Aamulla ajoin Loviisasta Porvooseen ja motarilla eteen kiilasi punainen pieni auto Koskenkylän liittymästä. Oli tosi lähellä että ois tullu ruumiita. Tahtoisin sanoa sinulle Haista p****!
Muttah...mitä Koskenkylän kuskeilta voikaan odottaa...Syy siihen miksen väistänyt toiselle kaistalle oli se, että mua ohitettiin mulkku.
Punainen auto
12
1975
Vastaukset
- qqqqqqqqqq
Eihän sinun tarvitse väistää jos motarilla ajelet, rampilta tuleva väistää. Kovin monella on jäänyt epäselväksi kiihdytyskaistan tarkoitus...
- 2.0T
Kiihdytyskaista on kiihdytyskaista! Hyvin monelta se on päässyt unohtumaan; ainoa tilanne, kun auton kiihtyvyyttä pitäisi käyttää hyväksi. Sinne tullaan toisen eteen mönkimään...kele!
- juuuuuh
Tiedän ettei mun tarvitse väistää, mutta ellen olisi jarruttanut, niin olisi käynyt huonosti.
- poolliisi
näkee että väistät vasemmalle kaistalle kiihdytyskaistalta tulevaa, niin sakot tulee.
- suohon
Suksi suohon maalainen,käy edes joskus helsingissä niin tiedät autoilusta.
suohon kirjoitti:
Suksi suohon maalainen,käy edes joskus helsingissä niin tiedät autoilusta.
Sitten joskus kun/jos ajokortin saat, niin ymmärrät jotakin tieliikenne säännöistä, ei "helsinki" ole sama kun moottoritiellä ajaminen.
T. LP
- hannes humu
että mua ohitettiin mulkku? ottiko poikaystäväsi poskeen vai? juuri kun homokaverisi oli laukeamassa suuhusi, huomasit punaisen pikkuautoni ja se toi mieleesi naisten kuukautiset ja pillun jota et voi homona sietää..
nyt iniset täällä ja janoat kostoa..
on siinäkin neiti.- Binokkiiiiiii
Neiti olen ja harvoin ajan autoa =) Kaikki autoilijat eivät ole taitavia kuskeja ja erilaiset tilanteet liikenteessä aiheuttavat omat riskinsä. Voit ylimielisenä ajella miten sinua huvittaa, mutta uskon, että monet onnettomuudet ovat sen takia mahdollisia.
Kuski joka koukkasi eteeni, oli täysin vastuuntunnoton itsekeskeinen kusipää. Liika itsevarmuus voi koitua kohtaloksi. Jos joskus aiheutat käytökselläsi onnettomuuden, toivon kuitenkin, että se olet sinä joka loukkaantuu.
- tunnetusti surkeita
Joku vuosi sitten kehä kolmosen toilailu ensimmäisillä liukkailla todisti sen minkä empiirisesti olen havainnut: porvoolaiset ovat avuttomia suhmuroita ratin takana.
- jaksa...
uskoa että olisit kaikki Porvoolaiset kuskit nähnyt auton ratissa ja liikenteessä, jotta voit noin sanoa. Eiköhän tältäkin paikkakunnalta muutama poikkeuskin löydy.
- ...
jaksa... kirjoitti:
uskoa että olisit kaikki Porvoolaiset kuskit nähnyt auton ratissa ja liikenteessä, jotta voit noin sanoa. Eiköhän tältäkin paikkakunnalta muutama poikkeuskin löydy.
Jospa kirjoittaja on joku katkera savolainen..?
- määkiosaanajaa
... kirjoitti:
Jospa kirjoittaja on joku katkera savolainen..?
Juu, ne ketjukolarit silloin Porvoon väyläl johtuivat puhtaasti siitä, että ihmiset eivät tajua mitä merkitystä on turvavälillä. Tuntuu vähän siltä, että valtaosalla on kusta päässä kun auton rattiin pääsevät. Jos esim. ajan 80 km/h:n alueella mittarin mukaan 95 km/h, niin eiköhän siinä silti joku idiootti aja metrin päässä perästä. Kyllä ne jotka siellä kolarisumassa olivat saavat katsoa peiliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906