Tervehdys

Tuli vähän huomaamatta syksy ja melkein unohdin, että lupasin tänne palata. No, nyt tulin pikaisesti käväsemään. Olen kyllä lukenut ajoittain palstaa. Täytyyhän sitä tietää, että mitä kaupassa juttelee. Täältähän ne päivän kuumimmat uutiset löytää. :D

Utelenkin, että kuinka se lauantai sujuu?

22

1318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä ennää

kukkaan mittään., Jussi on jättäny meidät aivan heitteille. Me muut ei ymmärretä eikä tiedetä mistään mittään.

• Mitä onko Juhani jättänyt palstan?????? (Oli kiireinen viime viikko ja jäi käymättä täällä). Ehditkö kertomaan lyhyesti, mikä juttu tämä oikein on?

Tuohon viimeistä lauseesta olen erimieltä. Kyllähän täällä on ollut tietävää porukkaa. Ehkä laiskan puoleisesti tekevät aloituksia. ;D

• kun me ollaan
        meyri kirjoitti:

Mitä onko Juhani jättänyt palstan?????? (Oli kiireinen viime viikko ja jäi käymättä täällä). Ehditkö kertomaan lyhyesti, mikä juttu tämä oikein on?

Tuohon viimeistä lauseesta olen erimieltä. Kyllähän täällä on ollut tietävää porukkaa. Ehkä laiskan puoleisesti tekevät aloituksia. ;D

niin surullisia Jussin poissaolon johdosta, ettei oikein jakseta ajatella mittään..*nyyh*. Se Jussi lähti tekemään sukututkimusta, uhkasi olla kuukauven sillä reissulla. Meiltähän ehtii palsta näivettyä henkihieveriin ennen Jussin palluuta. Osaisikko neuvoa, mitä meijän pitäis tehhä?

• sinun mennä
        kun me ollaan kirjoitti:

niin surullisia Jussin poissaolon johdosta, ettei oikein jakseta ajatella mittään..*nyyh*. Se Jussi lähti tekemään sukututkimusta, uhkasi olla kuukauven sillä reissulla. Meiltähän ehtii palsta näivettyä henkihieveriin ennen Jussin palluuta. Osaisikko neuvoa, mitä meijän pitäis tehhä?

hälle kaveriksi tekemään sitä sukututkimusta,tulis pikemmin valmiiksi.

• mutta kun
        sinun mennä kirjoitti:

hälle kaveriksi tekemään sitä sukututkimusta,tulis pikemmin valmiiksi.

en ole yhtään selvillä Jussin suvusta. Ei taitaisi minusta olla apua Jussille, jaloissa vain pyörisin..

• kun me ollaan kirjoitti:

Antaa juhani tehdä sukututkimusta rauhassa. Minulla on sellainen aavistus, että kyllä hän tulee pian takaisin. Tämän päättelin siitä, että oli käväissyt galleria sivuillani eilen. En usko, että olisi käynyt, jos hän aikoo lopettaa kirjoittelun 24:lla.

• varmaan takasin
        meyri kirjoitti:

Antaa juhani tehdä sukututkimusta rauhassa. Minulla on sellainen aavistus, että kyllä hän tulee pian takaisin. Tämän päättelin siitä, että oli käväissyt galleria sivuillani eilen. En usko, että olisi käynyt, jos hän aikoo lopettaa kirjoittelun 24:lla.

tulee, mutta pitkän aikaa on hänellä tarkotus olla sukututkimuksen teossa. Tuntuu vain niin kovasti oudolta, kun hän ei ole paikalla. Totuttu hänen kirjotuksiinsa. Joka ikinen päivä. Joku tuuraaja hänellä pitäisi olla. Tulisitko sinä meitä auttamaan ainakin siihen saakka, kunnes Jussi palaa takaisin?

