Nämä eivät ehkä olleet "viralliset treffit".
Tapasin tosi kivan miehen, hän pyysi syömään, juttelimme & nauroimme.
Hänkin kiitteli ja vaikutti iloiselta & tyytyväiseltä..jatkosta ei kuitenkaan oikein sovittu.
Hieman tuon jälkeen netissä hän laittoi neutraalin viestin miettien niitä näitä eikä sanallakaan maininnut tuota tapaamista. Vastasin ja hieman viittasin kysymyksellä mahdollisiin viikonloppusuunnitelmiin.
Miehestä ei nyt ole kuulunut mitään.
Tekisi hirveästi mieli ottaa yhteyttä ja tavata uudelleen, mutten yhtään tiedä mitä hän ajattelee minusta. Tuskin hän olisi ollut niin mukava niin montaa tuntia ja ottanut yhteyttä, ellei häntä yhtään kiinnostaisi?
Odottaakohan hän vain seuraavaa tapaamisehdotusta minun puoleltani, vai onko tuo "hiljaisuus" nyt vinkki, että häntä ei kiinnosta?
Kuinka kauan sitä voikaan olla hiljaa & pähkäillä, ennen kuin on liian myöhäistä? Tietysti, jos nyt ehdotan jotain, eikä hän oikein innostu, niin silloin sitten voi unohtaa koko jutun, mutta milloin, miten, mitä, missä, apua...?
Seuraava askel..
7
1917
Vastaukset
- tunteellinen miessiili
..olisi kiinnostunut sinut tapaamaan, ylipäätään!
Millainen vaikutelma sinulla on, onko hän kiinnostunut?
Kysyitkö häneltä oikein suoraan? Ei peli ole menetetty. Minäpä luulen, että jos juttusille pääsette paremmin, sopiva ajankohta kyllä löytyy. Hänellä voi olla monesta syystä sovittua muutakin menoa. Jos et juttusilla uskalla puhua, laitapa tekstarilla soittopyyntö. Kyllä mies soittaa silloin varmasti! - <Mies29>
Mies voipi ajatella että pallo on sinulla.
"Tietysti, jos nyt ehdotan jotain, eikä hän oikein innostu, niin silloin sitten voi unohtaa koko jutun, mutta milloin, miten, mitä, missä, apua...? "
Laita viestiä, siitä on helppo kieltäytyä (ohareiden ja tekovaleiden määrä saadaan näin minimiin).- na-iselle
että toinen valehtelisi. Voi pieni!
- varattu?
Ketjun aloittajana siis mietin.
Onko mahdollista, että mies olisikin varattu?
Ei kai varattu mies kuitenkaan kyselisi muita naisia noin vain viettämään iltaa?
Koko päivä on mennyt kun olen meinannut laittaa hänelle viestiä, mutta olen aina sitten perääntynyt arkuuttani.
Tulen varmaan törmäämään mieheen jatkossakin, niin ei viitsisi sitten riskeerata tuota tai aiheuttaa vaivaantuneisuutta, jos olenkin "vain käsittänyt väärin"..?- nöösi_poika
Anna nyt vaan mennä. Soita/tekstaa ja kysy mikä on homman nimi. Tuleepahan selville, jos kundisi ei halua tavata.
Kirjoitat: "...mutten yhtään tiedä mitä hän ajattelee minusta.... "
Telepatia ei vielä toimi riittävän luotettavasti mutta ihmisillä on jo muutamia tuhansia vuosia ollut käytössään puhetaito. Ota yhteyttä, puhu ja keskustele hänen kanssaan, niin ei tarvitse arvailla.- telepuatti
helepottas olloo jos kyssyy. Ja nuamastahan ja silimistä sen jo näkköö - aenakin minun - jos on sammoo mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423