Siinähän tuo kysymys jo otsikossa tulikin. Eli mikä olisi paras paikka aloittaa ”uusi elämä”? Olen 36v naisihminen, en ole ikinä saleilla käynyt, nyt iski kuntoilukärpänen. Tarkoituksena olisi sulatella ylimääräistä rasvaa, jota on vuosien saatossa kertynyt. Ruokaremontti on jo alkanut, salilta etsin lähinnä kiinteyttävää vaikutusta, en muskeleita. =) Koska kokemusta laitteista ei ole, tarvitsisin luonnollisesti henkilökohtaista ohjausta. Rahaa ei ole kuin Roope Ankalla, mutta eiköhän jonkunlainen panostus laatuun olisi kohdallaan. Osalle saleista on ymmärtääkseni jonkinlainen vuosimaksu? Minkähän suuruisia mahtavat olla? Entäs sitten kerta/kkmaksut?
Tiedoista kiitollisena, Ansuli
Hyvä kuntosali Hämeenlinnassa?
78
29907
Vastaukset
- kävijä
Fit-Fys on tosi upea sali, jossa käy paljon sinun ikäisiä ihmisiä. Sali maksaa kahden viikon välein n.30 euroa, eli aika kallis on... Tosin sali on niin hyvä kaikkien lisäpalvelujen kera, että siitä voi mielellään maksaakin. Kannattaa käydä tutustumassa, se ei maksa mitään.
ps. Ainut miinus Fit-Fysille tulee siitä naisten saunasta ja sen toimimattomasta kiukaasta...- systeemi....
Kävin tutustumassa Fit-Fys saliin ja samalla sain hinatatietoja. Vuoden jäsenyys 165 euroa ja kuukausi maksu 59 euroa. Jos eroaa jäsenyydestä kesken vuoden, niin joutuu maksamaan 30 euroa.
Siis joutuu maksamaan, jos eroaa kesken vuoden.
Joten, EI KIITOS! - ========
systeemi.... kirjoitti:
Kävin tutustumassa Fit-Fys saliin ja samalla sain hinatatietoja. Vuoden jäsenyys 165 euroa ja kuukausi maksu 59 euroa. Jos eroaa jäsenyydestä kesken vuoden, niin joutuu maksamaan 30 euroa.
Siis joutuu maksamaan, jos eroaa kesken vuoden.
Joten, EI KIITOS!Ei todellakaan jää maksu 30 euroon jos kesken vuoden eroaa Fit-Fysistä. Ellei sopimuksiin ole tullut muutosta. Silloin kun pari vuotta sitten olin siellä asiakkaana, maksoi 30 euroa jos halusi sopimuksen keskeytykselle! Mutta hyvä jos ovat sopimusta muuttaneet =)
- Maksettava on...
======== kirjoitti:
Ei todellakaan jää maksu 30 euroon jos kesken vuoden eroaa Fit-Fysistä. Ellei sopimuksiin ole tullut muutosta. Silloin kun pari vuotta sitten olin siellä asiakkaana, maksoi 30 euroa jos halusi sopimuksen keskeytykselle! Mutta hyvä jos ovat sopimusta muuttaneet =)
Jos tahtoo erota kesken vuoden, on maksettava lahjat takaisin eli omassa tapauksessani se liittymismaksu jonka sain lahjaksi ( 165 € ) . Eli sitkeästi olen siellä loppuun asti ja vaihdan kun vuosi on täynnä :)
- pino
minä voin myös opastaa siellä aloittelijoita ja näyttää esimerkkiä!
- vaikka ilma ei kierrä
Anastacium on paras sulle, siellä saat rasvan palamaan. Sibeliuskadulla.
- ansuliina
Onko Fit-Fysissä joku jäsenmaksu? Paljonko?
Ja miksi Anastacium olisi hyvä? Saisko vähän perusteluja? - vuokkoset
ansuliina kirjoitti:
Ja miksi Anastacium olisi hyvä? Saisko vähän perusteluja?kannattaiskohan vaikka käydä tutustumassa näihin vaihtoehtoihin!? yleensä kuntosaleille pääsee sen ensimmäisen kerran ilman veloitusta ns. tutustumiskäyntinä. selviää sitten ne muutkin hinnat samalla.
- ainakin
ansuliina kirjoitti:
Ja miksi Anastacium olisi hyvä? Saisko vähän perusteluja?vuoden määräaikaissopimuksella, ja tosiaan se 60e/kk on SUORAVELOTUKSELLA kaks kertaa kuukaudessa. kusetushommaa sanon minä. varsinkin jos on aloitteleva kuntoilija nii motivaatio saattaa loppua tosi äkkiä vaikka vannois itteleen mitä ja sit vituttaa maksaa puoli vuotta törkeitä summia palvelusta jota ei edes käytä.
Ite tykkään piukoista paikoista (hätilässä), ei oo mitään määräaikaissopimuksia tms. En oo vaan ite päässy taas aikoihin käymään nivelien takia :P - Simo Pommi
ainakin kirjoitti:
vuoden määräaikaissopimuksella, ja tosiaan se 60e/kk on SUORAVELOTUKSELLA kaks kertaa kuukaudessa. kusetushommaa sanon minä. varsinkin jos on aloitteleva kuntoilija nii motivaatio saattaa loppua tosi äkkiä vaikka vannois itteleen mitä ja sit vituttaa maksaa puoli vuotta törkeitä summia palvelusta jota ei edes käytä.
Ite tykkään piukoista paikoista (hätilässä), ei oo mitään määräaikaissopimuksia tms. En oo vaan ite päässy taas aikoihin käymään nivelien takia :PSun kantsis hommata Decaa niiden nivelies hoitoon. Toimii hyvin ja treeni kulkee.
- bdfldkaöd
ainakin kirjoitti:
vuoden määräaikaissopimuksella, ja tosiaan se 60e/kk on SUORAVELOTUKSELLA kaks kertaa kuukaudessa. kusetushommaa sanon minä. varsinkin jos on aloitteleva kuntoilija nii motivaatio saattaa loppua tosi äkkiä vaikka vannois itteleen mitä ja sit vituttaa maksaa puoli vuotta törkeitä summia palvelusta jota ei edes käytä.
Ite tykkään piukoista paikoista (hätilässä), ei oo mitään määräaikaissopimuksia tms. En oo vaan ite päässy taas aikoihin käymään nivelien takia :P60 euroa kaks kertaa kuussa?! Ei maksa niin paljon tuo sali. Se on noin 60euroa/kk. Se on totta että motivaatio saattaa loppua ja salilla pitää olla vuosi jäsenenä.
