Mitä jos ei pääse esim. pakollista matikan kurssia läpi, vaan ope sanoo että kurssia ei arvostella, koska kokeesta saamani pisteet jäivät alle 5 pisteen? pääsenkö ylioppilaaksi jos en ole päässyt jotain pakollista kusrria läpi? edes uusinta ei mene läpi? apuaaa!!! oli pakko tulla kysyyn koska ei ole juuri nyt tilaisuutta kysyä opettajalta tai opolta.
tympäsee että vaikka olen kaikki jutut lukenu, parhaani tehnyt ihan tosissani, niin ei saa sitten edes sitä nelosta... vaikka olen kurssin käynt. ihan epäreilua D;
PAKOLLISEN KURSSIN LÄPÄISY
4
858
Vastaukset
- -veikko5-
Jos olet ollut moitteettomasti kaikilla tunneilla jne, niin se nelonen on pakko olla todistuksessa. Ja jos vaikuttaa siltä ettei matikka ole vahvimpia lajeja, niin pyri kuitenkin siihen 2/3-sääntöön, että vain kolmasosa niistä matikankursseista olisi hylättyjä. Eli kuudesta pakollisesta 2 nelosta saa olla. Tsemppiä nyt kuitenkin, kyllä sää vielä pääset sisälle siihen matematiikan maailmaan, itekkin pääsin aikoinaan :D
- saa kurssista
lainkaan arvosanaa, niin et saa lukion päättötodistusta etkä pääse yliloppilaaksi. Mitä tulee siihen väitteeseen, että jos olet ollut tunneilla moitteettomasti niin olisi pakko tulla nelonen, niin se ei pidä paikkaansa. Pelkkä läsnäolo kun ei neloseen riitä.
- Anonyymi
Mikä on läpipäisy sarja
- Anonyymi
Mikä on läpipääsy sarja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850