• varmaan takasin kirjoitti:

tulee, mutta pitkän aikaa on hänellä tarkotus olla sukututkimuksen teossa. Tuntuu vain niin kovasti oudolta, kun hän ei ole paikalla. Totuttu hänen kirjotuksiinsa. Joka ikinen päivä. Joku tuuraaja hänellä pitäisi olla. Tulisitko sinä meitä auttamaan ainakin siihen saakka, kunnes Jussi palaa takaisin?

Kiitos tästä kunniasta, mutta en uskalla hyppätä Palstan Isännän Saappaisiin. Tuskin osaisin tehdä aloituksiakaan niin laaja-alaisesti.

• sivusta seuraaja
        varmaan takasin kirjoitti:

muka kukaan kerinny huomata kun Jussi kävi esiintymässä ja totesi että tää palstahan näivettyy ilman häntä ja aiko lopettaa "selipaatin", vaan oli sitten poistanu aika pian kuitenki otsikkonsa!

• varmaankaan
        sivusta seuraaja kirjoitti:

muka kukaan kerinny huomata kun Jussi kävi esiintymässä ja totesi että tää palstahan näivettyy ilman häntä ja aiko lopettaa "selipaatin", vaan oli sitten poistanu aika pian kuitenki otsikkonsa!

olemaan silloin paikalla. Oliskohan Jussilla ollut jotain vieroitusoireita? Nämä nettikirjoittelut kuulemma saattavat aiheuttaa riippuvuutta. Voisko verrata tupakanpolttoon?

• voisit siellä
        mutta kun kirjoitti:

en ole yhtään selvillä Jussin suvusta. Ei taitaisi minusta olla apua Jussille, jaloissa vain pyörisin..

sitte vain pyöriä saatas täällä olla rauhassa tuosta sinun kaipauksesta.

• en kaipaa
        voisit siellä kirjoitti:

sitte vain pyöriä saatas täällä olla rauhassa tuosta sinun kaipauksesta.

teitä pätkääkään:( Taitaapa olla jo kolmisen kuukautta aikaa, kun täällä viimeksi poikkesin. Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta. Heippa.

• sivusta seuraaja kirjoitti:

Koskiko Juhanin kirjoittamattomuus vaan tätä palstaa? Näin hänen nikkinsä toisella palstalla eilen.

• sivusta seuraaja
        varmaankaan kirjoitti:

olemaan silloin paikalla. Oliskohan Jussilla ollut jotain vieroitusoireita? Nämä nettikirjoittelut kuulemma saattavat aiheuttaa riippuvuutta. Voisko verrata tupakanpolttoon?

voi verrata tupakin polttoon, tais Jussi tulla äkisti katumapäälle kun nykäsi tekstisä pois nii nopeesti mutta miepä kerkesin nähä

• selatessa aika

parraasti kuluu.
      Olet tervetullut sinäkin. !!!

• Nyt kyllä totuuden sanoit. Täällä aika kuluu oikein mukavasti. Näyttää siltä, ettei ole väliä lukeeko vai kirjoittaako. Heti täytyy korjata asia virhe - paremminhan se aika kuluu, kun kirjoittaa jotain.

Kiitos tervetulo toivotuksestasi.

• Missäs sitä Sinua on piretty, kun olen viimeksi Kesällä Sut jossain palstalla tavannut. Eikö meillä jäänyt viimeksi kana kynimättä? Saatanhan minä muistaa väärinkin, tosin onhan siitä jo aikaakin melko tovi. Kiva kuitenkin, että olet vielä maisemissa, hauska kuulla Sinustakin joskus.

Lauantaihan sujuu ihan kivasti, tekis mieli hirveästi tuonne mualimalle blondi jahtiin, mutta yläpää kieltää lähtemästä mihinkään. Harmi elää tässä tupla-ajatus mailmassa, ovat vielä niin riidoissakin keskenään, siis tuo yläpää ja alapää.

• Jos kerron tylsät kuulumiseni, niin sinä nukahdat jo, kun pääset toiseen kappaleseen. Sitä paitsi kuulumiseni ovat niin arkisia, ettei niitä jaksa lauantaina muistella. Eli säästän sinua ja vaihdan viihteelle ;D.

