Macissä toimii pelit paremmin

OS X

Mac OS X:ssä pelit toimii paremmin kuin Windowsissa, vaikka Windows pelaajat muuta väittävät.

Pelejä voi Maciin olla vähemmän. mutta ne toimii!

Nykyään näitä uusia hienoja 3D pelejä tehdään joka alustalle, se on vaan harmi kun Windows on ainut millä ne pelit tökkii, voi vaan arvata miksi?

Joku viisas Windows käyttäjä sen voi kertoa miksi ne pelit tökkii, siis sama peli, eikä pelitä, heheh

5

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jason-blue

on loistava esimerkki palstan tyyppiviestistä. Isoja väitteitä ilman todisteita.

"Mac OS X:ssä pelit toimii paremmin kuin Windowsissa"

Muutamien pelien Mac-käännökset on ollu aika kuraa, jota on sitten korjailtu julkasun jälkeen, joten en kyllä allekirjottais ihan suorilta.

• Kaikki asiaa tuntevat tietävät tosiasian että winkussa pelit toimii paremmin kuin missään *nixissa mitä ikinä on tehty, toinen tykkää, toinen ei.

Onko se hyvä vai ei, jokainen päättäköön sen itse.

• linux-äijä

Siis joo... häh! Ajattelitko mitä kirjoitit. Luulen, että jotkin pelit toimivat ainakin cygwin emun läpi (kuten VDrift) Windowsissa heikkommin. Ei hardcore pelaamista, mutta kuiteskin. *nix:it toimivat järjestelminä winukkaa tehokkaammin joten peilialuistoina nämä voisivat oikeasti olla paljon parempia. Ainoa syy Windows-käyttöön on käyttäjien sitominen tiettyihin ohjelmiin, laitevalmistajien asenteet sekä kokoonpanijoiden suoranainen kiristys. Tuon jälkeen jos noita ei olisi niin Windows on vain haiseva kasa bittipaskaa. No minä en kyseisestä järjestelmästä enkä sen käyttölogiikasta pidä ;D

• linux-äijä

Ne pelit jotka toimivat hyvin niin voivat toimiakin paremmin. Muistinhallinta vaikka Linuxisssa ja BSD:eissä (kuten OS X) toimii paremmin eikä tiedostojärjestelmät kärsi juurikaan fragmentoitumisesta. En tiedä kuinka paljon jäljessä Darwine sitten kulkee, mutta Winellä on saatu jostain pelitesteistä parempia benchmarkeja. Sitten löytyy jumalaton määrä pelejä, jotka ei vaan toimi ja suuri määrä pelejä joissa on grafiikkabugeja.

• en pelaa Linux- enkä Windows-koneillani. Tulisi vaan näköjään kaikenlaista harmia....hehhh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe