen palvova katse seuraa kaikin ajoin ja herkeämättä. Kyllä se hyvänkin vaimon sydäntä riipaisee ja on ymmärrettävää, että paha mieli tulee ja pikkuisen sanomista. Jätä peseytyminen ja dödötys muutamaksi viikoksi, äläkä toki vaihda vaatteitakaan, niin tämä asia kyllä korjaantuu. :) (Haittapuoli siinä saattaa olla, että joudut kierrätykseen, mutta olisiko se nykyistä tilannetta pahempi?)- oivaltanut
Miehiä on kautta maailman ajan höynäytetty.Viekkaat ja kavalat naiset.Tietenkin käyttävät miestä hyväkseen.Tarkoitan siis niin paljon kuin mies antaa sitä tehdä.On kai miehelläkin sentään jotain älliä päässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408