Tai ei siis anopista ole vielä kysymys. Olen tavannut kansalaisopiston lukupiirissä ihan ihanan miehen josta olen kiinnostunut ja hänkin on kiinnostunut minusta. Sovimme että hän tulisi tänään tansseihin ja jos hyvin menisi saisi hän jäädä luokseni keskustaan yöksikin, hän kun asuu äitinsä kanssa syrjemmällä. Nyt tältä mieheltä tuli puhelu ettei hän pääse tansseihin eikä voi tavata minua enää koska hänen äitinsä ei halua että poika tapaa naisia. Äitinsä oli sanonut ettei päästä poikaa enää lukupiiriin ainakaan yksin ja piirrustuskurssi jolle olimme jo ilmoittautuneet ei kuulemma tule lainkaan kyseeseen. Poika ei pääse lainkaan yöksi kotoa pois kun ilmeisesti nukkuvatkin yhdessä ja äiti sanoo aina että on voinut pahoin ja pelkää nukkua yksin jos tulee jotain sairauskohtausta tms. Ilmeisesti poika joutuukin hoitamaan äitiään aika paljon. Miten toimisin tässä tilanteessa?
Miten toimia liian omistavan
11
1718
Vastaukset
Unohda koko tyyppi.
- sama kokemus
anopin kanssa, mutta halusin mieheni, koska rakastan häntä. Nyt naimisissa 15 vuotta, mutta helppoa ei ole ollut. Anoppi on tehnyt kaikkensa saadakseen meidät eroon. Ja aina, kun mies oli ollut äitinsä luona, oli hänellä päässään ohjeita minua kohtaan, esim. minun olisi silitettävä 15 ryppyistä silkkipaitaa tai tehtävä vanhanaikaista ruokaa, jota anoppi on tehnyt. En silitä enään minkäänlaista paitaa, pesulatkin on olemassa ja ruoat teen omien ideoitteni mukaan, jolloin ne myös onnistuvat.
Nyt on anoppi juuri kuollut, en ollut hautajaisissa, enkä ole enään katkera pilattujen vuosien takia, vain huojentunut. Asiat olisivat voineet olla toisinkin, jos anoppi olisi ollut ystävällisempi: olisimme voineet laittaa ruokaa yhdessä, hän olisi voinut tulla mukaan viikonloppujen automatkoille. Rauha hänen sielulleen.
- koko juttua
Tämän täytyy olla provo. Eihän tuollaisia ole aikuisten maailmassa, vai oliko kyse teineistä?
Minkä ikäisiä olette?????- ---
Kyseisestä tapauksesta en tiedä, mutta niillä seuduilla, joilla luetaan Maaseudun Tulevaisuutta, on melko tavallista, että poika saa aloittaa seurustelun suunnilleen siinä iässä kun äiti kuolee. Henkilöiden ikä voi olla mitä tahansa 17-70 välillä.
- provotus
No en kyllä usko tätä juttua. Eihän me mitään 1700 lukua enää eletä.
- äidin takia
hyvää alkavaa suhdetta lopettaa.Ehdota seuraavan kerran pojalle että ottaa äidin mukaan.Saat tutustua tulevaan anoppiin samalla.Onhan pojallakin mukavampi kun on lähiomainen mukana.
- Yritä sieltä
Luulisi, että enempi olisi tosimiehiä puutyökursilla.
Kokeile sitä. - hgkddy
"Mitä teen jne....tai ei siis vielä anoppi" Voi herran jestas. Minkä ikäinen olet 14-16 vai. Odota nyt kun kasvat aikuiseksi ja osaat ajatella omilla aivoilla. Katsele vaikka joitakin muitakin vaihtoehtoja. Ei elämä ala anoppi ongelmasta.
Kyllä on uusavutonta. Ihan tekemällä tehtyjä murheita.- aloittaja...
nelissäkymmenissä molemmat
- ...
Olin itse vastaavanlaisen tapauksen kanssa naimisissa kymmeniä vuosia. Lopulta tajusin, ettei vika ole anopin vaan puolisoni. Hän ei koskaan päästänyt irti äidistään. Siihen ei lopunperin auttanut edes äitinsä kuolema, muisto jäi kummittelemaan.
Älä ota itsellesi helvettiä tähän elämään...- vei pojan
Olen ollut 3 vuotta naimisissa mieheni kanssa joka on samaa kaliberia, n. 40 ja äidinsä määräiltävissä. Minä olen se paha ja hän näyttää vihansa jopa minulle. Tilanne on nyt pahempi kuin alussa. Anoppi yrittää määrätä kaiken, ennen en välittänyt, mutta nyt mieheni jopa puolustaa häntä.
Mietin sitä mitä jatkuva manipulointi voi tulla jatkossa tullessaan. Ymmärrän, että tämä oli virhe tikki, mutta tunteita on vielä, vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706