Aloitusmaksu on kai jotain 60-100 euroa ja sitten joka kuukausi menee se kuukausimaksu. - erja nousiainen
vuokkoset kirjoitti:
kannattaiskohan vaikka käydä tutustumassa näihin vaihtoehtoihin!? yleensä kuntosaleille pääsee sen ensimmäisen kerran ilman veloitusta ns. tutustumiskäyntinä. selviää sitten ne muutkin hinnat samalla.
eipä pääse ainakaan tuonne anastaciumiin ilmaiseksi tutustumaan! Omistajan naurettava asenne asiakkaita kohtaan on huomattu jo monesta suunnasta ja itkee asiakkaille jos erehtyy kysymään voiko tutustumaan tulla ilmaiseksi. Ilmeisesti bisnes on kiinnin 8 eurosta. Naurettavaa pelleilyä sanon minä. Monelle aktiiviharrastajalle on tärkeätä päästä tutustumaan saliin kuten itsellenikn. Erosin juuri toisesta isohkosta salista ja yritin tuonne mennä ja ei olisi kannattanut. Paska maku jäi. En suosittele!
- MIELTÄ
Anastaciumiin vaan. Sielä saa hikoilla rauhassa, hyvä opastus ja kohtuu hinnat :) Monen ikäistä porukkaa ja ei ole mikää äijä sali missä puhistaan ja huudetaan kun nostellaan niitä tankoja. Siisti ja asiallinen. Löytyy kaikki tarvittavat laitteet. Hinnat nykypäivänä on mitä on, mutta sielä saa rahalle vastinetta. Tekevät mielellään kuntoohjelmia, mittaavat rasvaprosentteja ja auttavat/opastavat laitteiden kanssa!
SINNE! - ymmärrä
erja nousiainen kirjoitti:
eipä pääse ainakaan tuonne anastaciumiin ilmaiseksi tutustumaan! Omistajan naurettava asenne asiakkaita kohtaan on huomattu jo monesta suunnasta ja itkee asiakkaille jos erehtyy kysymään voiko tutustumaan tulla ilmaiseksi. Ilmeisesti bisnes on kiinnin 8 eurosta. Naurettavaa pelleilyä sanon minä. Monelle aktiiviharrastajalle on tärkeätä päästä tutustumaan saliin kuten itsellenikn. Erosin juuri toisesta isohkosta salista ja yritin tuonne mennä ja ei olisi kannattanut. Paska maku jäi. En suosittele!
Make on ollut kuntosali ihminen jo kauan ja asenne on kohdallaan. Olet osunut sitten huonolla hetkellä tai et ymmärrä ettei nykyään mihinkään pääse ilmaiseksi. Homman pyörittäminen vaatii rahaa niin se vaan on. Tän maakunnan kuntosalit olis konkurssissa jos niillä olis jakaa ilmaisia tutustumiskertoja kaikille.
- money talks
erja nousiainen kirjoitti:
Oisit maksanu sen 8 euroa etkä täällä hintoja itkis. Monet persaukiset aktiiviharrastajat on vaihtanu lajinsa puiden halailuun tai marjan poimintaan. Ne on ilmaisia. Moneenko uimahalliin tai taidenäyttelyyn olet päässyt "tutustumaan" ilmaiseksi ? Niissäkin käy sekä tyytyväisiä että tyytymättömiä asiakkaita. Maksua vastaan. Pyydä sossusta ens kerralla liikuntaseteli kun kerran haluat selvitä tästä elämästä toisten kustannuksella.
- salilla kävijä
Kantolassa on hyvä ja halpa sali. Kannattaa käydä sekin tsekkaamassa. Ei maksa mitään...
- Katti
Itse etsin myös kuntosalia Hämeenlinnasta. Olen tutkaillut noita Fit-fysin nettisivuja, mutta sieltä ei ainakaan hintoja löydy. Pitääkö siis jäsenyyteen sitoutua vuoden ajaksi?
Kiinnostaisi tietää millaista väkeä Fit-fysillä käy? Ovatko jumppatunnit kuinka täynnä yleensä, vai pääseekö ohjatuille tunneille hyvin? Entä onko kuntosalin puolella ruuhkaista?
Sattuuko muuten kukaan tietämään onko millään Hämeenlinnan kuntosalilla/urheiluseuralla BodyCombat tunteja?- JUMPPaHumppA
Siellä on body combattia, ja joku kyseli giryan perään niin sitäkin oli ainakin ennen tuolla, luultavasti nykyäänkin.
Ja ei tarvitse sieluaan myydä kuntosalille vuodeksi vaan voi ostaa kertalippuja, sarjalippuja tai kuukausilippuja yksi kerrallaan!
- kanta-asiakas
suosisttelen Parolan KuntoKlubia. Matka vain muutama minuutti keskustasta. Minna hyvä ohjaaja, tekee pyynnöstä kunto-ohjelman. Hyvä paikka, suosittu ja kohtuulliset hinnat. Salilla käy kaikenlaista porukkaa, ei ole mikään varsinainen fitness paikka jossa pitäisi osatakin jo jotakin ja näyttääkin jo joltakin. Sopii erinomaisesti myös aloittelijalle.
Tutustu ihmeessä. Ota yhteys paikan omistavaan Minnaan ja kysy tarkemmin.- ansuliina
Taidan piipahtaa tuolla kurkkaamassa. Mieluusti aloittelisin ilman sitoutumisia, kun ei tiedä koska into loppuu... =)
- päin
pitää lähteä torilta!
- Ketlebell ?
Tietääkö joku onko missään mahdollisuutta kahvakuulaharjoitteluun, se on kuulemma uudenaikaista ja mainiota
- laitteita ??
jollakin kuntosalilla,tämä olisi uusinta uutta,haluaisin kokeilla heti ????
- pino
tuu siihen uikin parkkikselle niin voidaan antaa sulle vähän värinää mun mitsusta. ota akkukaapelit mukaan.
- fysissä ketlebelliä
pino kirjoitti:
tuu siihen uikin parkkikselle niin voidaan antaa sulle vähän värinää mun mitsusta. ota akkukaapelit mukaan.
Giryaa voi harrastaa Fit-Fysissä, kaksi kertaa viikossa ohjattu tunti, ja kuulia saa käyttää oman mielen mukaan aina kun isossa jumppatilassa ei järjestetä tunteja.
- suositus
sieltä löytyy kyseinen laite, 10 min. kerrallaan suosittelen.
- ikikuntoilija
Kantolan sali on todella edullinen ja sieltä löytyy kaikki tarvittavat välineet. Vuoden jäsenyys maksaa 20 euroa ja jäsenhinta on vaan 30 euroa/kk. Ihan kaikentasoista porukkaa siellä näkyy käyvän. Tosin valitettavan vähän siellä näkyy kauniimman sukupuolen edustajia ;). Uskoisin, että sieltä saa myös henkilökohtaista ohjausta pyydettäessä.
- pertti kalevi
.....Jari "the hämeen voima" Kelholta - neuvot syviin kyykkyihin!
