Moniveto 4
1. Newcastle - Tottenham
Koti: 2 3
Vieras: 1 2
2. Hull - Barnsley
Vieras: 0 1
3. Mönchengladb. - FC Köln
Vieras: 2 3
Rivejä: 64 kpl
Panos: 0,20 €
Hinta: 12,80 €
Pelattu 22.10.2007 klo 14.42, myyntipiste.
Pelin numero 295-15444986-046 . Kierros 42/2007.
Tulospäivämäärä ma 22.10.2007 (266).
Tulos (266)
Otteluiden tulokset: 3 - 1 , 3 - 0 , 2 - 2
Voitto: (22.10.2007) 1 309,70 € , maksettu pankkitilille xxxxxxxxxxxxxx
Monari oikein
5
824
Vastaukset
- mutta tollasia
summia ei vielä pankkitilille suoraan laiteta
- aaaaaa
aaaa
- selvää
Anna R-kioskin tätille veikkauksen kortti kun teet veikkauksen myyntipisteessä, niin voitot menee suoraan tilille. Ja sillon kun tilaat tämän ilmaisen kortin veikkaukselta niin rastita siihen että kaikki voitot maksetaan suoraan pankkitilille.Tämä on korvannut sen paperisen tilinumerolapun. Myyntipisteessä pelatut vedotkin näkyvät sitten sulla netissä omalla sivullasi, kylläkin pienellä viiveellä.Niin, ja rahat tuli mun tilille tänään näkyviin klo 09.17.Pelionnea sullekin !
- pellooja1
selvää kirjoitti:
Anna R-kioskin tätille veikkauksen kortti kun teet veikkauksen myyntipisteessä, niin voitot menee suoraan tilille. Ja sillon kun tilaat tämän ilmaisen kortin veikkaukselta niin rastita siihen että kaikki voitot maksetaan suoraan pankkitilille.Tämä on korvannut sen paperisen tilinumerolapun. Myyntipisteessä pelatut vedotkin näkyvät sitten sulla netissä omalla sivullasi, kylläkin pienellä viiveellä.Niin, ja rahat tuli mun tilille tänään näkyviin klo 09.17.Pelionnea sullekin !
Jos ei anna mitään vihjeitä täällä niin turha tulla leveilemään voitoillaan tänne jälkikäteen!!!!
- olkoon!
selvää kirjoitti:
olisiko vinkkejä illan monivetoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595