Kemissä käydessä kävimme aina useassa liikkeessä
sitten kerran kävi näin.
Meillä oli 24/h kiekko ( ei näy enää ),
Tiimarissa oli tarve vain käväistä ja niin teimmekin
sellainen läpikävely, johon aikaa noin viisiminuuttia.
Sakko ? Tuulilasissa.
Auto oli oikein pysäköity mutta kello oli päivällä yksi,
niin olin laittanut ykkösen kohdalle ja sehän tarkoitti yötä. (Erheenä oli 13.00 päivää)
Valitettiin ja kerrottiin kelloajat ynnä erheen.
Valitus hylättiin.
(joidenkin mielistä tietenkin oikein).
Nyt kun käydään ei olla kertaakaan Kemiin jääty soppaileen vaan ensinnä Keminmaahan ja sitten Tornio-Haaparanta.
Erheen arviointi tuottaa kuitenkin edelleen tappiota Kemin-liikkeille, vaikka sakko pitikin maksaa.
Uusia paikkoja löytyi ja niin muillekkin kerrottiin tietenkin.
Kemissä
19
1595
Vastaukset
- vai niin
Jopas jotakin!
- ihan tuulesta
temmatulta jutulta
- miltä tuntuu
ihan tuulesta kirjoitti:
temmatulta jutulta
Onhan siitä faktaa sakotuksessa ja valituksessa.
Käydään kyläilemässäkin mut ostetaan tuotavat jo hiukan aijemmin.
Ei sapeta enää.
- ovat
kuitenkin vielä pystyssä, joten mitään vahinkoa tuosta ei ole tullut. Varo ettet tunaroi itsellesi pysäköintivirhemaksua Torniossa. Joutuisit vielä sielläkin käynnin lopettamaan.
- silti on
Ei kantsi välittääkkään.
minä vaan kerroin sen että virassaan olevat päättäjät osaavat harkita haitaksikkin.
Johan Kemissä itsessään ostovoimaa riittää.
( niinkuin jo enenevästi tehdäänkin ) mennään asioimaan ja soppaileen Tornionympäristöön .
ei siellä oo tullut mitään vastaavaa kohdallemme..
Kemi on ok. Terveyskeskuksen vuoksi paljon käydään.
Liikkeet tahtoisi varmaan hyödyntää lisä asiakasvirtaa.
Ei yksittäisiä kauppojan vastaan. - ....
oma vika, mitä sie tääl meille vingut, maksas sakko ja kato kello seukki kerrala oikein.
- loppulausunnon
.... kirjoitti:
oma vika, mitä sie tääl meille vingut, maksas sakko ja kato kello seukki kerrala oikein.
Sakosta virhe oli minun.
En vingu, mutta vingutamme kortteja muualla.
Sakon olen maksanut.
Pitääkin kattoo tarkemmin kello, kun erehdyin
tottavie kaksitoista tuntia.
(ihmeen kauan saatiin pysäköidä sakoitta
¨minuteissa 715 viimeisillä viidellä minutilla
huomattiin)
tipalla että tuli..
- Kiva kun lähdit
En tiedä millainen kiekkosi oikein on, mutta minun kiekossa ja kaikissa näkemissäni 1 ja 13 on samalla kohdalla... Mut jos sun elämä noin pienestä mutkistuu ja viha nousee koko kaupunkia kohtaan, ei voi kun todeta, että voisit ne vierailutkin tehdä siellä Torniossa, sinne sun kaltaiset ihmiset varmasti sopii.
- kerroin heti
ensimmäisessä kontaktissa.
Se oli sellainen jossa ei ollut ykkönen ja kolmetoista päälekkäin.
Viha taas ei ollut hallitsevana ja mutkia jäi kemissä pois.
Minustakin on kivaa kun vilkutit.
Sinussa on halu karkoittaa asiakkat pois
etkä silloin voi kasvaa menestyväksi kauppiaaksi.
Kemissä täytyy käydä ja taas vilkutetaan.
- ongelmana
Sekö, että olit töpännyt kiekon kanssa?Miksi valitat jos moka oli sinun?
- ja toiset eivät ymmärrä
Ei ongelmaa enää .
"Maalaisjärki" vaan puuttui asian käsittelijöiltä/käsittelijältä.
Tsemppiä kemiin.
