Kuka on keksinyt tällaisen ryhmän? Onko se Enirossa/suomi24:ssä ihan itse keksitty?
Kaikkea sitä apukoulupohjalta syntyykin!
Kuka on keksinyt tällaisen ryhmän?
7
1210
Vastaukset
- Niinpä niin
Herrat helsingin(seudun) ne saavat tehdä
mitä huvittaa, kuten kuvasta näkyy!!! - turuust
Johan nyt, kun tällaisia ryhmiä ruetaan perustamaan. Olen kyllä hyvinkin huumorintajuinen, mutta tää iänikuinen turkulaisten kustannuksella pelleily alkaa jo riittää. Ei samasta aiheesta jaksa ikuisesti kuulla. Blondi- ym. vitsit on yhtä kuluneita. Mutta tää on turkulaisrasismia! Tästä tehdään kyllä ilmoitus joten kategoria pois ja vähän äkkiä tai lopetetaan koko Suomi24. Kyllä täällä Turussa sen verran vaikutusvaltaa on ;)
- AnitaHirvonen
Nehän näitä keksii..äsken tuli Tv:ssä juttua uudesta helsinkiläisestä ideasta..he järjestävät eukonkanto kilpailut! Loistava idea! Ja taatusti ihan itse keksitty :-)
Terveisiä vaan Sonkajärvelle.. - turkulainen
Fakta.
- sitä
;)
PS. Hieno oivallus, tämä keskusteluryhmä.- dkrekk
Tämä ryhmä on yhtä hyvä kuin sinä, eli surkea!
- Tiedän kuka
Huumorintajuinen Helsinkiläinen tai Tampereelainen kun teillä turkulaisilta ei selvästikkään löydy yhtään huumorintajua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814