Vinkkejä, mitä kannattaa tehdä/nähdä Kööpenhaminassa, jos sinne lentää viikonlopuksi.
Kööpenhamin
2
1040
Vastaukset
- löytyy
Mutta kaikilla on vähän omat mielenkiinnonkohteet. Vastaus riippuu siitä mikä matkailijaa kiinnostaa, shoppailu, museot, yöelämä tms. Itse kävisin 1-2 museossa, katsastaisin merenneidon ja Amalienborgin ja shoppailisin/kiertelisin keskustassa (pyöreä torni, Nyhavn, Ströget, Rådhusplads). Illalla syömään hyvin ja yökerhoon. Tivoli on muistaakseni seuraavan kerran Halloweenina ja sitten taas joulun aikaan, eli se voi olla pois pelistä. Vaatekaupat on sunnuntaisin kiinni, mutta ainakin Fields -ostoskeskus on joka kuun 1. sunnuntai auki.
- sen
merenneidon voi kyllä hyvin jättää väliinkin, on nääs yksi maailman ylimainostetuimmista nähtävyyksistä... Amalienborg myös aika boring.
Sen sijaan mä suosittelen kävelyretkiä keskustan lisäksi ainakin Vesterbrohon ja Christianiaan. Mukavia kahviloita ja baareja joka nurkalla. Keskustassa kaikki kadut täynnä kauppoja, jos shoppailu kiinnostaa. Risteilyt kivoja, mutta en tiedä tehdäänkö syksyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647