SaPKo hoiteli odotetusti HeKin 4-2 Talvisalossa eilen. SaPKo pelasi upeasti viimeisen 30 minuuttia, sitä ennen HeKi oli kieltämättä jopa parempi.
HeKiläisistä pisti silmään muutaman läpiajon tuhlaaminen. Sieltä tuli 3-4 kertaa ukko SaPKon puolustuslinjan läpi mutta kiekko ammuttiin joko päin Lohtanderia tai sitten jäähallin kahvioon.
SaPKo ratkaisi homman kolmannessa kun HeKi hyytyi kummallisesti? SaPKo nousi 21 pisteeseen joka on todella hieno alu SaPKolta.
Pässipaidat pääsee nyt vähän lomailemaan, keskiviikkona Sport vieraissa ja sitten viikon tauko ja Kajaaniin Hokkia testaamaan.
SaPKo-HeKi 4-2
14
420
Vastaukset
- Golffari.
Joku helvetin SaPKo???? Maalaisjuntit pelaa pellolla onnetonta kiekonnäköistä räpellystä. Tuon SavoRULESkin luulee olevansa joku asiantuntija, jutuista näkee, ettei ole mitään tietoa. Jos ei äly riitä niin on parempi antaa viisaampien hoitaa kommentointi.
- Olav1-
Sinun tekteissäsi on muitakin toistuvia sanoja ja sanontoja kuin "jallu" ja "navetta". Yritähän päästä niistä eroon, jotta tekstejäsi ei tunnistaisi niin helposti.
- Golffari.
Olav1- kirjoitti:
Sinun tekteissäsi on muitakin toistuvia sanoja ja sanontoja kuin "jallu" ja "navetta". Yritähän päästä niistä eroon, jotta tekstejäsi ei tunnistaisi niin helposti.
Kukas se sinä olet? Ai niin, täällähän on puhuttu, että SavoRULES:n yksi persoona. Sulla on kait vaikeaa. Eihän sulla ole perhettä, eihän? No hyvä!
Et pystyisi huolehtimaan kuvitellusta eukostasi saati kuvitelluista lapsistasi, niitähän sä et edes saa, koska olet tuhkamuna. Onneksi niin tyhmää naista ei ole olemassa joka sut huolisi, munaton luuseri. - Olav1-
Golffari. kirjoitti:
Kukas se sinä olet? Ai niin, täällähän on puhuttu, että SavoRULES:n yksi persoona. Sulla on kait vaikeaa. Eihän sulla ole perhettä, eihän? No hyvä!
Et pystyisi huolehtimaan kuvitellusta eukostasi saati kuvitelluista lapsistasi, niitähän sä et edes saa, koska olet tuhkamuna. Onneksi niin tyhmää naista ei ole olemassa joka sut huolisi, munaton luuseri.Seurasit minua kuin uskollinen koira ja pyrit mielistelemään, mutta minä potkin sinut pois. Tiedätkö miksi? Koska olet liian tyhmä jopa koiraksi.
Oletko elävässä elämässä samanlainen? Muista, että me olemme aivan eri tasoa, joten minusta et virtuaalikaveria saa. - Nyt hymyilyttää
Olav1- kirjoitti:
Seurasit minua kuin uskollinen koira ja pyrit mielistelemään, mutta minä potkin sinut pois. Tiedätkö miksi? Koska olet liian tyhmä jopa koiraksi.
Oletko elävässä elämässä samanlainen? Muista, että me olemme aivan eri tasoa, joten minusta et virtuaalikaveria saa.Sinä oikein kovanaamaa esität hah hah...kiitos nauruista... Kuules, sinä olet pikkupoju minun rinnalla hah hah. Tuollaista luuseria ei onneksi oteta tosissaan missään. Mene juttelemaan jollekin psykiatrille ongelmistasi. Sinä et mun tasolle yllä koskaan poika.
- siis kekittyisit
Golffari. kirjoitti:
Et pystyisi huolehtimaan kuvitellusta eukostasi saati kuvitelluista lapsistasi, niitähän sä et edes saa, koska olet tuhkamuna. Onneksi niin tyhmää naista ei ole olemassa joka sut huolisi, munaton luuseri.siihen golffiisi! Vai eikö gaddysi jaksa hakea palloa metsästä ja kuunnella juttujasi! P.S Ei alatyyliä!
