SaPKo hävisi kotonaan KooKoolle 1-5
SaPKolta heikko esitys tosin KooKoota edesauttoi kanukkipelle Michael Clarke joka teloi törkeästi kyynärpäätaklauksella Mikko Silvennoisen lasarettiin. Kaverilla on aivotärähdys ja Kovanen tuomari antoikin kanukin "puhtaasta" tempusta ruhtinaallisen 2 minuutin jäähyn.
Loppusaldo: Kovasen seuraavan kerran saapuessa Savonlinnaan puhkomme pösilön autosta renkaat ja kaadamme tankkiin kaksi kiloa sokeria.
Kanukki-Clarke saa turpaan ja menettää 12 hammasta.
SaPKolle tilastotappio
9
349
Vastaukset
- Olav1-
Tappiosta huolimatta SaPKo on tällä hetkellä tarkallaan 1,5 pistettä/peli -vauhdissa. Jos sama tahti jatkuu, on lopullinen sijoitus arviolta kuudes. Sillä pääsee playoffeihin ja välttää ekalla kierroksella kaksi kovinta. Yleisestikin ottaen playoffeihin pääseminen olisi oikein hyvä saavutus.
Kohta muuten alkanee feikkaminen. Tunnistanet kaiketi, mitkä viestä ovat minun kirjoittamiani ja mitkä jallupojun.Eihän jallupoju kykene meidän kummankaan verbaaliselle tasolle.
Kohta saadaan nauraa, usko vaan. Mainitseekohan jallu navettaa?- huh huh!
SavoRULES kirjoitti:
Eihän jallupoju kykene meidän kummankaan verbaaliselle tasolle.
Kohta saadaan nauraa, usko vaan. Mainitseekohan jallu navettaa?Sun verbaalinen tasos???? Hah hah...Taidat olla ihan oikeasti sairas? Kyllä nyt kiukuttaa kun SaPKo palasi tasolleen. Jussi mene hoitoon!
Ps. niin se sun verbaalinen tasosi on opeteltu...just sieltä Jallusta...ehe ehe! - Älä uhoo paremmilles : DDDD
SavoRULES kirjoitti:
Eihän jallupoju kykene meidän kummankaan verbaaliselle tasolle.
Kohta saadaan nauraa, usko vaan. Mainitseekohan jallu navettaa?Sinun ja minun ero on kuin Liigan kärkiporukka ja Suomisarjan peräpää, jota SaPKo hallitsee vuoden päästä suvereenisti.....
- SM-liigaa...
Etkö sä SavoRULES huomaa kuinka epätoivoinen olet? Ei sinunlaisia kusipäitä ole muita, joten on mahdotonta tuonkin nikin olevan muiden kuin sinun!
Kummalla vastaat ensin? Hah hah!
Täytyy nyt lisätä tähän että kanukkiClarkella onkin kuuleman mukaan enää 7 hammasta jäljellä.
Vetoan tässä nyt SaPKon "badboysiin" että antakaa kanukin olla rauhassa. Ajatelkaa kanukin eläkepäiviä ja kahvin/korpun imemistä.
Ei ole mitään muuta niin säälittävää kuin 75-vuotias kanukkivanhus joka tutisee useiden aivotäräysten vuoksi ja louskuttaa vasten hampaattomia ikeniään kahvia ja korppua muistellen hienoja hetkiään SaPKo-ottelussa jäänpinnassa.- SM-liigaa...
tuokin kirjoitus on tosi naiivi. Vaihda vaippas pelle!
- Joku toinen päivä poika heh...
Sä olet juntti ja sillä sipuli. Ei noin tyhmää tyyppiä täällä ole ollut eikä tule. Olen liian paljon sua edellä jos meinaat älylliseti kisata poika.
- makkaransyöjät ry
Paluu koittaa jo tällä kaudella.Tiedät sen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773