- ok paikka
itse menin aloittelijana anastaciumiin. pidin paikan rennosta ilmapiiristä, siisteydestä ja hyvistä laitteista. hieman persoonallista mutta hauskaa ja ystävällistä henkilökuntaa :) neuvovat mielellään. tekevät ohjelman muistaakseni 15 eurolla. muut hinnat löytyvät heidän nettisivuiltaan.
hinta mielestäni kohtuullinen, ja toiminta muutenkin joustavaa ja reilua. itse en uskaltaisi fit-fysin tapaiseen sopimukseen sitoutua, mutta varmasti hyvä paikka sekin aktiiviliikkujalle.
tsemppiä kuntosaliharrastukseen, se on yllättävän tehokasta jo pieninä annoksina ;) ja tuo hyvän olon!- MAGA
mutta se ilmastointi PÄÄLLE!
- saunojani
MAGA kirjoitti:
mutta se ilmastointi PÄÄLLE!
myös!
- paras...
Minä suosittelen Piukkoja Paikkoja Aulangontiellä. Tuntitarjonta ihan ok, samoin myös hinta. Ja parasta on se, että ei tarvitse sitoutua koska ei ole jäsenyys-sali!!
- ammattitaitoiset ohjaajat?
Minusta on tärkeää, että jos salilla tarjotaan jumppia niin ohjaajat ovat kokeneita ammattilaisia. Fit Fysin maksut ovat niin korkeat, että heidän olisi syytä panostaa kokeneisiin, hyviin ohjaajiin. Olin aikoinani Fit Fysin jäsen, mutta erosin aloittelevien jumppaohjaajien vuoksi. En kestä olla tunnilla, jos ohjaaja ei osaa rakentaa sarjoja musiikin mukaan. Olen kuullut, että edelleen ohjaajat ovat aloittelijoita. Miksi??? Minulla ainakin jumppaohjaajien taso on ratkaiseva tekijä liitymisessä. Mieluummin käyn hyvissä jumpissa ja sitten vaatimattomammalla salilla kuin maksan keskinkertaisesta ohajuksesta maltaita.
Panostusta myös jumppapuolelle! - Missä ovat länsi-puolen salit?
Löytyikö hyvä sali? Itse olen käynyt Piukkojen paikkojen Body Bumpissa. Loistava keksintö painojen ja jumpan yhdistelmästä, tehokas ja helppo. Ohjaajat suht ammattitaitoisia (lisenssikoulutus). Paikka muutti minun kannalta väärään suuntaan, kummallinen paikan valinta muutenkin, siellä suunnalla on jo niin paljon saleja. Toinen seikka miksi olen vaihtamassa on ikävää miljöö. Fyt fys täyttäisi ulkoiset puitteet, mutta hinnoittelu out of question. Onko kellään kokemusta Wellnessistä?
- Tiina 2009
Wellness oli mielestäni loistava! Imperfekti muodossa siksi, että olen ollut liikuntatauolla vauvan pyöräyttämisen vuoksi. Itse kävin ensin kokeilemassa fit-fysiä ja sen sitovuus ahdisti. Wellnesille oli silloin liittyessä jokin isompi jäsenyys maksu, mutta silloin pääsi puolella hintaa, kun liittyi kaverin kanssa samaan aikaan. Siellä on pienehkö, mutta toimiva sali, hyvät laitteet ja erinomainen kortti-systeemi laitteisiin, jonka takia sinun ei tarvitse itse muistaa saliohjelmastasi mitään. Ohjelma laaditaan fysioterapeutin toimesta sinun yksilöllisistä tavoitteista käsin. Ei ollut ainakaan silloin vielä mikään fitnes-sali, jossa näyttäydytään Davidin kuteissa. Salikortin hintaan pääsi jumpille, tykkäsin ainakin spinning-tunneista.
- wellnesss
Tiina 2009 kirjoitti:
Wellness oli mielestäni loistava! Imperfekti muodossa siksi, että olen ollut liikuntatauolla vauvan pyöräyttämisen vuoksi. Itse kävin ensin kokeilemassa fit-fysiä ja sen sitovuus ahdisti. Wellnesille oli silloin liittyessä jokin isompi jäsenyys maksu, mutta silloin pääsi puolella hintaa, kun liittyi kaverin kanssa samaan aikaan. Siellä on pienehkö, mutta toimiva sali, hyvät laitteet ja erinomainen kortti-systeemi laitteisiin, jonka takia sinun ei tarvitse itse muistaa saliohjelmastasi mitään. Ohjelma laaditaan fysioterapeutin toimesta sinun yksilöllisistä tavoitteista käsin. Ei ollut ainakaan silloin vielä mikään fitnes-sali, jossa näyttäydytään Davidin kuteissa. Salikortin hintaan pääsi jumpille, tykkäsin ainakin spinning-tunneista.
pakollinen vuoden sitoutuminen. en kannata. suoraveloitus.
- kivoin sali
wellnesss kirjoitti:
pakollinen vuoden sitoutuminen. en kannata. suoraveloitus.
Wellnessiin voi ostaa puolen vuoden kortin halutessaan ja nk kymppikortteja... jos on viikon reissussa, voi katkaista ja aika jatkuu loppupäästä, siis vähintään viikon katkon voi tehdä (tämä ei käsittääkseni joka salilla onnistu, ees vaik olisi kipeenä). Wellness on nopea käyttää, 'automaattiset' laitteet - mukava paikka, ei pintaliitoa... olen jo käynyt yli 3 vuotta :))
- Pii 2010
Tiina 2009 kirjoitti:
Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia Wellnessistä?
- Mamma33*
Pii 2010 kirjoitti:
Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia Wellnessistä?
Käyn Wellnesissä toista vuotta, sitä ennen kävin Fit Fysissa. Kiva sali, miltei joka päivä jumppia. Salikortin voi ostaa 10 kerran korttina tai 6 kk korttina. Hyvä juttu on se, että jos lähtee lomalle ja ilmoittaa siitä, niin se katkaisee kortin voimassaolon. Fit fysissa ei tätä mahdollisuutta ollut. Avainkortilla salille pääsee ihan milloin vain.
Hyvä juttu on se, että asiakkaista pidetään huolta. Kun valittaa jostakin, niin se korjataan.
- jaana87
Mä en hirveästi ole käyny noilla hämeenlinnan saleilla mutta olen ymmärtänyt että se fitfys on niiinkun varuste tasoltaan paras, mutta siellä tosissaan on se et joudun sitoutumaan joksikin aikaa ja vaikka haluisin lopettaa joudut maksamaan. Siitä ei siis toisinsanoen pääse eroo joten en sen takia suosi sitä.
Jos katsoo hintoja niin mä ehkä suosisin joko uimahallin kuntosalia tai kantolan salia..(sitä ei tunneta kovin hyvin mut on mun mielestä hinta laatu suhteeltaan aika hyvä)- soleil1
Hei kaikki tiedonjanoiset!