- Golffari.
siis kekittyisit kirjoitti:
siihen golffiisi! Vai eikö gaddysi jaksa hakea palloa metsästä ja kuunnella juttujasi! P.S Ei alatyyliä!
vaikka sitten alatyylillä
- Olav1-
SaPKo on tällä hetkellä sarjassa kuudentena jos pisteet suhteutetaan pelattuihin otteluihin. Iskuetäisyydellä on monta joukkuetta.
Nyt pitää vain toivoa, että tuleva vieraspelikiertue (Sport, Hokki, Titaanit) kotiottelu Jukureita vastaan menevät hyvin. 12 pistettä on jaossa, mutta SaPKon vieraspelifobia tuntien pitää olla tyytyväinen paljon vähempään. Nollille ei saa jäädä.
Mitä SavoRULES, Jallupoju ja muut veikkaavat SaPKon pistesaldoksi näistä neljästä ottelusta? Itse veikkaan viittä (= voitto Titaaneista ja jatkoaikavoitto Jukureista).- SavoRULES pakkohoitoon
SavoRULES keskustelee taas itsensä kanssa! Todella vakava tilanne sulla Jussi! Ei ole muiden ihmisten vika jos sinä olet vajaaälyinen kakara. Säälin kaikki elossa olevia sukulaisiasi, heillä on kovaa ja noloa...voi voi......
- Olav1-
SavoRULES pakkohoitoon kirjoitti:
SavoRULES keskustelee taas itsensä kanssa! Todella vakava tilanne sulla Jussi! Ei ole muiden ihmisten vika jos sinä olet vajaaälyinen kakara. Säälin kaikki elossa olevia sukulaisiasi, heillä on kovaa ja noloa...voi voi......
Miksi pyörit täällä, ellei sinulla ole mitään sanottavaa? Lähde pois jaloistani ja etsi uusi isäntä, sillä olet liian tyhmä pärjätäksesi yksin.
- Rulle on sekaisin!!!!
Olav1- kirjoitti:
Miksi pyörit täällä, ellei sinulla ole mitään sanottavaa? Lähde pois jaloistani ja etsi uusi isäntä, sillä olet liian tyhmä pärjätäksesi yksin.
Oletko tosiaan noin tyhmä? Jankkaat tuota samaa naurettavaa tarinaa. Se kertoo jo millä tasolla olet, et millään olet nolla täys luuseri. Tuo mielikuvitusmaailmassasi seikkailu voi olla vaaarallista, pian uskot jopa nuo omat juttusi. Menes nyt peilin eteen ja katso sitä onnetonta luuseria, mistä ei koskaan tule mitään. Heh heh....
Kyllä nyt on pahat seuraavat neljä peliä SaPKolle.
Sportille todennäköisesti hävitään, Hokille hävitään, Titaaniottelusta odotan vähintään tasuria mielellään jatkoaikavoittoa eli 2 ponaa.
Jukureita vastaan peli on henkien taistelua, olen samaa mieltä kanssasi jatkoajalle menee siitä SaPKolle vaikka rankkarikisavoitto olisi mannaa.
Olen nyt hieman negatiivinen ja sanon että SaPKo saa noista kolme pistettä. Jos tulee enemmän niin olen jälleen positiivisesti yllättynyt.- SaPKo, mikä se on?
SavoRULES kirjoitti:
Sportille todennäköisesti hävitään, Hokille hävitään, Titaaniottelusta odotan vähintään tasuria mielellään jatkoaikavoittoa eli 2 ponaa.
Jukureita vastaan peli on henkien taistelua, olen samaa mieltä kanssasi jatkoajalle menee siitä SaPKolle vaikka rankkarikisavoitto olisi mannaa.
Olen nyt hieman negatiivinen ja sanon että SaPKo saa noista kolme pistettä. Jos tulee enemmän niin olen jälleen positiivisesti yllättynyt.keskustella yksinään? : D
- Jukurifani
SavoRULES kirjoitti:
Olen nyt hieman negatiivinen ja sanon että SaPKo saa noista kolme pistettä. Jos tulee enemmän niin olen jälleen positiivisesti yllättynyt.Siis yllätyin totaalisesti! Sinähän osaat ihan oikeesti käyttäytyä kun haluat,ihan asiallista tekstiä muuten mutta Jukurit tietenkin vie 3 pistettä SapKo ottelusta!Ps jatka samaan malliin niin sinunkin värikkäitä kommentteja arvostetaan,eihän se ole kenenkään etu jos jauhetaan lapsellista sontaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164