Tuli tuossa taannoin mieleeni ko. lehteä selaillessani, että tämähän on jotenkin samantapainen kuin Valitut Palat. En osaa oikein määritellä mitä se samankaltaisuus noiden lehtien juttujen kanssa olisi mutta jotain samanlaisuutta olin huomaavinani. USA:stahan niiden molempien lehtien "formulat" ovat: mahtaisiko se selittää jotain?
Adventtikirkon lehti
5
267
Vastaukset
- vaan selailua,
kyllä se salaisuus ratkeaa miksi nykypäivä ja valitut palat ovat samanlaisia.
Kun ei lehden oikea nimikään muistu mieleen.
- ei ollutkaan.
VOI VITTU! Nykyaikahan se oli.
- Jos nimi ei
kerran ollut Nykypäivä niin sitten se oli Nykyaika. Toinen noista lehdistä on Kansallisen Kokoomuksen äänenkannattaja, toinen tuo adventtikirkon lehti. Sotken näiden nimet aina toisiinsa.
- Joku muu
Jos nimi ei kirjoitti:
kerran ollut Nykypäivä niin sitten se oli Nykyaika. Toinen noista lehdistä on Kansallisen Kokoomuksen äänenkannattaja, toinen tuo adventtikirkon lehti. Sotken näiden nimet aina toisiinsa.
Adventistien lehden nimeksi sopisi paremminkin 1800-luku ja kokoomuksen lehden 1900-luku. Kumpikin ajastaan jäljessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164