Lauantai 13. päivä ja selevin päen.
Lauantai 13.10.2007
9
534
Vastaukset
- Cettuz!
lauantai 13. raittiina.
Syksyinen aamu, ruskasta ei tietoakaan. Siitä huolimatta pyörällä kylille, ostoslistalla ei muuta kun jäätelöä ja suklaata. Luulisin että noilla eväillä tulee raitis päivä.
- Suotuulia
kaikille tasapuolisesti. Raittiuden jalo aate kuohuaa suonissani... paremmin kuin jaloin juoma.
Aamuaikaisella aamuvuoroon ja ilman minkään valtakunnan darraa, kankkusta, jysäriä, krapulaa..
jipii.
Selevinpäin koko lauantai!
- crocoodiile
Oli kyllä niin hirveät oksennuskännit eilen että tänään ihan takuuvarmasti selvinpäin!
- sivusta seurannut
Olen lukenut noita sun kirjotuksia ja kyllä täytyy sanoa että kummastuttaa. Taisit kertoa että olet juuri täyttänyt 18. Jos näin nuori olet ja sun viinanjuonti on tosiaan sitä luokkaa mitä täällä kertoilet niin tulevaisuus näyttää kyllä tosi huonolta. Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla? Ei millään pahalla mutta kannattaisi ottaa itseään niskasta kiinni pikkuhiljaa.
- crocoodiile
sivusta seurannut kirjoitti:
Olen lukenut noita sun kirjotuksia ja kyllä täytyy sanoa että kummastuttaa. Taisit kertoa että olet juuri täyttänyt 18. Jos näin nuori olet ja sun viinanjuonti on tosiaan sitä luokkaa mitä täällä kertoilet niin tulevaisuus näyttää kyllä tosi huonolta. Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla? Ei millään pahalla mutta kannattaisi ottaa itseään niskasta kiinni pikkuhiljaa.
Huomattu on että pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni, ja aionkin tehdä sen.
"Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla?"
Sitä ei voi tietää, toivottavasti ei kummassakaan noista. - crocoodiile
crocoodiile kirjoitti:
Huomattu on että pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni, ja aionkin tehdä sen.
"Missä ajattelit olla 10 vuoden päästä? Työelämässä, katkaisuhoidossa vai ojan pohjalla?"
Sitä ei voi tietää, toivottavasti ei kummassakaan noista.toivottasti en kummassakaan jälkimmäisessä x)
- Oolofi
Söin just pähkinöitä ja rupes janottamaan8tekee mieli kaljuoo), mutta en silti aio ottaa!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164