- luulet olevasi
niin rikas, että koko Kemi menee konkurssiin kun teidän porukka ei asioi Kemissä oman virheesi takia!? Ja kuitenkin kirjoitit että kävitte Tiimarissa. Ai, siinä tosi kalliissa kaupassa vai...;)))
Uskomatonta tarinaa. Tunnusta, että teit virheen ja maksa sakko! Kemin kaupoilla tai edes koko Kemillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Asia tärkeysjärjestykseen ennenkuin kitistään tällä palstalla! - -+-
anna tilitiedot nii nkerätään kolehti jotta saat maksaa sakot
- Hyvitämme ääliömäisyytesi
...niin osaamme lähettää hamekankaan.
- mistä into
Hyvitämme ääliömäisyytesi kirjoitti:
...niin osaamme lähettää hamekankaan.
-Sakon olen maksanut ajallaan.
-En minä valittele kemiläisille enkä myöskään kaupoille. Olipa vaan paikka tuoda esiin.
-Keräilkää rahat ja hamekankaat ( Hyvästä huolehtimisesta ) ja antakaa jouluna ne punaisenristin keräykseen-valtuutan..
-Pienistä puroista se joki syntyy ja siitä perämerikin.
-Tiimari oli silloin yksipaikka, mutta kemistä oli loppunut ja torniostakin,
-monet kaupat olivat tuttuja ja kyllä soppailemisissa oli tarkoituksensa, että tavaraa hankittiin.
-Ei nyt suututa, vilkuttaminen merkiksi siitä. - Kiitos hei
mistä into kirjoitti:
-Sakon olen maksanut ajallaan.
-En minä valittele kemiläisille enkä myöskään kaupoille. Olipa vaan paikka tuoda esiin.
-Keräilkää rahat ja hamekankaat ( Hyvästä huolehtimisesta ) ja antakaa jouluna ne punaisenristin keräykseen-valtuutan..
-Pienistä puroista se joki syntyy ja siitä perämerikin.
-Tiimari oli silloin yksipaikka, mutta kemistä oli loppunut ja torniostakin,
-monet kaupat olivat tuttuja ja kyllä soppailemisissa oli tarkoituksensa, että tavaraa hankittiin.
-Ei nyt suututa, vilkuttaminen merkiksi siitä.Opettele ilmaisemaan itseäsi kirjallisesti ennen kuin kirjoitat tänne. Joissakin lauseissa ei ole mitään järkeä, tuskin tosin sinussakaan.
- on ainakin
Kiitos hei kirjoitti:
Opettele ilmaisemaan itseäsi kirjallisesti ennen kuin kirjoitat tänne. Joissakin lauseissa ei ole mitään järkeä, tuskin tosin sinussakaan.
pari täydellistä.
Näin vajavaisena sitä ei heti huomannut.
Pointti on käynyt selväksikkin sille, joka osaa ajatella kehityksessä eteenpäin.
Kun rupee aatteleen ( Edustustanne ) niin alan ja oikeastaan on niin, että ymmärränkin miksi ei oikaisuvaatimusta osattu ymmärtää.
Jos on tahtoa että palveluita on riittäväksi niin kannattaako kehoittaa euron tuojia poistumaan..
Miksi haluttaisiin olla parempia muttei käytettäisi viisautta yhteiseksi hyödyksi.. kemissäkin ?
Ei se vielä mitään sun tapauksessa(nimim:sakkoa ja:lle),kun Lappuliisat alkoi toimia eka vuosina Kemissä,niin mulle kävi niin,että mentyäni kauppaan ja olin ottamassa kärryä muistin autoni kojelaudalta puuttuvan kiekon.Juoksin heti minuutin sisällä takaisin autolleni,niin kas kumma,virhemaksulappu oli autoni tuulilasissa.Parkkivalvoja oli kytännyt ja oli varmaan harjoitellut nopeaa kirjoittelua,sillä eihän muuten hän olisi ehtinyt lappua kirjoittaa minuutin sisällä lappua parkkeerauksestani.Tapauksen jälkeen olen laittanut kiekion jo kotoa lähtiessä,ettei "pikakirjaajat" pääse iskemään enää.Valitsen nykyisin kiekottomien kauppojen Esim.Prisma parkit.
- ei se että
sakot sait ja nopeammassa ajassa kuin minulle.
Oot kuitenkin kokenut ja ymmärrät "maalaisjärjen"
kadonneen.
Uskon todella jotta sinäänsä työtäänsä tekevä-
näki kun palasit pian, mutta ei rohkeasti itse palanut
-Huomattuaan sun olleen Hetken unholassa.
minäkin (mekin) koetimme katsoa selvittääkseen,
mutta piiloutuneena aukealla paikalla jo oli?
Alimmaiset rivit :] ja muutoinkin viisastuit heti.
Suuret sympatiat puolellasi !
Toiset rummuttajat ymmärrä ei ydintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854