Hjelp! Kertokaa, mikä asento olisi paras mahdollinen, jos haluaa saada yhdynnällä orgasmin naiselle? Naiseni ei ole kertaakaan saanut orgasmia tavallisella yhdynnällä ja saa vain klitoris -orgasmin käsipelillä.
Haluaisin ilahduttaa naiseni saamalla hänet kerrankin laukeamaan kunnolla. Vinkkejä kiitos!
Millä asennolla
15
12521
Vastaukset
- sinu,n
täytyy varata aika virolaiseen peniksen pidennys sairaalaan.Vaikuttaa tuo ongelma hyvin pitkälle siltä että kärsitte aliravitusta peniksestä.Onko seisokki ongelmia?tytöt ei yleensä tykkää jos löysällä yrittää pökkiä orgasmia aikaiseksi..ei muuta kuin alat säästämään viron matkaa varten ja käyt kirjakaupasta ostamassa kirjan tästä tytöt tykkää.opettelet sen ulkoa ja annat naapurin sedän vielä tenttiä kiperimmät paikat,niin siitä se lähtee..ONNEA...ps..kerro miten oot edistynyt.
- naiselle orgasmi
Ei ole seisokki ongelmia, kuin hyvin harvoin. Niistä asennoista siis kyselin..
...saan parhaiten orgasmin.Kaikki asennot jossa naisen glittaan ja häpykumpuun kohdistuu ärsytys,hieronta...auttaa naisen orgasmin saavuttamiseksi.Lisäksi voit tietysti hieroa esim rakastellessasi takaapäin,naisen glittaa,tuottaa tosi hyvin usein orgasmin myös.Naiset ovat tosin erilaisia ja saavat erilailla orgasmeja tai sitten ei....esileikit on tärkeitä...mut ei liian kauan...hewlli naistasi...auttaa laukeamiseen myös...t.kokenut N
- http://s1.fi.bitefight.org/...
Joo elikkä tämä ei todellakaan liity mihinkään täällä, eikä kosketata ketään. Allekirjoitukseni on tarkoitus tuottaa lihaa pelihahmolleni. Elä siis klikkaa nimimerkkiäni jos aiot asiasta ruveta vhineämään, muussa tapauksessa kiitos avustuksesta ja hyvää jatkoa.
Bonestar
http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=37528 - BBW
Muut vastailee. Tuo ongelma ei ole ongelma olenkaan. Sattuu vaan olemaan niin että kaikki naiset ei saa orkkua pelkästään munalla, se tuntuu olen naisten ominaisuus.
Nimimerkillä sama tilanne. Siitä vaan on oteetava kaikki hyöty, kaiken näköset leikit ym mukaan.
Itsäni kiihoittaa todella paljon kun vaimo runkaa itseään ja saan samalla hyväillä häntä. Samoin vaimoni kiihoittuu kun samalla itse vedän vieressä katsella käteen. Kun homma on siinä pisteessä, että vaimoni alkaa olla huipussa niin ei muuta kuin mela mekoon.Esim Tällä tavalla on saatu myös vaimolleni orkut "pelkästään" munalla.
Siis älä hätäile et ette ole yksin vaan on muitakin.
Ja sitten panolle :)- Jää sä alle
Oletteko kokeilleet vaimo päällä, sä alla, vaimo saa liikutettua kroppaansa eli klitoriksen painettua alemmas jolloin tuntuu, ja orgasmit tulevat helpommin kun alla ollen jolloin klitoris ei saa niin hyvää kontaktia.
- BBW
Jää sä alle kirjoitti:
Oletteko kokeilleet vaimo päällä, sä alla, vaimo saa liikutettua kroppaansa eli klitoriksen painettua alemmas jolloin tuntuu, ja orgasmit tulevat helpommin kun alla ollen jolloin klitoris ei saa niin hyvää kontaktia.