Kuukausi Fit-fysillä maksaa 59e ja vuosi 767e suoraveloituksena. Etukäteen maksavalle tulee kuukausi ilmaista/vuosi eli 708e/vuosi. Jäsenyyden vähimmäisaika on 1 vuosi eli sen aikana ei kannata irtisanoutua. Jos irtisanoutuu, joutuu maksamaan käyttämiltään kuukausilta 97e/kk eli ei-jäsenen kuukausimaksun. Liittymismaksu on kampanjasta ja pärstäkertoimesta riippuen 0e-168e kertamaksuna. Paikka sopii niille, jotka käyvät yli kolme kertaa viikossa ja joita ei haittaa OMISTAJAN YLIMIELINEN JA HÄIKÄILEMÄTÖN ASENNE muita ihmisiä kohtaan. Toki joidenkin kanssa on hänenkin yritettävä olla kiva, joten ylipirteä hössötys ja teennäinen vilpittömyyskohtaus saattavat olla ulkokuorena joillekin. Vähintään työntekijöitä on kuitenkin jossain välissä moitittava ja työntekijöiden vaihtuvuus onkin ollut huippuluokkaa, mikä kertonee johtamisen taitojen puutteesta.Julkinen moittiminen on häirinnyt kyllä moniakin asiakkaita... Omaohjaajat ovat ihan hyviä, mutta sitä palvelua saa liian harvoin. Muilla CMS-klubeilla myös kysellään, mitä asiakkaille kuuluu. Fit-Fysillä ei kysellä. Rahat pois ja silleen! Muuten ihan ok paikka. - Saleil1
soleil1 kirjoitti:
Kuukausi Fit-fysillä maksaa 59e ja vuosi 767e suoraveloituksena. Etukäteen maksavalle tulee kuukausi ilmaista/vuosi eli 708e/vuosi. Jäsenyyden vähimmäisaika on 1 vuosi eli sen aikana ei kannata irtisanoutua. Jos irtisanoutuu, joutuu maksamaan käyttämiltään kuukausilta 97e/kk eli ei-jäsenen kuukausimaksun. Liittymismaksu on kampanjasta ja pärstäkertoimesta riippuen 0e-168e kertamaksuna. Paikka sopii niille, jotka käyvät yli kolme kertaa viikossa ja joita ei haittaa OMISTAJAN YLIMIELINEN JA HÄIKÄILEMÄTÖN ASENNE muita ihmisiä kohtaan. Toki joidenkin kanssa on hänenkin yritettävä olla kiva, joten ylipirteä hössötys ja teennäinen vilpittömyyskohtaus saattavat olla ulkokuorena joillekin. Vähintään työntekijöitä on kuitenkin jossain välissä moitittava ja työntekijöiden vaihtuvuus onkin ollut huippuluokkaa, mikä kertonee johtamisen taitojen puutteesta.Julkinen moittiminen on häirinnyt kyllä moniakin asiakkaita... Omaohjaajat ovat ihan hyviä, mutta sitä palvelua saa liian harvoin. Muilla CMS-klubeilla myös kysellään, mitä asiakkaille kuuluu. Fit-Fysillä ei kysellä. Rahat pois ja silleen! Muuten ihan ok paikka.Salilla on todella hankala toteuttaa omaa treeniohjelmaa, koska Hämeen Voiman jäsenet ovat säännöllisesti valloittaneet juuri ne laitteet, missä muutkin salin asiakkaat olisivat halukkaita toteuttamaan treeniohjelmaansa juuri tiettyinä päivinä. Kyseiseen seuraan on liittynyt niiin paljon uusia jäseniä, mikä periaatteessa on ihan hieno asia Hämeen Voimaa ajatellen, mutta seuran kasvu ajaa salin muita asiakkaita pikkuhiljaa muiden salien asiakkaiksi.
Paska homma salin omistajalle, koska systeemi on niin kaksipiippuinen juttu. Pitäisikö salin omistajan tässä tapauksessa nyt ajatella enemmän vanhoja asiakkaita vai uusia tulokkaita?
Niin ja olishan se mukava asia, jos kaupunkikin satsaisi tähän kuntoilumuotoon ja hommaisi näille "kilpailijoille" omat treenitilat. - vakiokävijä
Saleil1 kirjoitti:
Salilla on todella hankala toteuttaa omaa treeniohjelmaa, koska Hämeen Voiman jäsenet ovat säännöllisesti valloittaneet juuri ne laitteet, missä muutkin salin asiakkaat olisivat halukkaita toteuttamaan treeniohjelmaansa juuri tiettyinä päivinä. Kyseiseen seuraan on liittynyt niiin paljon uusia jäseniä, mikä periaatteessa on ihan hieno asia Hämeen Voimaa ajatellen, mutta seuran kasvu ajaa salin muita asiakkaita pikkuhiljaa muiden salien asiakkaiksi.
Paska homma salin omistajalle, koska systeemi on niin kaksipiippuinen juttu. Pitäisikö salin omistajan tässä tapauksessa nyt ajatella enemmän vanhoja asiakkaita vai uusia tulokkaita?
Niin ja olishan se mukava asia, jos kaupunkikin satsaisi tähän kuntoilumuotoon ja hommaisi näille "kilpailijoille" omat treenitilat.Tässä on ehdoteltu saleja vähän siellä sun täällä , tässä yksi lisää , Hätilässä on Kymppikunto . Hintataso on kohtuullinen yksi kerta on n. 5- 5.50 € , ei vuosimaksua , jos teet useamman kerran sopimuksen hinta halpenee . Ohjaaja tekee sinulle ohjelman , jos niin haluat ja opettaa tekemään oikein liikkeet . Laitteet eivät ole uusinta kuosia , mutta toimivia . Siellä ei käy pullistelijoita .
- salillakävijä
Saleil1 kirjoitti:
Salilla on todella hankala toteuttaa omaa treeniohjelmaa, koska Hämeen Voiman jäsenet ovat säännöllisesti valloittaneet juuri ne laitteet, missä muutkin salin asiakkaat olisivat halukkaita toteuttamaan treeniohjelmaansa juuri tiettyinä päivinä. Kyseiseen seuraan on liittynyt niiin paljon uusia jäseniä, mikä periaatteessa on ihan hieno asia Hämeen Voimaa ajatellen, mutta seuran kasvu ajaa salin muita asiakkaita pikkuhiljaa muiden salien asiakkaiksi.
Niin ja olishan se mukava asia, jos kaupunkikin satsaisi tähän kuntoilumuotoon ja hommaisi näille "kilpailijoille" omat treenitilat.Oletko ottanut salin omistajaan yhteyttä asian tiimoilta? Jos et, niin varmaan kannattaa. Luulen, että on myös salin omistajan intresseissä pitää huolta kaikista asiakkaista. Sekä vanhoista että uusista.
- kohta entinen as.
Saleil1 kirjoitti:
Niin ja olishan se mukava asia, jos kaupunkikin satsaisi tähän kuntoilumuotoon ja hommaisi näille "kilpailijoille" omat treenitilat.100 % samaa mieltä!
- kohta entinen as. #2
kohta entinen as. kirjoitti:
100 % samaa mieltä!
Saleil1 puhuu asiaa..
- Harri Kelho
kohta entinen as. #2 kirjoitti:
Saleil1 puhuu asiaa..