Meillä on kuule jäännyt jo monta kanaa kynimättä, että pitäisikö niistä jatkaa...? Aloita sinä.

(Vielä vaan sinua Blondit kiinnostaa. Sinun täytyy yrittää laittaa ylä- ja alapää harmoniaan, niin pääset Blondi jahtiin :D).

• meyri kirjoitti:

Jos kerron tylsät kuulumiseni, niin sinä nukahdat jo, kun pääset toiseen kappaleseen. Sitä paitsi kuulumiseni ovat niin arkisia, ettei niitä jaksa lauantaina muistella. Eli säästän sinua ja vaihdan viihteelle ;D.

Meillä on kuule jäännyt jo monta kanaa kynimättä, että pitäisikö niistä jatkaa...? Aloita sinä.

(Vielä vaan sinua Blondit kiinnostaa. Sinun täytyy yrittää laittaa ylä- ja alapää harmoniaan, niin pääset Blondi jahtiin :D).

Sitten sitä kanan kynintää. Näin tossa yks yö unta, että olin Kukko. No isäntähän laski minut kanalaan, missä 200 Kanaa. Eipä isäntä arvannut, aamullakun tuli kanalaan oli kaikki kanat nus...tu hengiltä. No isäntä vei minut naapuriin, missä 500 Kanaa, laskivat minut sinne ja eiku mitä aamulla kaikki Kanat nus..... hengiltä. Soittivat sitten tutulleen Austraaliaan, jolla 20 000 Strutsia ja veivät minut sinne. No pojat lähtivät Sydneyhyn ryyppäämään ja palasivat aamulla. Kaikki Srutsit makasivat hengettöminä ketarat taivasta kohti, ja Korppikotka parvi pyöri taivaalla. Äijät taivastelivat näkemäänsä ja yksi huomasi minut, siellähän minäkin olin selälläni ketarat taivasta kohti. Äijät alkoivat nauraa viereeni päästessään, että johan tuli Kukolle loppu. Silloin minä iskin niille silmää ja sähähdin, että menkää pois, sillä taivaalta on tulossa lisää hyvää tavaraa. Niin käviskö tämä kynimis jutusta.

• kerbiili62 kirjoitti:

Sitten sitä kanan kynintää. Näin tossa yks yö unta, että olin Kukko. No isäntähän laski minut kanalaan, missä 200 Kanaa. Eipä isäntä arvannut, aamullakun tuli kanalaan oli kaikki kanat nus...tu hengiltä. No isäntä vei minut naapuriin, missä 500 Kanaa, laskivat minut sinne ja eiku mitä aamulla kaikki Kanat nus..... hengiltä. Soittivat sitten tutulleen Austraaliaan, jolla 20 000 Strutsia ja veivät minut sinne. No pojat lähtivät Sydneyhyn ryyppäämään ja palasivat aamulla. Kaikki Srutsit makasivat hengettöminä ketarat taivasta kohti, ja Korppikotka parvi pyöri taivaalla. Äijät taivastelivat näkemäänsä ja yksi huomasi minut, siellähän minäkin olin selälläni ketarat taivasta kohti. Äijät alkoivat nauraa viereeni päästessään, että johan tuli Kukolle loppu. Silloin minä iskin niille silmää ja sähähdin, että menkää pois, sillä taivaalta on tulossa lisää hyvää tavaraa. Niin käviskö tämä kynimis jutusta.

Tulihan tuossa monta kanaa kynittyä. Nyt ollaan sujut ja voidaan jatkaa puhtaalta pöydältä.

• VIELÄ PUUTTUU SE,

ETTÄ JUSSI LOPETTAA "BANNIN" JA OSALLISTUU KESKUSTELUUN.

• ei ossaa

esittää asiaansa muuten kuin huutamalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3101
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1170
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1086
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    Aihe