On mutta kuten sanoin kyse ei ole kullin koosta, taidosta, haluista tms vaan kaikki naiset ei saa panemalla orkkua. On se meilläkin joskus mutta harvoin onnistunut mutta ei vaimo oo tuosta milleskään kun se itse on aikoinaan asiasta selvää ottannut. Pää asia kuitenkin on että hänkin saa silloin kun haluaa eikä jää ilman. ei tuon asian kanssa kannata olla murheissaan. Vaan kaikenlaista kivaa sen ympärille kehittelemään niin molemmilla on hauskaa ja tyydytys on takuu varmaa.
- Taatusti onnistuu
Mies kyljellään,nainen tulee selällään jalat miehen päällä,auki tietenkin.Mies tunketuu pilluun ja samalla hieroo klitorista sopivasti.
Toinut meillä jo vuosia.Millään muulla konstilla ei vaimo ole orkkua koskaan saanut,kunnolla.Tässä saa ja sätkii kuin aropupu!
Naisen orkun jälkeen hän kääntyy pylly mieheen päin ja mies jatkaa panoa takaa.Usein vaimo saa tässä vielä toiset orkut sit kun sullakin lentää.On nääs pillu jo herkistynyt silloin.Kokeile ja ilahduta naisesi ihanasti- Tarkentaisitko?
Hmm.. en nyt ihan saanut kuvaa tuosta asennosta, siis mies kyljellään ja nainen selätysten päällä ??
- Taatusti hyvä...
Tarkentaisitko? kirjoitti:
Hmm.. en nyt ihan saanut kuvaa tuosta asennosta, siis mies kyljellään ja nainen selätysten päällä ??
Siis olette kuin sakset mies kyljellään ja nainen sellään 90asteen kulmassa.Mies työntyy sisään tekee hidasta naintiliiketä ja samalla hieroo sopivasti sormin klitorista.Taatusti hyvä keino ja aina vaimo saa kunnon orkut,,joskus kahdetkin.Vaimon orkun jälkeen hän siis kääntyy selin ja tunkeudun taas sisään,,jatkan pitkään,,usein vaimo saa samaan aikaan vielä toisenkin orkun kun mulla lentää syvälle pilluun
- innu
Taatusti hyvä... kirjoitti:
Siis olette kuin sakset mies kyljellään ja nainen sellään 90asteen kulmassa.Mies työntyy sisään tekee hidasta naintiliiketä ja samalla hieroo sopivasti sormin klitorista.Taatusti hyvä keino ja aina vaimo saa kunnon orkut,,joskus kahdetkin.Vaimon orkun jälkeen hän siis kääntyy selin ja tunkeudun taas sisään,,jatkan pitkään,,usein vaimo saa samaan aikaan vielä toisenkin orkun kun mulla lentää syvälle pilluun
Totta tämä asento antaa minulle emätin orkut kun muuen olen vain klitta orkkuinen nainen. Keksimme asennon ihan vahingossa kun mies aamu stondiksessa tuli taakseni ja siitä tämä kuvailemasi asento muodostui ja kun kurottelin häntä suutelemaan ja tuntuikin asento hyvältä ja tässä tosiaan minä olen orkut saanut ja juuri sitten lisää takaapäin vielä toiset tai jopa kolmannetkin :)
Suosittelen!
- täällä
Mulla toimii helpoiten lähetyssaarnaajassa jalat koukussa, kun mies nostaa samalla käsillään takapuoltani ylöspäin. Työntökulma jotenkin paranee ratkaisevasti.
- pilardoinspektör
Laita eukkosi jalat yhteen ja pane siihen ahtaaseen väliin. Silloin liikkuu kaikki pillun osat vaikka nysäkullillakin.
- Franke
Kyllä se naisella klitta, jota hieromalla orgasmi tulee. Vaikka kuinka pumppaisit ahtaaseen rakoon, niin arpapeliä on, tunteeko nainen juuri muuta, kuin epämukavan asennon...
- saarnaaja!!
Elämäni parhaan orgasmin koin tossa joku aika sitte (N.31v)lähetyssaarnaajassa. Mies istui polviensa päällä ja siitä pani..ihan vähä sisään siis rassas siinä aukolla..väliin syvälle hitaasti, sitä ei tarvinnu kovinkaan kauaa jatkaa ku loppu oli mitä upein :) enkä muuten usein saa orkkua ilman klitan hierontaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999