Kuntosaleilla on aina jokin kapasiteetillinen rajoite. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä että jos on 20 henkeä jonottamassa 3:lle penkkipunnerruspenkille, on ryysiksen ainekset valmiit. Tämä siis on jokseenkin sama oliko tästä 20 hengestä jonkun urheiluseuran väkeä vai ei. Itse asiassa Hämeen Voiman jäsenet treenaavat hyvin paljon kimpassa saman laitteen ympärillä jolloin laite (teoriassa) vapautuu suhteessa yksittäisiä treenaajia nopeammin.
Lisäksi on huomioitavaa että Hämeen Voiman jäsenet harjoittelevat valtaosin salilla seuran omilla kisatelineillä, jotka on myös veloituksetta käytössä kaikilla salia käyttävillä treenaajilla, kuten muutkin seuran painot ja välineet mitä salilta löytyy.
Hämeen Voiman ideologia on toimia avoimesti, auttavasti ja kuntosalitreenaamista kehittävästi, näin ollen palaute on toivottua. Toki pyrimme ensisijaisesti toimimaan toisia huomioiden, mutta toivomme mahdolliset toiminnasta ahdistuvien tulevan sanomaan siitä suoraan (naamatusten tai/ja omalla nimellä) meille. Kyllä esimerkiksi edellä kuvatuissa tilanteissa taatusti salilta tilaa löytyy "seuran ulkopuolisille", on ainakin tähän mennessä löytynyt. Mutta ajatuksen lukijoita emme ole ja jokaiselta salin kävijältä emme varmasti aina huomaa tulla kysymään toiveita niin salin kuin oman käytöksen suhteen.
On totta että nykypäivänä ei julkishallinto kiinnostu urheilun tai/ja yhteisön kehittämisestä siinä määrin kuin ennen. Näin ollen esimerkiksi Hämeen Voimalle (ja kaikille salitoiminnasta kiinnostuneille) ei ole tiloja/varoja osoittaa, vaikka tahtotila voisi joillain harrastajapiirien osatekijöillä olla siihen.
Eli-eli, sopu sijaa antaa, näin se menee. Jos sali käy ahtaaksi, eikä pelkästään jonkun egon vuoksi, niin se tilanne on tietyssä mielessä valitettavaa..toisaalta salin omistajaan on mielestäni turha vedota. Omistajalle tilanne on onnellinen jos tupa on aina täynnä maksavia asiakkaita. Jos puolestaan on oikeasti jotain rakentavaa kritiikkia tai kiinnostusta seuraamme kohtaan niin kehoitan rohkeasti tulemaan juttusille.
T:Harri Kelho, Hämeen Voima (www.hameenvoima.fi) Harri Kelho kirjoitti:
Kuntosaleilla on aina jokin kapasiteetillinen rajoite. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä että jos on 20 henkeä jonottamassa 3:lle penkkipunnerruspenkille, on ryysiksen ainekset valmiit. Tämä siis on jokseenkin sama oliko tästä 20 hengestä jonkun urheiluseuran väkeä vai ei. Itse asiassa Hämeen Voiman jäsenet treenaavat hyvin paljon kimpassa saman laitteen ympärillä jolloin laite (teoriassa) vapautuu suhteessa yksittäisiä treenaajia nopeammin.
Lisäksi on huomioitavaa että Hämeen Voiman jäsenet harjoittelevat valtaosin salilla seuran omilla kisatelineillä, jotka on myös veloituksetta käytössä kaikilla salia käyttävillä treenaajilla, kuten muutkin seuran painot ja välineet mitä salilta löytyy.
Hämeen Voiman ideologia on toimia avoimesti, auttavasti ja kuntosalitreenaamista kehittävästi, näin ollen palaute on toivottua. Toki pyrimme ensisijaisesti toimimaan toisia huomioiden, mutta toivomme mahdolliset toiminnasta ahdistuvien tulevan sanomaan siitä suoraan (naamatusten tai/ja omalla nimellä) meille. Kyllä esimerkiksi edellä kuvatuissa tilanteissa taatusti salilta tilaa löytyy "seuran ulkopuolisille", on ainakin tähän mennessä löytynyt. Mutta ajatuksen lukijoita emme ole ja jokaiselta salin kävijältä emme varmasti aina huomaa tulla kysymään toiveita niin salin kuin oman käytöksen suhteen.
On totta että nykypäivänä ei julkishallinto kiinnostu urheilun tai/ja yhteisön kehittämisestä siinä määrin kuin ennen. Näin ollen esimerkiksi Hämeen Voimalle (ja kaikille salitoiminnasta kiinnostuneille) ei ole tiloja/varoja osoittaa, vaikka tahtotila voisi joillain harrastajapiirien osatekijöillä olla siihen.
Eli-eli, sopu sijaa antaa, näin se menee. Jos sali käy ahtaaksi, eikä pelkästään jonkun egon vuoksi, niin se tilanne on tietyssä mielessä valitettavaa..toisaalta salin omistajaan on mielestäni turha vedota. Omistajalle tilanne on onnellinen jos tupa on aina täynnä maksavia asiakkaita. Jos puolestaan on oikeasti jotain rakentavaa kritiikkia tai kiinnostusta seuraamme kohtaan niin kehoitan rohkeasti tulemaan juttusille.
T:Harri Kelho, Hämeen Voima (www.hameenvoima.fi)Tämä sali ihan keskustassa Reskalla tarjoaa erillisen naisten osaston ja ison yhteissalin ja myös sarjakortit ilman sitoutumisvelvoitetta. Tilat eivät hohda uutuuttaan, mutta laitevalikoima on melkoinen sekä harjoittelurauha hyvä, www.kuntokeidas.net. Ohjauksen saa laitteiden käyttöön. Itse olen käynyt tässä salissa ja myös uimaan halutessani uimahallin laitteiltaan niukemmassa salissa.
- Jepjepjee
Saleil1 kirjoitti:
Niin ja olishan se mukava asia, jos kaupunkikin satsaisi tähän kuntoilumuotoon ja hommaisi näille "kilpailijoille" omat treenitilat.Vastaus saleil1:lle: sitä mieltä että, joka sali vaikka se olisi ääriään myöten täynnä niin kysymällä pääsee treenaamaan haluamaansa laitteeseen. Olen yhdellä jos toisella salilla ollut ja on ollut ryhmätunteja ja jonkun seuran porukkaa treenaamassa. Ne on kaikki yhtälailla maksavia asiakkaita. Monella salilla saa tällä tavoin uusia kavereitakin kun menee rohkeasti kysymään voiko samalla treenata vaikka nyt maastavetoa tai jotain. Jos siinä juurikin on aloittanut joku nostelemaan niin se jopa jaksottaa niiden nostojen välisen lepoajan paremmin kun toinen tekee välissä. Itse vain huolehtii siitä että ei jätä omia romuja tankoon vaan kysyy vaikka kaverilta paljonko laitetaan? Ymmärrän sen että jotkut voi olla isoja ja pahan näköisiä mörköjä ja niitä nyt on kuitenkin vähemmistö yleensä salilla. Mut ne isotkin kaverit on ihan leppoisia kunhan niihin tutustuu... Ei muutakun lisää jengiä salille ja yhdessä tekemisen meininkiä... Ja pois täältä jupisemasta. Ei ne asiat täällä mihinkään muutu.
