Netissä ollaan kerrottu että kumihansaakn voi laittaa esim.vetta,mehua jne ja sitten laitettaisiin pakastimeen ja kun se on jäätynyt niin Booliin?Toimiiko se vai hajoaako jo pakastmessa?
Onko jääkäsi toiminut?
5
1349
Vastaukset
- vbc
juu kyllä setoimii kokeiltiin itse..meinataan laittaa limubooli ja siihen toista makua sitten näiden käsien avulla..
- petranetta
Moi!
Minun kamuilla oli sellanen jääkäsi boolissa ku olin sen halloween bileissä...Ei se hajoa. :D - Papaijja92
Joo, se toimii. Mutta ei kannata laittaa kumihanskaan vettä, koska sitten kun käsi alkaa sulaa boolissa, booli laimenee. Kannattaa laittaa jotain juomaa, mitä on ollut myös boolissa. :)
- oon vajaa
mut siis miten tällane käsi tehää? :o
- SishiOdoshi
Laitat ensin vettä läpinäkyvään kumihanskaan (veden voi värjätä elintarvikevärillä)
ja pidät sitä pakastimessa kunnes se on jäätynyt. Otat hanskan pois jään ympäriltä ja valmis :D ei oo vaikee tehä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416