Haluaisin lähteä Ruotsiin ensi kesänä kesätöihin n. vajaaksi 2 kuukaudeksi. Olen yrittänyt etsiskellä jotakin yhdistystä tai jotakin, jonka kautta voisin mennä, en kuitenkaan ole löytänyt mitään sopivaa, joko niissä pitää olla vanhempi tai sitten niiden kautta ei pääse Ruotsiin. Olisihan rahaa kiva saada, mutta tärkeintä minulle on kuitenkin kielen oppiminen, joten voisin siis mennä myös vapaaehtoistöihin. Olisin siis todella kiitollinen,jos joku tietäisi jonkun keinon ja jaksaisi informoida minua siitä.
Ruotsiin kesätöihin
Heja Sverige-91
2
1909
Vastaukset
- Ruotsin työnvälitys AMS
http://www.ams.se/go.aspx?A=63497
Jos näistä olis jotain apua.
Kuten huomaat niin voit hakea töitä netin kautta. - 938674
Koitappas Nordjobbin kautta hakea. Riippuu tietty iästäsi, oletko oikean ikäinen, mutta itse olen Nordjobbin kautta ollut töissä, ja meni tosi hyvin. Varsinkin jos ekaa kertaa on menossa ulkomaille töihin, niin kannattaa, kun kämppäkin järjestyy järjestön kautta, jos niin haluaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850