- j
Jepjepjee kirjoitti:
Vastaus saleil1:lle: sitä mieltä että, joka sali vaikka se olisi ääriään myöten täynnä niin kysymällä pääsee treenaamaan haluamaansa laitteeseen. Olen yhdellä jos toisella salilla ollut ja on ollut ryhmätunteja ja jonkun seuran porukkaa treenaamassa. Ne on kaikki yhtälailla maksavia asiakkaita. Monella salilla saa tällä tavoin uusia kavereitakin kun menee rohkeasti kysymään voiko samalla treenata vaikka nyt maastavetoa tai jotain. Jos siinä juurikin on aloittanut joku nostelemaan niin se jopa jaksottaa niiden nostojen välisen lepoajan paremmin kun toinen tekee välissä. Itse vain huolehtii siitä että ei jätä omia romuja tankoon vaan kysyy vaikka kaverilta paljonko laitetaan? Ymmärrän sen että jotkut voi olla isoja ja pahan näköisiä mörköjä ja niitä nyt on kuitenkin vähemmistö yleensä salilla. Mut ne isotkin kaverit on ihan leppoisia kunhan niihin tutustuu... Ei muutakun lisää jengiä salille ja yhdessä tekemisen meininkiä... Ja pois täältä jupisemasta. Ei ne asiat täällä mihinkään muutu.
Kannattaa käydä kokeilemassa Iittalan kuntosalia! se on yli halpa joten bensamaksut kaupungista ajamiseen iittalaan ja takaisin ei tunnu missään. muistaakseni hinnat olivat 1 kk 18 euroa, 3 kuukautta maksaa 30euroa opiskelijoilta ja 50 aikuisilta ja vuoden kortti muistaakseni 100euroa 165 aikuisilta. Muita maksuja ei tarvitse maksaa. Laitteet ovat upouusia ja muutenkin sali on vasta rakennettu.
- mv
soleil1 kirjoitti:
Kuukausi Fit-fysillä maksaa 59e ja vuosi 767e suoraveloituksena. Etukäteen maksavalle tulee kuukausi ilmaista/vuosi eli 708e/vuosi. Jäsenyyden vähimmäisaika on 1 vuosi eli sen aikana ei kannata irtisanoutua. Jos irtisanoutuu, joutuu maksamaan käyttämiltään kuukausilta 97e/kk eli ei-jäsenen kuukausimaksun. Liittymismaksu on kampanjasta ja pärstäkertoimesta riippuen 0e-168e kertamaksuna. Paikka sopii niille, jotka käyvät yli kolme kertaa viikossa ja joita ei haittaa OMISTAJAN YLIMIELINEN JA HÄIKÄILEMÄTÖN ASENNE muita ihmisiä kohtaan. Toki joidenkin kanssa on hänenkin yritettävä olla kiva, joten ylipirteä hössötys ja teennäinen vilpittömyyskohtaus saattavat olla ulkokuorena joillekin. Vähintään työntekijöitä on kuitenkin jossain välissä moitittava ja työntekijöiden vaihtuvuus onkin ollut huippuluokkaa, mikä kertonee johtamisen taitojen puutteesta.Julkinen moittiminen on häirinnyt kyllä moniakin asiakkaita... Omaohjaajat ovat ihan hyviä, mutta sitä palvelua saa liian harvoin. Muilla CMS-klubeilla myös kysellään, mitä asiakkaille kuuluu. Fit-Fysillä ei kysellä. Rahat pois ja silleen! Muuten ihan ok paikka.Oot sit nähnyt U.Virtasen oikeen olemuksen,siitä respectit!!
Naisihmisen kannattaa mennä naisten kuntoslille, jossa käy vain naisia. Esim Piukat paikat ja kovat kundit salille, siellä on naisille oma sali ja toinen taitaa olla Welnes keskustassa. Avasivat vasta naisille salin lähelle sitä isoa parkkipaikkaa ja tavastian kauppakeskustaa. Halpoja ovat näihin hienoihin keskustan paikkoihin.Uimahallin paikka halvin ja kaikista paras kuntoiluun, saun0maan ja uimaan samalla ja halpaa verrattuna muihin.
- .....
vaan fit-fysin se femme joka on lähellä tavastilaa.
fit-fysiltäkin saa päiväpasseja. tosin melko kalliita ilmeisesti. - Entinen asiakas
...KIRJAIMELLISESTI! Siellä on ollut jo melkein vuoden jotkut viemärit joko tukossa,tai paskasia tai kuivia. Haju on veitselläleikattavan väkevä!
Lisäksi salin ominaisuuksiin kuuluu stereoista täysillä HEVIÄ huudattavat jolpit,jotka ilmestyvät sinne heti, kun henkilökunta poistuu paikalta illalla. Siinä älämölössä ei sitten naisten puolella mitään radiota kuunnellakaan - paitsi, että ei sitä radiota muutenkaan oikeen pysty kuuntelemaan, kun se on niin VANHA ettei mikään kanava pysy edes päällä. Vuosimallia -80.
Naisten pukuhuoneiden suihkut ovat ällöttävän limasen klähmäsiä, paskaset suihkuverhot roikkuu pitkin lattiaa. Useimmiten pitkin lattiaa virtaa myös VESI, joka tulvii miesten pukuhuoneiden puolelta- ilmeisesti ne viemärit ei sitten siellä vedä... Miesten puolella suihkut on tietystikin remontoitu ja laatoitettu, mikä kertoo jotain omistajien asenteesta naisasiakkaita kohtaan.
Naiste wc:t ovat myös hienossa alkuperäiskunnossa, eikä niiden lattioita koskaan kuluteta pesemällä. Lakaisisivat nyt edes ne pölyt pois.
Siiten sisäänpääsyyn...Salille voi mahdollisesti päästä avainkortilla, jos ovet suvaitsevat joskus toimia. Olen muutamien muiden asiakkaiden kanssa jäänyt värjöttelemään 25- asteen pakkaseen ovien taakse, kun ei ukset aukene kenenkään kortilla. Ja jos alaovet aukenee, niin yläovien sähkölukko ei päästäkään sisään! Sitten, kun soitat ovessa olevan lapun mukaiseen numeroon asiasta (niin kuin lapussa kehoitetaan tekemään!), niin omistajien asenne viimeistään masentaa asiakkaan. Vastaus joka kerta on ollut: olen täällä -----, joten en voi mitään asialle, jos ymmärrät. No mitä apua noista puheluista sitten on ollut? Lappu kannattaisi ovesta poistaa, etteivät tuhmat asiakkaat häiritse omistajien vapaa-ajan rauhaa!
Laitteista...Ne on niin hikisiä ja likaisia, ettei kuntopyörien ja crossareiden kahvoista saa pidettyä kunnolla kiinni- ovat niin limaisen liukkaita. Kun kädet pesee kotiin lähtiessä, niin pikimusta vesi vaan lirisee siihen alkuperäiskunnossa olevaan lavuaariin.
