olen ollut viisi vuotta raittiina.

kiitos JEESUS KRISTUS.

9

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7 kk raittiina

kiitos MINÄ ITSE!

• nykterinä

vaan humalassa. kiitos luojan, osaan panna myös korkin kiini kesken perjantai illan.

• Jees.

Entisten makkurikännien sijaan otan omaksi ratoksi iltojen iloksi pieniä paukkuja vailla mitään ongelmia.
      Kiitos KAAPPIKELLO, jota rukoilin kauan.

• calmato

Lämpimät onnittelut. Niin sanotaan, että vain Jumalan armosta. Tuhlaajapojan kotiinpaluu on riemullinen.

Terveisin raittiin alkoholistin vaimo.

• pie**

Olen ollut koko ikäni eli kohta kuusi vuosikymmentä raittiina. Kannattaako tuosta silti tehdä numeroa.
      Alkoholia olen käyttänyt aina paljon vähemmän kuin mitä pidetään kohtuullisena, käyttänyt kuitenkin. Huomasin vaan jo nuorena sellaisen ihmeseikan että minusta on paljon mukavampi olla selvin päin kuin humalassa, siitä Luojalle kiitos. Kun elämän vaikeudet ovat iskeneet (viimeksi vaikea sydänleikkaus) olen hakenut ratkaisua jotenkin muuten kuin pulloon piiloutumalla. Se kun on reppahousujen menetelmä eikä auta mitään. Kumma ettei ihmiset sitä usko.
      Näin siis minä, toisilla on muita tapoja elää.

• reppahousu

Mitä sinä täällä teet..? Alkoholismi sairaus palstalla. Vaikutat muuten pohjattoman tylsältä tyypiltä. Ihan vaan aikaasi kuluttaaksesi täällä lienet yksiksesi. Tuskin seuraasi kovin moni kaipaa, tylsän ja puisevan elämäntarinasi kerrontaa.

• Tupsu.
        reppahousu kirjoitti:

Mitä sinä täällä teet..? Alkoholismi sairaus palstalla. Vaikutat muuten pohjattoman tylsältä tyypiltä. Ihan vaan aikaasi kuluttaaksesi täällä lienet yksiksesi. Tuskin seuraasi kovin moni kaipaa, tylsän ja puisevan elämäntarinasi kerrontaa.

Veit sanat suustani. "Olen ollut koko ikäni eli kohta kuusi vuosikymmentä raittiina..." jne Voi ei.. Ilmeisesti juttu on kirjoitettu mömmöillä pää puudutettuna, niin kuivalta ja tylsältä se saa kirjoittajansa tuntumaan.

• pie**
        reppahousu kirjoitti:

Joo, sori. Täytyy pyytää anteeksi tätä tunkeutumista ja koettaa pysytellä poissa. Selailin vain näitä keskusteluja niinkuin arvelitkin "aikaani kuluttaakseni yksikseni", yksinäisyys johtuu leskeydestä ja ajan kuluttaminen taas siitä että hiljattain sairaalasta kotiin päässeenä ja (niinkuin kerroin) vaikeasta sydänleikkauksesta toipuvana tämä elämä on vähän sellaista kotosalla kässehtimistä, ei oikein mitään saa tehdä moneen viikkoon. Sen seurauksena sitten tulee tällaisia virheitä että eksyy sohimaan vääriin paikkoihin kun koettaa saada aikaa kulumaan mutta kuten sanottu, pyydän virhettäni tuhannesti anteeksi.
        En tosin malta olla kysymättä että eikö tälle palstalle saa kirjoittaa muut kuin juopot?
        No niin, sitten Ressun kanssa päivän toiselle lenkille. En silti ole aivan yksinäinen, on minulla koirakaveri tässä ja muitakin kavereita käy mitä kiireiltään joutavat. Käyvät vaikka tuntevatkin tylsän ja puisevan elämäntarinani.

• ei-alkkis
        pie** kirjoitti:

Joo, sori. Täytyy pyytää anteeksi tätä tunkeutumista ja koettaa pysytellä poissa. Selailin vain näitä keskusteluja niinkuin arvelitkin "aikaani kuluttaakseni yksikseni", yksinäisyys johtuu leskeydestä ja ajan kuluttaminen taas siitä että hiljattain sairaalasta kotiin päässeenä ja (niinkuin kerroin) vaikeasta sydänleikkauksesta toipuvana tämä elämä on vähän sellaista kotosalla kässehtimistä, ei oikein mitään saa tehdä moneen viikkoon. Sen seurauksena sitten tulee tällaisia virheitä että eksyy sohimaan vääriin paikkoihin kun koettaa saada aikaa kulumaan mutta kuten sanottu, pyydän virhettäni tuhannesti anteeksi.
        En tosin malta olla kysymättä että eikö tälle palstalle saa kirjoittaa muut kuin juopot?
        No niin, sitten Ressun kanssa päivän toiselle lenkille. En silti ole aivan yksinäinen, on minulla koirakaveri tässä ja muitakin kavereita käy mitä kiireiltään joutavat. Käyvät vaikka tuntevatkin tylsän ja puisevan elämäntarinani.

Toki täällä saa kirjoittaa ja kirjoitteleekin muut kuin alkkikset. Älä välitä noista piruiluista, ovat tyypillisiä kuivana kärvistelevien tai juovuksissa olevien alkkisten höpinöitä. Ilmeisesti kateutta kun huomaavat että elämässä voi olla muutakin sisältöä kuin viina. Yksinäisiähan meitä on varmasti monta ruudun ääressä, et ole ainut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe