nyt baarikähmijät kuriin, kaikki kaveriporukalla takapuolenkourimisille naureskelevat miehet vastaamaan teoistaan! Voinko mennä pokelle kertomaan, voinko tehdä asiasta häirintäilmoituksen poliisille?
baarikähminnästä
5
3162
Vastaukset
- Vastaus kysymykseen
Ravintolahenkilökunnalle voi asiasta tehdä ilmoituksen. Heidän tehtävänään on pitää järjestystä ravintolassa.
Poliisille asiasta on turha ilmoittaa, koska kyseessä ei varsinaisesti ole rikos, eikä kenenkään henkeä tai terveyttä uhata. Sitäpaisti poliisilla on tärkeämpääkin tekemistä kuin nuhdella takapuolenkourijoita.Mitä se seksuaalinen ahdistelu sitten on?
Pieni nipistys tuskin tuottaa tuomiota mutta jos kiinni ottaa kunnolla niin voi sillä ainakin anteeksipyydön saada... Tai jotain. Tiedä noista tarkalleen.
Muttei se missään tapauksessa oikein ole- baareissa?
Nimismies kirjoitti:
Mitä se seksuaalinen ahdistelu sitten on?
Pieni nipistys tuskin tuottaa tuomiota mutta jos kiinni ottaa kunnolla niin voi sillä ainakin anteeksipyydön saada... Tai jotain. Tiedä noista tarkalleen.
Muttei se missään tapauksessa oikein oleRavintolasta poistamiseen tuo ainakin voi riittää mikäli nainen katsoo että häntä on häiritty. Seksuaalisen ahdistelun todistaminen on käytännössä aika vaikeaa ja aikaa vievää mutta kehoittaisin tosiaan kertomaan tuollaisista vaikka portsarille joka hoitaa tilanteen sitten eteenpäin.
- idiootit hirteen
Nimismies kirjoitti:
Mitä se seksuaalinen ahdistelu sitten on?
Muttei se missään tapauksessa oikein olevoi sillä anteeks pyydön saada! no aijaa, sehän on varmasti ollu vahinko jos toinen perseposki on 2 sekuntii käden puristuksessa!!! on varmaan tosi pahoillaan tää puristaja ja riistää itteltään hengen
- mette-maarit
heippa!
täytyy täs tunnustaa et mulla oli villissä nuoruudessa ihanaa.. olin sopivas promilessa ja sit ajauduin baarin takanurkkaan niin sain aina kopelointia milloin pilluun milloin rintoihin. olen aika muodokas naisen alku.. ei siinä voinnu vastustaa se oli jotenki kiihottavaa kun joku kehui kun omisti ihanan kropan.. oonkohan mä jotenki sairas tai muuren epänormaali??
onks kellään muulla vastaavai kokemuksia..
T: Mette-maarit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316