Että en todellakaan suosittele salia kenellekään, ihan jo terveydellisistä seikoista. - Crostrainer
Entinen asiakas kirjoitti:
...KIRJAIMELLISESTI! Siellä on ollut jo melkein vuoden jotkut viemärit joko tukossa,tai paskasia tai kuivia. Haju on veitselläleikattavan väkevä!
Lisäksi salin ominaisuuksiin kuuluu stereoista täysillä HEVIÄ huudattavat jolpit,jotka ilmestyvät sinne heti, kun henkilökunta poistuu paikalta illalla. Siinä älämölössä ei sitten naisten puolella mitään radiota kuunnellakaan - paitsi, että ei sitä radiota muutenkaan oikeen pysty kuuntelemaan, kun se on niin VANHA ettei mikään kanava pysy edes päällä. Vuosimallia -80.
Naisten pukuhuoneiden suihkut ovat ällöttävän limasen klähmäsiä, paskaset suihkuverhot roikkuu pitkin lattiaa. Useimmiten pitkin lattiaa virtaa myös VESI, joka tulvii miesten pukuhuoneiden puolelta- ilmeisesti ne viemärit ei sitten siellä vedä... Miesten puolella suihkut on tietystikin remontoitu ja laatoitettu, mikä kertoo jotain omistajien asenteesta naisasiakkaita kohtaan.
Naiste wc:t ovat myös hienossa alkuperäiskunnossa, eikä niiden lattioita koskaan kuluteta pesemällä. Lakaisisivat nyt edes ne pölyt pois.
Siiten sisäänpääsyyn...Salille voi mahdollisesti päästä avainkortilla, jos ovet suvaitsevat joskus toimia. Olen muutamien muiden asiakkaiden kanssa jäänyt värjöttelemään 25- asteen pakkaseen ovien taakse, kun ei ukset aukene kenenkään kortilla. Ja jos alaovet aukenee, niin yläovien sähkölukko ei päästäkään sisään! Sitten, kun soitat ovessa olevan lapun mukaiseen numeroon asiasta (niin kuin lapussa kehoitetaan tekemään!), niin omistajien asenne viimeistään masentaa asiakkaan. Vastaus joka kerta on ollut: olen täällä -----, joten en voi mitään asialle, jos ymmärrät. No mitä apua noista puheluista sitten on ollut? Lappu kannattaisi ovesta poistaa, etteivät tuhmat asiakkaat häiritse omistajien vapaa-ajan rauhaa!
Laitteista...Ne on niin hikisiä ja likaisia, ettei kuntopyörien ja crossareiden kahvoista saa pidettyä kunnolla kiinni- ovat niin limaisen liukkaita. Kun kädet pesee kotiin lähtiessä, niin pikimusta vesi vaan lirisee siihen alkuperäiskunnossa olevaan lavuaariin.
Että en todellakaan suosittele salia kenellekään, ihan jo terveydellisistä seikoista.Olin,näin,koin...ja menin pois. Lämmittelylaitearsenaalina heillä crosstrainereja ajalta,jolloin ne keksittiin.Samat crossarit heillä käytössä silloin kun vielä olivat vanhan amitsun tiloissa. Ei niitä edes kukaan käytä.Pitävät kai siinä,että näyttäisi siltä,että laitteita olisi paljon.
- zuida72
Voi Voi! Paikka olisi paikkana ihan hyvä, mutta omistaja on ihan täysin häikäilemätön ja asiakkaitaan halveksiva, vaikka esittää muuta. Siksi saunakaan ei toimi. Se on nääs kallista...
- saisi.
Jos siellä olisi äijien puolella höyrysauna, niin voisi käyttääkin.
Nyt kun tavallinen perussauna, niin ei mitään mielenkiintoa kökkiä siellä, joten ihan sama onko päällä vai ei. (sehän on päällä ma-la, toki remppa kesti syyspuolella jonkin aikaa). - Swimgirl-83
saisi. kirjoitti:
Jos siellä olisi äijien puolella höyrysauna, niin voisi käyttääkin.
Nyt kun tavallinen perussauna, niin ei mitään mielenkiintoa kökkiä siellä, joten ihan sama onko päällä vai ei. (sehän on päällä ma-la, toki remppa kesti syyspuolella jonkin aikaa).Paras sali on uimahallilla. Pääsee vielä - samaan hintaan - poreisiin, uimaan ja saunaan :)
Eikä porukkaakaan ole liikaa. Suosittelen. Kertamaksu jotain 4,50 e vissiin ilman alennuksia.
- ihminen maasta
Nyt tiukka tarjous kaupunkiuutisissa, huomaa pieni "präntti" alareunassa, mainoksia myös taloussanomissa/protestit
- suoravelotettu
tuosta fit-fysistä senverran:
silloin kun UV aloitti siellä vanhassa paikassa niin olin ensimmäisiä asiakkaita ja hän oli tosiaan ylipirteä ja omalla laillaan hauskakin, monesti treenien jälkeen juteltiin niitä näitä.
olin monissa talkoissa ja avoimissa ovissa apuna yms.
maksoin suoravelotuksena sen mitä oli hintana. olin treenannut n. 8 kuukautta kun umpilisäkkeeni puhkesi ja treeneihin tuli muutaman kuukauden tauko. ekan kuukauden maksoin niin kun ennenkin sitten menin kyselemään saisiko jotain taukoa maksusta. ensin ei käynyt mitenkään, sitten sain yhden kahden viikon maksun anteeksi. treenasin sen viimeisen kuukauden tosissani, kävin 5 kertaa salilla ja sitten tuli vuosi täyteen ja taas oltiin mielin kielin kun piti uutta sopimusta tehdä. Sanoin etten voi ottaa sitä riskiä jos vaikka satun halvaantumaan niin rahat ei riitä kuntoutukseen ja kuntosaliin. selitteli että kyllä noissa pitkissä sairauksissaa sitä ja ja tätä... sanoin eikö 3 kk ole pitkä aika?
sitten häivyin sieltä, uudessa paikassa en ole käynyt taitaa asenne olle samanlainen
mutta kai sinne aina menijöitä on
tälläistä - Miessssllll
suoravelotettu kirjoitti:
silloin kun UV aloitti siellä vanhassa paikassa niin olin ensimmäisiä asiakkaita ja hän oli tosiaan ylipirteä ja omalla laillaan hauskakin, monesti treenien jälkeen juteltiin niitä näitä.
maksoin suoravelotuksena sen mitä oli hintana. olin treenannut n. 8 kuukautta kun umpilisäkkeeni puhkesi ja treeneihin tuli muutaman kuukauden tauko. ekan kuukauden maksoin niin kun ennenkin sitten menin kyselemään saisiko jotain taukoa maksusta. ensin ei käynyt mitenkään, sitten sain yhden kahden viikon maksun anteeksi. treenasin sen viimeisen kuukauden tosissani, kävin 5 kertaa salilla ja sitten tuli vuosi täyteen ja taas oltiin mielin kielin kun piti uutta sopimusta tehdä. Sanoin etten voi ottaa sitä riskiä jos vaikka satun halvaantumaan niin rahat ei riitä kuntoutukseen ja kuntosaliin. selitteli että kyllä noissa pitkissä sairauksissaa sitä ja ja tätä... sanoin eikö 3 kk ole pitkä aika?
sitten häivyin sieltä, uudessa paikassa en ole käynyt taitaa asenne olle samanlainen
tälläistäOnko se pelkkä naistenkuntosali? Saako miehet käydä? paljonko kerta hinta? mahdollisuus käydä vain treenaamassa mitään muita palveluitta?
- vakkarikävijä
Miessssllll kirjoitti:
Onko se pelkkä naistenkuntosali? Saako miehet käydä? paljonko kerta hinta? mahdollisuus käydä vain treenaamassa mitään muita palveluitta?
..sopii tulla miestenkin, siisti paikka :)
edullinen, kun käy n 2-3 x vkossa - yingwann
vakkarikävijä kirjoitti:
..sopii tulla miestenkin, siisti paikka :)
edullinen, kun käy n 2-3 x vkossaKannattaa käydä tutustumassa wellnessin saliin, salia on juuri uusittu ja sen on suht iso. Kortin saa tauolle viikoksi jos sattuu sairastumaan tai muuta :) Ostin viikko sitten lisää saliaikaa ja ei tosiaan ole mitään vuoden sitoutumisia eikä ole koskaan ollutkaan, nimim. Wellnesss tunnetusti potaskanpuhuja ja taitaa olla fit-fyssin tyyppejä :D. Parhaat laitteet Hämeenlinnassa ;)
- mitä siellä on
yingwann kirjoitti:
Kannattaa käydä tutustumassa wellnessin saliin, salia on juuri uusittu ja sen on suht iso. Kortin saa tauolle viikoksi jos sattuu sairastumaan tai muuta :) Ostin viikko sitten lisää saliaikaa ja ei tosiaan ole mitään vuoden sitoutumisia eikä ole koskaan ollutkaan, nimim. Wellnesss tunnetusti potaskanpuhuja ja taitaa olla fit-fyssin tyyppejä :D. Parhaat laitteet Hämeenlinnassa ;)
Kenen laitteet siellä on?
Onko pakko käyttää sitä älykorttia ja miten systeemi käyttäytyy jos tänään huvittaa tehdä 10 tai 30 liikettä, jos korttiin ohjelmoitu 20?
Fitfysin laitteet sopii minulle, sen sijaan Aulangolla ei säätöjä tahdo löytyä ja painaa milloin mistäkin "luita". - yingwann
mitä siellä on kirjoitti:
Kenen laitteet siellä on?
Onko pakko käyttää sitä älykorttia ja miten systeemi käyttäytyy jos tänään huvittaa tehdä 10 tai 30 liikettä, jos korttiin ohjelmoitu 20?
Fitfysin laitteet sopii minulle, sen sijaan Aulangolla ei säätöjä tahdo löytyä ja painaa milloin mistäkin "luita".HURrin laitteet :) ei ole pakko käyttää smart cardia, sitten vain lisäät vastuksen manuaalisesti, jos salilla alat käymään niin se kuitenkin loppupeleissä kannattaa. Siis sinne tehdään eri päiville eri ohjelmat riippuen kuinka usein käyt salilla, eli tollon treenataan sopivasti eri lihasryhmiä. Voithan sä toki tehdä enemmän tai vähemmän niitä liikkeitä kun mitä siihen ohjelmaan on määritetty.
- heeeeee
yingwann kirjoitti:
HURrin laitteet :) ei ole pakko käyttää smart cardia, sitten vain lisäät vastuksen manuaalisesti, jos salilla alat käymään niin se kuitenkin loppupeleissä kannattaa. Siis sinne tehdään eri päiville eri ohjelmat riippuen kuinka usein käyt salilla, eli tollon treenataan sopivasti eri lihasryhmiä. Voithan sä toki tehdä enemmän tai vähemmän niitä liikkeitä kun mitä siihen ohjelmaan on määritetty.
Kenellekään tietoa onko mahdollisuutta ulkpuolisen treenata siellä salilla? jos on mahdollisuus, niin minkä hintasia?
- entinen asiakas
suoravelotettu kirjoitti:
tälläistäSairaus nimeltä narsismi on tällä mainitsemallasi henkilöllä.
- lkyytt
entinen asiakas kirjoitti:
Sairaus nimeltä narsismi on tällä mainitsemallasi henkilöllä.
srhj
- safafaf
lkyytt kirjoitti:
srhj
Tapa tuokin herättää keskustelu henkiin. Mikset vain kysynyt mitä on mielessä? idiootti.
- LAKIASIAIN TUTKIA/PR
safafaf kirjoitti:
Tapa tuokin herättää keskustelu henkiin. Mikset vain kysynyt mitä on mielessä? idiootti.
Hämeenlinnaan on joskus ja hiljaa valittu epäpätevä ja epäsopiva (ent mylläri) liikuntatilojen johtajaksi (toimitusjohtaja) jolla pitäisi kaikki narut olla hallinnassa?? Näinhän ei missään nimessä ole, mies joka on ikänsä ollut pienen, pienen myllyn ääressä ja yht äkkiä onkin tj.?????? itseoppineena myllärinä, siis pelkkä kansakoulu. Kuinka ja millä perusteella tämä juippi on tehtävään valittu,lläkö vaan, että on so´ssu, siltä tuntuu..Ei sopiva, ei pätevä, eikä tiedä isoista asioista yhtään mitään. HÄNET PITÄÄ EROTTAA MITÄ PIKEMMIN, KOULUTUKSEN JA AMMATTITAIDON PUUTTEEN PERUSTEELLA. JA VALITSIJAT PITÄÄ LAITTAA OIKEUTEEN, KULPAILUSÄÄNTÖJEN VAKAVASTA RIKKOMISESTA...
- Hätilän Pappi
Onkos kukaan muu kuullut, että Hämeenlinnaan olisi tulossa syksyllä tai vuodenvaihteessa 1000m2 kuntokeskus jossa on markkinoiden parhaat laitteet, ryhmäliikunnat ja ties mitä. kuulemma kuukausi hintakin jää alle kolmen kybän.
- HarakkaGym
Harakkamäkeen tulee entisen Siwan tilalle. Nimikin on jo kuulemma valittu eli Magpie Gym
- Elviira24
Ihanaa että on tullut lisää valikoimaa Hämeenlinnan kuntosalitarjontaan. Kävin viime viikolla tutustumassa Feeling 1 saliin http://www.feeling1.fi/ , rento asiallinen paikka ja osaava henkilökunta! Loistavaa lisäbuustia syksyyn!
- kaikissa käyny
Kaikki on omalla tavallaan hyviä, kokeilemalla selviää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164